Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Ciska78

Ciska78

16-05-2024 om 11:14 Topicstarter

voor nu blijven we bij de olanzapine, bij bijna alle anti psychotica is dit een bijwerking. En nu naar iets anders switchen is op meerdere valkken niet handig, want deze lijkt echt wel wat te doen in haar hoofd.
Waar we nu vooral op gaan inzetten is een “eetlijst” waarbij ze in de hoofd maaltijden genoeg binnenkrijgt wat ook een verzadigd gevoel geeft, waardoor ze hopelijk tussendoor ook minder snel trekt gaat krijgen.

De offerte van de organisatie die misschien de 1 op 1 gaat doen is helaas nog niet bij de gemeente, er bleek het 1 en ander nog te missen dus die moet nog aangevuld worden.

Ik denk aan jullie 

Hier ook Ciska

En ik ook.
Je bent niet alleen.

Ik ook! 

Ik ook, Ciska 

ik sluit me bij iedereen aan!
♥️

Ciska78

Ciska78

22-05-2024 om 08:32 Topicstarter

wat een lieve woorden allemaal, dank jullie wel ☺️
Dochter heeft het echt moeilijk, ze ziet de stip op de horizon nog wel, maar ze is zo klaar met de groep, ze wil heel graag naar huis en mist ons super.
Haar dwanghandelingen worden steeds erger en medicatie doet niet genoeg naar haar zin. Maandag staat er in ieder geval een nieuwe afspraak met de psychiater.

Helaas is de offerte nog steeds niet kloppend, wat er nu ligt klopt ook niet eens , want daar wordt uitgegaan van een 2 op 1 begeleiding en dat is niet wat dochter nodig heeft. Verder missen er een hoop punten op de offerte. Het advies van onze gezinsvoogd was ons daar niet ‘mee te bemoeien’ want hier kunnen wij toch niets aan doen.
Maar dit is zo moeilijk, wetende dat dochter hier een positief gevoel uit haalt, maar dan moet dit niet nog heel lang gaan duren.
En wat gebeurt er als de gemeente de offerte afkeurt, ik durf er niet eens aan te denken.

Ciska78 schreef op 22-05-2024 om 08:32:

wat een lieve woorden allemaal, dank jullie wel ☺️
Dochter heeft het echt moeilijk, ze ziet de stip op de horizon nog wel, maar ze is zo klaar met de groep, ze wil heel graag naar huis en mist ons super.
Haar dwanghandelingen worden steeds erger en medicatie doet niet genoeg naar haar zin. Maandag staat er in ieder geval een nieuwe afspraak met de psychiater.

Helaas is de offerte nog steeds niet kloppend, wat er nu ligt klopt ook niet eens , want daar wordt uitgegaan van een 2 op 1 begeleiding en dat is niet wat dochter nodig heeft. Verder missen er een hoop punten op de offerte. Het advies van onze gezinsvoogd was ons daar niet ‘mee te bemoeien’ want hier kunnen wij toch niets aan doen.
Maar dit is zo moeilijk, wetende dat dochter hier een positief gevoel uit haalt, maar dan moet dit niet nog heel lang gaan duren.
En wat gebeurt er als de gemeente de offerte afkeurt, ik durf er niet eens aan te denken.

Wat gaat er toch een hoop mis, juist nu het zo ontzettend belangrijk is dat er spijkers met koppen geslagen worden.

Ik heb het zo enorm met jullie te doen he 

En ik zeg het nogmaals; wat een kanjer is jullie dochter  juist omdat ze zo graag wil baal ik dat het allemaal zo stroperig loopt. Ze doet zo ontzettend haar best en dat ze jullie zo mist is echt verdrietig 

Ach lieve Ciska, wat verdrietig om te lezen dat je dochter het zo moeilijk heeft en dat alles zo vreselijk tergend lang duurt. Ik zou in zo'n situatie ook niet weten waar ik de hoop en het vertrouwen nog vandaan moest halen, laat staan als je de leeftijd van jouw dochter hebt met zoveel mentale problemen. 

Hey Ciska, hoe gaat het? Hoe was het weekend? Waren de examens een beetje te doen voor dochter? De spanning/ stress etc?

Ciska78

Ciska78

29-05-2024 om 09:04 Topicstarter

Het weekend was wel goed, alhoewel het moeilijk blijft een goede invulling van de dagen te hebben.
Examens gaan wel, nederlands en biologie heeft ze een goed gevoel over. Wiskunde was ze heel zenuwachtig voor en heeft se ook geen goed gevoel over.
Vandaag nog maatschappijleer en dan begin juli de mondelinge.
Maar het kost haar wel heel veel energie, ze heeft deze weken echt heel veel rustmomenten nodig anders trekt ze het niet.

Ik vind het echt onwijs knap dat ze de examens doet! Veel sterkte voor jullie Ciska ❤️

Ik sluit me helemaal bij Bosanemoon aan. Wat een kanjer van een dochter heb je Ciska!

Jeetje, examens. Zo knap dat ze het alleen al probeerd. Ik hoop voor haar dat er een paar mooie cijfers bijzitten. Even weer een succesmomentje te kunnen ervaren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.