Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Beterschap ❤️‍🩹 Ciska. En adem in en uit .
Tis heel frustrerend. 
En het duurt ook nog wel even .Dus hoe cliché ook zorg goed voor jezelf.

Beterschap Ciska!!
Al die onzekerheid,  het duurt allemaal zo lang.
♥️

Ciska78

Ciska78

18-07-2024 om 14:57 Topicstarter

Helaas hebben we net gehoord dat de offerte van de organisatie die helemaal maatwerk zou leveren helemaal is afgekeurd door de gemeente, de gemeente wil in zijn geheel niet in zee met hun ivm teveel onzekerheden.
Nou is er wel een andere organisatie in the picture, die levert ook maatwerk, maar heeft bijv al een woning en een team, maar de grote tegenvaller daarvan is dat het nog steeds niet in de buurt is.
Aankomende dinsdag is er een gesprek met gemeente, gezinsvoogd die organisatie om hopelijk te komen tot een overeenkomst.

balen zeg  succes volgende week.

Ach nee! 😭

Als het goed is voor dochter doen .Goede (ggz) zorg is niet vanzelfsprekend. Helaas .

Ach wat vervelend Ciska, dat het allemaal zo tergend traag gaat. Had de gemeente niet eerder kunnen zeggen dat ze überhaupt niet met die organisatie in zee willen?

Als goede zorg verder weg is, dan is het maar zo. Belangrijkste is dat dochter geholpen wordt.

Ik ben het met Roos eens Ciska. Goed maatwerk en zorg is nu heel belangrijk.
Als je het verder van huis kunt krijgen is het niet anders, ik snap dat jullie het je anders hadden voorgesteld.
Als dochter daar de zorg kan krijgen die ze nodig heeft, doen!
Ik denk aan jullie.  ♥️

Ciska78

Ciska78

19-07-2024 om 09:00 Topicstarter

Roos55 schreef op 18-07-2024 om 16:47:

Als het goed is voor dochter doen .Goede (ggz) zorg is niet vanzelfsprekend. Helaas .

Mijn probleem vooral, beide partijen zijn geen ggz partij, die moet daar extern nog bij aan sluiten voor bepaalde zorg.
Eigenlijk zijn het beide partijen die maatwerk leveren voor jongeren die overal buiten de boot vallen. Het enige wat, denken wij met enige zekerheid te kunnen zeggen, de gemeente nu heeft tegengehouden bij partij nr 1 is dat hun offerte gewoon hoger was dan partij 2. En uiteindelijk draait alles om geld en niet waar kind het beste gaat gedeien.
Zo voelt het nu gewoon heel erg.

Heb ook nog helemaal niet gehoord van de wethouder die ik vorige week heb gemaild, wel jammer hoor.

Dan zou ik es bellen. Voor hetzelfde geld is wethouder ziek of op vakantie.

Hoe gaat het met jullie Ciska? Hoe is het met dochter en hoe gaat het als ze thuis is?

Ciska78

Ciska78

27-07-2024 om 09:03 Topicstarter

ondertussen hebben we eindelijk gehoord dat de offerte van partij 2 is goedgekeurd. Alleen dochter was afgelopen week heel stellig dat ze daar niet heen wil. Maar goed, nieuwe stappen zijn natuurlijk moeilijk en er is een mogelijkheid dat ze een plekje dichter bij huis hebben.
Verder zijn we voor het eerst sinds 2 jaar met zijn 3en op vakantie en dat bevalt en gaat tot nu toe goed.
Wel heeft dochter het nodig om veel te doen, zodat ze niet in haar hoofd gaat zitten. Intensief maar wel fijn om zo samen te kunnen zijn

Wat een mooi bericht Ciska.🧡
Hele fijne vakantie toegewenst.

Fijne vakantie 😀

oh wat goed, Ciska! En zo verdiend. Een fijne vakantie gewenst. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.