Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Ciska78

Ciska78

14-12-2022 om 10:18 Topicstarter

Ik heb Tsjor een pb gestuurd, maar alle input hierin is fijn hoor stokstaart

als ik wat moet lezen staat mijn inbox open hoor!

Wat fijn dat jullie willen helpen Tsjor en stokstaart. Ik ben helaas niet zo behendig in dat soort zaken.

Ciska78

Ciska78

14-12-2022 om 10:40 Topicstarter

ik ga even schrijven, als ik een nette mail heb dan zie je het

ik wil natuurlijk ook helpen! Ik heb geen inhoudelijke bijdrage te leveren, maar ben soms wel handig met woorden.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-12-2022 om 11:17

Voor jou Ciska

je mag me altijd pm-en Ciska 

Ciska78

Ciska78

14-12-2022 om 12:35 Topicstarter

dank jullie allemaal voor jullie aanbod, mail is er ondertussen uit.
De eerste opzet was heel warrig, daarna een 2de opzet gemaakt die veel overzichtelijker was, en heb ze uiteindelijk beide gemaild😁

MatureJackal76

MatureJackal76

14-12-2022 om 14:29

Goed gedaan, Ciska! Ik duim dat er heel snel rn heel adequaat gereageerd wordt ❤️

Fijn dat het er uit is!

Ook van mij even een dikke knuffel voor jou Ciska. En natuurlijk ook voor je man en een extra dikke voor je dochter. Onbegrijpelijk dat ze zelfs in een kliniek nog steeds zo’n beetje aan haar lot wordt overgelaten. Diep triest.

Ciska78

Ciska78

15-12-2022 om 08:00 Topicstarter

Gisteravond bij dochter op bezoek geweest. Voordat we dochter zagen eerst een gesprek gehad met begeleiding en die was gelukkig goed, besproken wat voor ons de bedoeling is voor dit bezoek, dat we het moeilijk vinden en spannend. Daarna met dochter erbij een voorbereidend gesprek. Ook dochter geeft heel duidelijk aan deze bezoeken eigenlijk niet te willen, wij horen niet daar in die setting op bezoek te komen, ook geeft het haar heel veel spanning.
Ze was heel open en duidelijk en vertelde ook ineens dat ze vandaag een gesprek heeft met de hoofdbehandelaar en individueel begeleider waarin ze gaat aangeven dat ze volgende week liever niet naar huis gaat maar op de kliniek wil blijven. Eigenlijk wil ze geen van beide maar als ze moet kiezen dan liever daar.
En eigenlijk, zijn we er een beetje opgelucht over dat zij er ook zo over denkt, dus ik ben heel erg benieuwd vandaag of we een terugkoppeling gaan krijgen.

Wat goed dat je dochter inziet dat naar huis gaan op dit moment geen optie is.
Ik ben wel benieuwd hoe dit verder wordt opgepakt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

15-12-2022 om 10:01

Het lijkt dat dochter toch iets vindt op de kliniek . Een ingang voor verandering??
Ik hoop het zo voor jullie

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.