Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
kaatjecato
02-04-2024 om 19:50
Wat een kanjer dat ze dit zo duidelijk aangeeft en tegen de stemmen in durft te gaan 💪🏼
Lexus
02-04-2024 om 20:26
oh wat fijn! Ik zag gister of eergister een item bij Beau over mensen die ook stemmen hoorden en die zeiden dat de medicatie hen echt wel geholpen heeft. Dat hoop ik ook zo voor jullie.
masatu
02-04-2024 om 21:53
Wat fijn en goed van je dochter! Heeft de psychiater enig idee wanneer je hiervan effect zou moeten merken? Is dat al na een paar dagen te verwachten?
Layka.12
02-04-2024 om 23:32
Wat fantastisch Ciska!!
Wat knap van haar om dit te doen, zo moedig!!
♥️
MamaE
02-04-2024 om 23:49
Terecht dat je trots bent op je dochter, het is ontzettend knap van haar dat ze zo goed en duidelijk kan verwoorden wat ze wil en waarom.
pind@
03-04-2024 om 08:12
Ik zit hier gewoon met kippenvel Ciska. Wat ontzettend dapper van jullie dochter.
Ik hoop van harte dat dit de doorbraak is die zo hoognodig is.
UnknownCrocodile85
03-04-2024 om 08:41
masatu schreef op 02-04-2024 om 21:53:
Wat fijn en goed van je dochter! Heeft de psychiater enig idee wanneer je hiervan effect zou moeten merken? Is dat al na een paar dagen te verwachten?
Een tablet kan een uur na inname al zijn werk doen .
Kan .
Soms duurt het ook 14 dg voor je resultaat ziet van antipsychotica.
Earlgreythee
03-04-2024 om 08:43
Kippenvel van jouw bericht Ciska. Wat geweldig en hoopvol! We duimen en leven met jullie mee 🙏🏻