Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
PhilDunphy
11-12-2023 om 10:50
Oh Cis, wat heftig allemaal
Niet te doen toch, liefdesverdriet bovenop alles wat ze al doormaakt
MamaE
11-12-2023 om 10:58
Ach wat sneu voor je dochter. Dikke knuffel. Ik begrijp dat het nu even heel zwaar is voor haar. En dat was het al. Zo verdrietig.
Omnik
11-12-2023 om 12:40
Heftig zeg! Gelukkig heeft ze zichzelf niks aangedaan maar wat een enorme spanning weer voor alle betrokkenen 🙁. Ik snap dat het uitmaken van haar vriendin een klap voor haar is. Dat kon ze er nou net bij gebruiken 🥲. Hou je taai Ciska!
Biem
11-12-2023 om 16:24
och Ciska een hele dikke knuffel voor jullie alle drie.
ik kan me haast niet indenken hoe die 45 min moeten zijn geweest voor jullie toen dochter ‘kwijt’ was. Je wereld staat even stil neem ik aan.
MrsMary
11-12-2023 om 16:49
Wat leven jullie toch constant in stress. Heel veel sterkte, dit is zo zwaar!
lientje69
11-12-2023 om 17:02
Ach Ciska toch. Ik leef zo mee. En er is niks dat ik kan doen om jullie te helpen. Voel me zo machteloos, hoe moeten jullie je dan wel niet voelen.
kaatjecato
11-12-2023 om 19:07
ook hier wordt aan jullie gedacht. Wat een paniek en zorg moet dat geweest zijn.