Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Thy

Thy

25-12-2023 om 13:24

Flanagan schreef op 25-12-2023 om 13:03:

[..]

Je dochter lijkt liever thuis te zijn dan in de groep; basis voor mijn suggestie. Het is eerder en compliment aan jullie omdat zij thuis, op basis van wat je schrijft, haar gedachten kan verzetten o.a. dmv sportieve activiteiten.
Ja, ik kijk naar haar beleving; groep komt niet over veilige plaats.

Thuis haar gedachten verzetten o.a. door middel van sportieve activiteiten? Heb je gelezen wat zich zowel thuis als tijdens de opname afspeelt? 

Als je met dit soort tips komt bij een ouder die net wéér te horen heeft gekregen dat haar kind zich 2x heeft proberen te verwurgen, dan sla je de plank ongelooflijk mis. Wat een pijnlijke opmerking.

flanagan respecteer asjeblieft de wens van ciska en blijf hier weg.

Flanagan, is het nu klaar! Gewoon weg uit dit topic.

ciska: wat enorm naar om te lezen. Heel veel sterkte♥️ kaarsjes branden weer voor jullie. Knuffel

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-12-2023 om 15:32

Flanagan, wellicht dat bord even voor je kop weghalen? Wat tactloos en egoïstisch doe je.

Ciska, sterkte. Ik hoop dat je je hier nog oke voelt om je ei kwijt te kunnen

Het is gewoon heel moeilijk voor te stellen als je het niet meegemaakt hebt hoe het teveel kan zijn om voor je eigen kind te zorgen, hoe dat ook voor het kind niet meer de beste oplossing is. Het is gewoon heel verdrietig. Ik kan maar voor een klein deel me inleven, het ging met mijn kind wel slecht, maar nooit zo als het is voor Ciska's gezin. Toch was het ook hier het beste dat kind opgenomen was.
Veel sterkte Ciska. Ik hoop zo dat er op de een of andere manier toch verbetering komt.

Ho ho het is een openbaar forum en dat houdt in dat iedereen mag reageren. Al die misplaatste arrogante foei-berichtjes zijn nogal hoogst onaardig.
Als iets niet in je straatje past, dan sla je het over, of je blokkeert iemand. 

Max88 schreef op 25-12-2023 om 16:34:

Ho ho het is een openbaar forum en dat houdt in dat iedereen mag reageren. Al die misplaatste arrogante foei-berichtjes zijn nogal hoogst onaardig.
Als iets niet in je straatje past, dan sla je het over, of je blokkeert iemand.

Ja ja ja, dat zei je vorige keer ook al. Op een openbaar forum betekent het dus ook dat je aan iemand kan en mag vragen om niet meer te reageren. 

SombraOnline schreef op 25-12-2023 om 16:35:

[..]

Ja ja ja, dat zei je vorige keer ook al. Op een openbaar forum betekent het dus ook dat je aan iemand kan en mag vragen om niet meer te reageren.

Goed onthouden en nu zeg ik het nog een keer. 

En dan is het aan de ander om daar wel of geen gehoor aan te geven. Bijzonder flauw om iemand publiek en groepsgewijs op die manier terecht te wijzen.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-12-2023 om 16:42

Max88 schreef op 25-12-2023 om 16:39:

[..]

Goed onthouden en nu zeg ik het nog een keer.

En dan is het aan de ander om daar wel of geen gehoor aan te geven. Bijzonder flauw om iemand publiek en groepsgewijs op die manier terecht te wijzen.

Waarom is dat flauw? Ze post kwetsend en zonder enig oog voor de TO. Kennelijk is dat één keer zeggen niet genoeg. 

En het betekent ook je rekening mag houden met andermans gevoelens, zonder - na een herhaaldelijk verzoek om dat niet meer te doen- door te blijven drammen met een bord voor je kop. Cis is duidelijk flink geïrriteerd, en ze kan inderdaad blokkeren, maar ik vind het in eerste instantie de verantwoordelijkheid van Flanagan om een beetje inlevingsvermogen te tonen, en rekening te houden. 

Tijgeroog schreef op 25-12-2023 om 16:49:

En het betekent ook je rekening mag houden met andermans gevoelens, zonder - na een herhaaldelijk verzoek om dat niet meer te doen- door te blijven drammen met een bord voor je kop. Cis is duidelijk flink geïrriteerd, en ze kan inderdaad blokkeren, maar ik vind het in eerste instantie de verantwoordelijkheid van Flanagan om een beetje inlevingsvermogen te tonen, en rekening te houden.


gewoon blokkeren Ciska, makkelijkste optie

en weet terug ontopic. 
Sterkte Ciska  
Ik hoop dat het mogelijk was/is om tijd te hebben met jullie dochter.Hebben jullie ergens steun bij vrienden/ familie? ik zou je dat gunnen. 

Wandelvrouwtje schreef op 25-12-2023 om 16:42:

[..]

Waarom is dat flauw? Ze post kwetsend en zonder enig oog voor de TO. Kennelijk is dat één keer zeggen niet genoeg.

Waarom kwetsend? Je weet niet wat iemand meegemaakt heeft en vanwaar die info komt. De dochter van mijn neef besloot in 2017 dat ze er klaar mee was, haar vader, mijn neef deed dat in 2015, hij was 37 en zij was 18, het graf tegenover haar vader was nog vrij dus nu liggen ze hoofd aan hoofd. Ze hebben beiden ophanging gekozen als manier om te gaan , mag ik na dit meegemaakt te hebben niet meer meelezen of meeleven? Ik hoop van harte dat er nog een behandeling voor de dochter van Ciska gevonden wordt die ook aanslaat, ik gun niemand de pijn van een familielid die een zelfverkozen  eind kiest. Ik vind mijn neef en zijn  dochter erg dapper, zij hebben gekozen, en ik heb zoveel bewondering voor ze alhoewel hun  zelfverkozen dood onze familie in een soort permanente rouw heeft gedompeld, niks is nog zoals het was en de lege plekken voelen we altijd. Mijn nichtje was zo'n knap en veelbelovend meisje, ze bleek chronisch depressief net als haar vader, we hopen dat ze de rust en vrede hebben gevonden waar ze zo naar zochten. Wij missen ze elke dag weer maar zijn ook blij dat ze nu uit hun lijden verlost zijn.


ik hoop van harte dat de dochter van Ciska leeft, ik heb bewondering voor haar strijd.

Het gaat er niet om wat wij vinden.. Ciska heeft al een paar keer (netjes) gevraagd om niet meer te reageren.. Dat moet toch genoeg zijn?! Hoe goedbedoeld het ook zijn kan, respecteer dat gewoon..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.