Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


Wat een angstige momenten Ciska!
Wat zullen jullie als ouders geestelijk moe zijn en aan je taks zitten.
Liefs en een warme knuffel
♥️

Ciska78

Ciska78

12-12-2023 om 08:40 Topicstarter

We gaan maar per dag op dit moment. Afgesproken is dat dochter deze hele week school krijgt in de groep ernaast, dat is een kleine groep in een gesloten setting. Want op de grote school op het terrein is het gewoon makkelijker om er tussenuit te knijpen.
Per avond wordt er nu gekeken waar ze slaapt, op haar eigen kamer of in de comfortroom.

En dan hopen we maar dat haar liefdesverdriet niet weken blijft hangen, hoe crue dat misschien klinkt.

Ik probeer maar wat afleiding te zoeken, maar merk dat dit op dit moment niet zo goed lukt. Mijn hoofd zit vol met van alles.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-12-2023 om 08:59

Logisch en herkenbaar Ciska.
Stap voor stap.
Nogmaals: je doet het goed !

Ach, het arme meiske, ook nog eens deze klap erbij... Ik snap helemaal dat ze met zichzelf geen raad weet. Maar ik vind het wel heel erg positief dat ze niet de kans gegrepen heeft om zichzelf wat aan te doen toen ze was weggelopen! Probeer daar zelf toch ook enige rust door te vinden Ciska!
Ik hoop dat de orthopedagoog haar goed begrepen en gehoord heeft en wat in gang kan zetten.
Dikke knuffel weer 

Stap voor stap is goed, Ciska. Anders is het niet te overzien. Dag bij dag, uur bij uur.

Ik wil even laten weten dat ik aan je denk Ciska en dat ik zou willen dat je onbezorgd kon zijn. Hopelijk komt dat moment snel, tot die tijd is het 'gewoon' blijven ademen.

Je bent niet alleen ❤️ 

Ciska78

Ciska78

13-12-2023 om 08:19 Topicstarter

Gisteren is er in de teamvergadering besloten dat dochter in ieder geval deze week snachts in de prikkelarme kamer gaat slapen. Ook zal er deze week geen weekendverlof zijn, dus gaan we op de groep op bezoek.
Ze zien dat de suïcide erg hoog zit op dit moment.

Ciska78 schreef op 13-12-2023 om 08:19:

Gisteren is er in de teamvergadering besloten dat dochter in ieder geval deze week snachts in de prikkelarme kamer gaat slapen. Ook zal er deze week geen weekendverlof zijn, dus gaan we op de groep op bezoek.
Ze zien dat de suïcide erg hoog zit op dit moment.

arme meid 

Inderdaad Silver Gray. Arm kind!
Ciska je bent inderdaad niet alleen.
Blijf hier schrijven en je hart luchten.

♥️

Ciska we leven met jullie mee! Ik hoop zó op verbetering voor de situatie voor jullie dochter. Veel sterkte en kracht 🙏🏻

Ik hoop voor jullie allemaal dat ze zich snel weer wat veiliger en fijner voelt ❤️

Ciska78

Ciska78

15-12-2023 om 06:53 Topicstarter

Vandaag het gesprek met het CCE met de uitkomsten van de observaties en onderzoeken ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

15-12-2023 om 07:00

sterkte en succes vandaag!

Lieve Ciska
Wat een spannende tijd weer voor jullie. Succes vandaag met het gesprek met het CCE. En heel veel sterkte met alles wat nog komt. Ik vind het zo moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar hoop zo voor jullie dat de stappen voorwaarts snel komen!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.