Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Dubbel he
Een dochter die dood wil en ook met examen de toekomst bezig is .

umtcar schreef op 29-05-2024 om 18:55:

Helaas heb ik ervaring. Wat je nu doormaakt is heel moeilijk.
Zorg goed voor jezelf. Zoek zelf hulp als dat nodig is, eventueel bij een arts.
Wat je dochter betreft. Blijf haar moeder, niet haar hulpje. Doen jullie nog leuke dingen samen?

Huh 

Dit was 28 09 22 mijn eerste reactie in dit topic .

Waar slaat dit op ???

Ik heb dit gerapporteerd 

Roos55 schreef op 29-05-2024 om 19:33:

[..]

Huh

Dit was 28 09 22 mijn eerste reactie in dit topic .

Waar slaat dit op ???

De overige reacties van die persoon zijn ook gekopieerd, lijkt wel een soort spambot.

SombraOnline schreef op 29-05-2024 om 19:38:

[..]

De overige reacties van die persoon zijn ook gekopieerd, lijkt wel een soort spambot.

Ja in een ander topic ook. Ik heb het gerapporteerd

kaatjecato schreef op 29-05-2024 om 19:39:

[..]

Ja in een ander topic ook. Ik heb het gerapporteerd

Meerdere topics zelfs. Kopieert berichten en past ze minimaal aan. Ik rapporteer ook...

Sorry Ciska, voor even deze inbraak op je topic. Ik vind je dochter echt een sterk persoon, heel knap dat ze gewoon examen doet.

Ciska78 schreef op 29-05-2024 om 09:04:

Het weekend was wel goed, alhoewel het moeilijk blijft een goede invulling van de dagen te hebben.
Examens gaan wel, nederlands en biologie heeft ze een goed gevoel over. Wiskunde was ze heel zenuwachtig voor en heeft se ook geen goed gevoel over.
Vandaag nog maatschappijleer en dan begin juli de mondelinge.
Maar het kost haar wel heel veel energie, ze heeft deze weken echt heel veel rustmomenten nodig anders trekt ze het niet.

Ja het zal enorm veel energie kosten! Ik hoop dat ze toch een paar goede cijfers heeft gehaald, zal haar zelfvertrouwen ten goede komen 

Verwijderd, foutje.

Ik schrijf niet vaak, maar lees al lang mee in dit draadje. Ik bewonder het doorzettingsvermogen van je dochter en de veerkracht en liefde in jullie gezin. Ik wens jullie heel veel sterkte.
Ik wilde dit graag delen. Misschien is het helemaal niet passend, en waarschijnlijk ook ver van jullie woonplaats. Maar het is misschien goed om te weten dat dit bestaat. Ik heb van de week gehoord dat ze tegenwoordig ook jongeren plaatsen < 18 jaar, en dat ze uit heel Nederland aannemen.

www.linkedin.com/posts/ggz-nhn_kaylee-vertelt-over-het-behandelhuis-in-activity-7196450454917054465-Jjgx?utm_source=share&utm_medium=member_ios

Voor het geval je dit niet kunt lezen plak ik hieronder ook de tekst. In het originele bericht zit er ook een filmpje bij.

GGZ Noord-Holland-Noord 
𝙐𝙣𝙞𝙚𝙠𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙨𝙩𝙚𝙡𝙜𝙚𝙧𝙞𝙘𝙝𝙩𝙚 𝙯𝙤𝙧𝙜 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙟𝙤𝙣𝙜𝙫𝙤𝙡𝙬𝙖𝙨𝙨𝙚𝙣𝙚𝙣. Dat bieden wij in Schagen voor jongeren tussen de 18 en 23 jaar. En we zien prachtige resultaten! Lange tijd verbleven ze in de gesloten of besloten jeugdzorg. In dit behandelhuis geven wij en pakken zij het vertrouwen om het zelf te doen. Mooi om dit initiatief gisteren te kunnen delen met onze stakeholders. Deze aanpak is vernieuwend, verrassend en veelbelovend en schaars in Nederland omdat het de overgang van gesloten jeugdzorg naar beschermd wonen mogelijk maakt. Hoe we dat doen en wat hier uniek aan is? Bekijk het verhaal van Kaylee, die enorme stappen zet.
Met dank aan o.a. Gemeente Den Helder, RET en het Bovenregionaal Expertise Netwerk Jeugd-Noord Holland voor het mogelijk maken van deze zorg.

Ciska, wat is je dochter sterk ondanks alles!! Ze doet haar examen, zo knap in deze situatie.
Voor jullie alle respect in deze moeilijke situatie. 
Hier wordt nog elke dag aan jullie gedacht.

Knuffel,  ♥️

Goedemorgen Ciska 

Goedemorgen 😊

Ciska78

Ciska78

03-06-2024 om 12:39 Topicstarter

Goedemorgen dames. Trijsje, ik heb de link bekeken, maar kan alleen de groep niet vinden. Ik denk dat ik het zowieso even doorstuur naar onze gezinsvoogd, is inderdaad alleen niet echt in de buurt.

Weekend ging redelijk. Dochter is, door de anti psychotica, helaas in gewicht aan het aankomen. En als er iets is wat heel gevoelig is, dan is dit wel haar gewicht. Dus zeer wiebelig met eten, niet willen eten, willen stoppen met medicatie maar toch ook weer niet.

We zijn druk bezig met mentor en dietist om een goed eetplan en sportplan voor dochter neer te leggen, zodat ze hopelijk het vol kan houden om de medicatie te slikken en hopelijk niet meer aan te komen.

Ciska78 schreef op 03-06-2024 om 12:39:

Goedemorgen dames. Trijsje, ik heb de link bekeken, maar kan alleen de groep niet vinden. Ik denk dat ik het zowieso even doorstuur naar onze gezinsvoogd, is inderdaad alleen niet echt in de buurt.

Weekend ging redelijk. Dochter is, door de anti psychotica, helaas in gewicht aan het aankomen. En als er iets is wat heel gevoelig is, dan is dit wel haar gewicht. Dus zeer wiebelig met eten, niet willen eten, willen stoppen met medicatie maar toch ook weer niet.

We zijn druk bezig met mentor en dietist om een goed eetplan en sportplan voor dochter neer te leggen, zodat ze hopelijk het vol kan houden om de medicatie te slikken en hopelijk niet meer aan te komen.

Lastig zeg dat ze aangekomen is. Dat ligt al zo gevoelig! Maar ze doet het goed, en jullie ook.

Wat vind ik haar dapper 

Dat aankomen ligt in haar geval zeker gevoelig. Wat een knokker is jullie kind om dan toch niet te stoppen met de medicatie Ciska!
Alle respect voor jullie alle drie!

♥️

Ciska78

Ciska78

06-06-2024 om 14:20 Topicstarter

nou , de gevolgen van het aankomen door de medicatie: dochter heeft sinds begin deze week besloten niet te eten in de hoop dat ze daardoor af gaat vallen. Ze zit zo zwaar in de knoei nu in haar hoofd met gaar gewicht.
Ze wil eigenlijk niet stoppen met de medicatie, maar op deze manier (het aankomen) trekt ze het ook niet.

Gisteren heb ik met een diëtiste gezeten om tot een eetplan te komen. Maar ja, een eetplan hebben voor dochter is 1, zorgen dat deze ook gebruikt gaat worden is 2.
Vandaag zitten ze op de groep samen met haar individuele sportleraar om tot een sportplan te komen.
De hoop is dat dit sportplan samen met het eetplan zorgt voor stabiliteit in haar gewicht en in haar hoofd.
Maar ik heb er een hard hoofd in, weet echt biet hoe we het voor elkaar gaan krijgen dat ze weer gaat eten.

Volgende week is er ook weer opnieuw een rechtszaak voor verlening van UHP en OTS.
De UHP gaat nu aangevraagd worden voor 3 maanden, in de hoop dat deze termijn meer drukt gaat zetten achter organisaties
De OTS wordt voor een half jaar verlengd, helemaal prima hoor, als we zien en horen wat onze gezingsvoogd allemaal regelt mag ze mooi aanblijven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.