Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Calathea schreef op 20-11-2022 om 10:02:

dames wat heftig wat jullie meemaken met jullie kinderen. Heb net het topic gelezen en wil jullie laten weten dat ik jullie rust gun! Ik blijf met jullie meelezen en hoop op verbetering voor jullie kinderen en daardoor voor jullie zelf!

Wat een lief bericht Calathea ! Doet me goed! Wat zo gek is; dochter hier is nu in een “prima” bui, net gezellig ontbeten en gekletst. Vanmiddag gaat ze (alleen) naar de bios. Alsof er niks aan de hand is he. Maar ik weet dat het elk moment weer helemaal kan omslaan.

Nou we “laven” ons aan de goede momenten , zodat we de diepe dalen weer aan kunnen.


Zilver_gray schreef op 20-11-2022 om 10:33:

[..]

Wat een lief bericht Calathea ! Doet me goed! Wat zo gek is; dochter hier is nu in een “prima” bui, net gezellig ontbeten en gekletst. Vanmiddag gaat ze (alleen) naar de bios. Alsof er niks aan de hand is he. Maar ik weet dat het elk moment weer helemaal kan omslaan.

Nou we “laven” ons aan de goede momenten , zodat we de diepe dalen weer aan kunnen.


Hopelijk kun je iets opladen door de goede momenten maar het lijkt me ook lastig omdat het elk moment weer om kan slaan.

Calathea schreef op 20-11-2022 om 11:31:

[..]

Hopelijk kun je iets opladen door de goede momenten maar het lijkt me ook lastig omdat het elk moment weer om kan slaan.

Klopt je weet dat het gaat gebeuren, en elke x is het weer net zo verdrietig, hartverscheurend, slopend en vermoeiend. 

Juffie is nu onderweg naar de bioscoop, ik hou mijn telefoon in de aanslag voor het geval ze me “nodig” heeft…so far so good 😉

Ciska78

Ciska78

21-11-2022 om 08:27 Topicstarter

Zilvergray, hoe is het bij de bioscoop gegaan?
Hier dochter voor het eerst sinds hele lange tijd zaterdag veel beneden geweest.
Het lijkt alsof de opname haar een soort rust heeft gegeven.
En ik vind het steeds spannender worden. Ga zo even naar de action om schetsboeken te halen voor haar, die wil ze graag meenemen.

Ciska78 schreef op 21-11-2022 om 08:27:

Zilvergray, hoe is het bij de bioscoop gegaan?
Hier dochter voor het eerst sinds hele lange tijd zaterdag veel beneden geweest.
Het lijkt alsof de opname haar een soort rust heeft gegeven.
En ik vind het steeds spannender worden. Ga zo even naar de action om schetsboeken te halen voor haar, die wil ze graag meenemen.

Goedemorgen Ciska, bios ging goed, ze vond de film best goed. Heen en terugreis met de bus ging ook prima.

Jee, wat fijn om te lezen dat je dochter vaker beneden was. Ik hoop ook zo dat het idee van de opname haar rust geeft!

Haal maar een paar mooie schetsboeken, ze bereid zich al echt voor lijkt het wel.

Ik snap dat het voor jou steeds spannender wordt. Mogen jullie contact met haar onderhouden tijdens de opname? Bellen, appen wanneer jullie willen? Of mag dat alleen op gezette tijden?

Misschien geeft jou dat wat rust om te weten dat contact is toegestaan zodra de behoefte daar is.

Ciska78

Ciska78

21-11-2022 om 10:44 Topicstarter

we hebben woensdag een opname gesprek waar we al onze vragen kunnen stellen.
Maar vandaag ook IHT waar we onze vragen neer zullen leggen, want dus nog geen idee hoe dat gaat met contact hebben.
Ze mag wel gewoon haar telefoon mee dus appen kan wel denk ik.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-11-2022 om 11:01

bezoek mag ook Ciska 
Geen zorgen over maken .

Misschien omdat ze er niet over mág beslissen de stemmen verstommen?

kan het ook zijn dat de medicatie aanslaat Ciska, want dat heeft altijd tijd nodig.

Ciska78

Ciska78

22-11-2022 om 08:02 Topicstarter

ze voelt echt wel dat de stemmen er nog heel erg zijn, maar ze is er een beetje gelaten onder.
We hebben wel het idee dat de medicatie wat doet en we zien ook graag nog een verhoging. Maar dochter heeft aangegeven dit niet te willen omdat ze nu het idee heeft dat de schimmen achter een muur staan, die heel boos zijn en wanneer ze dan stopt met de medicatie die schimmen 10x zo hard terugkomen.
Maar morgen heeft ze nog een gesprek met de psychiater om daar over te praten.

Ciska morgen het opname gesprek; ik denk aan jullie 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-11-2022 om 17:48

Ik ook 💜

Ciska heel veel sterkte morgen voor jullie, hier wordt ook aan jullie gedacht!

Ik denk ook aan jullie!!! 

heel veel sterkte vandaag en morgen. Hopelijk brengt de opname rust en vooral antwoorden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.