Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Spannende,  drukke en emotionele dagen Ciska! Ik gun jullie zo dat er nu betere tijden aanbreken!
Jullie zijn en blijven kanjers!!
Liefs en sterkte met deze laatste loodjes en nieuw begin.
♥️♥️

ik hoop zo dat je dochter straks op haar plek zit en dat het haar goed doet. En dat jullie hierdoor meer rust krijgen. Veel sterkte en succes komende tijd! 

Spannende dag vandaag, Ciska. Toch een tijdperk afgesloten, zal even raar zijn. Ik duim hard voor een goede start op de nieuwe plek en een 'zachte landing' voor jullie allemaal 😘 

Ik duim mee met Desideria. Sterkte! 

Sterkte voor jullie!

Ciska78

Ciska78

14-09-2024 om 10:10 Topicstarter

Dank jullie wel. Donderdag definitief de oude plek afgesloten. Pas op de terugweg kwam het besef bij dochter dat ze niet meer terug daarheen hoeft.
Ze heeft best wat spanning voor de overgang. Vooral heel bang om ons te gaan missen, de afgelopen weken is ze natuurlijk veel vaker thuis geweest en nu gaan we, voorlopig, weer terug naar maar 1 nacht op verlof.
Krijgen we gisteren ook nog eens te horen dat de geplande dagbesteding voorlopig van de baan is, geen idee waarom, maar wel erg frustrerend. Ben dan momenteel ook een boze mail aan het maken waarin ik om uitgebreide uitleg vraag hierover.

Bah, wat frustrerend Ciska, denk je dat je weet waar je min of meer aan toe bent, al is alles nieuw en anders, en dan opeens "gaat niet door!".

Wat frustrerend Ciska! Goed dat je om een uitleg vraagt.. 

ik hoop dat jullie het weekend redelijk doorgekomen zijn en dat dochter haar plekje gaat vinden op de nieuwe groep. 
Hoe is het vandaag gegaan? 

Wat een domper weer van de dagbesteding... en dan zonder uitleg. Logisch dat je boos bent! 

Veel sterkte weer

♥️

Ciska78

Ciska78

17-09-2024 om 08:37 Topicstarter

Zondag was vooral een dag van uitpakken en dingen bespreken met haar mentor. Dochter had zo geen zin om te gaan, zag vooral op tegen het nieuwe en weer helemaal opnieuw moeten kennismaken met iedereen.
Gisteravond hadden we haar huilend aan de telefoon, ze mist ons echt super erg. Maar begeleiding die werkte had ook veel de keuze bij dochter gelaten, terwijl noujuist is aangegeven dat leiding de keuzes moet maken. Er ligt een uitgebreid dagprogramma met daarbij ook hoe je haar moet begeleiden. Geef je dochter de regie dan kan ze dit niet, met als resultaat veel op haar telefoon, veel in haar hoofd, veel spanning.
En we snappen echt dat begeleiding ook moet wennen, maar maak gebruik van alles wat er al aanwezig is, speciaal gemaakt voor op deze nieuwe plek. 
zometeen even een mailtje, aangezien ze donderdag vergadering hebben, vragen of ze dit punt echt nog even goed willen benoemen 

Het is voor iedereen nieuw. Fijn dat zij donderdag besproken wordt .

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.