Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

08-11-2023 om 09:44

minvraag schreef op 08-11-2023 om 09:40:

Zoek professionele hulp voor je dochter.

Het is belangrijk dat je dochter zo snel mogelijk professionele hulp krijgt. De wachtlijsten zijn lang, dus het is belangrijk dat je je dochter alvast aanmeldt. Daarnaast kun je zelf proberen om je dochter te ondersteunen door haar te laten weten dat je er voor haar bent en dat je haar helpt om professionele hulp te krijgen.



Waar reageer jij nou op?

minvraag schreef op 08-11-2023 om 09:40:

Zoek professionele hulp voor je dochter.

Het is belangrijk dat je dochter zo snel mogelijk professionele hulp krijgt. De wachtlijsten zijn lang, dus het is belangrijk dat je je dochter alvast aanmeldt. Daarnaast kun je zelf proberen om je dochter te ondersteunen door haar te laten weten dat je er voor haar bent en dat je haar helpt om professionele hulp te krijgen.



Wat een ongepaste reactie in een topic dat al maanden speelt waarin TO alles doet om haar dochter te ondersteunen.

minvraag schreef op 08-11-2023 om 09:40:

Zoek professionele hulp voor je dochter.

Het is belangrijk dat je dochter zo snel mogelijk professionele hulp krijgt. De wachtlijsten zijn lang, dus het is belangrijk dat je je dochter alvast aanmeldt. Daarnaast kun je zelf proberen om je dochter te ondersteunen door haar te laten weten dat je er voor haar bent en dat je haar helpt om professionele hulp te krijgen.



Huh? Iets gelezen van de 118 pagina's van dit topic? 

@TO fijn dat het een fijn weekend was. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

08-11-2023 om 09:54

Ciska, fijn dat jullie zo'n goed weekend hebben gehad!

Ik heb zelf autisme en hou niet van films kijken. Daar zitten heel veel prikkels in. Als ik een film kijk dan moet dat zeker twee uur voor het slapen gaan afgelopen zijn, anders lukt het slapen niet. Ook niet-spannende... Misschien geldt dat voor je dochter ook, daarom noem ik het.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-11-2023 om 10:08

minvraag schreef op 08-11-2023 om 09:40:

Zoek professionele hulp voor je dochter.

🤣🤣🤣🤣🤣



UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-11-2023 om 10:10

wat goed van dochter dat ze zegt dit is niet van mij
Over stoppen met medicatie 

fijn dat er wat gebeurd 
Hou vol 

Al met al klinkt een weekend met fijne en ontspannen momenten en open gesprekken als een enorme verbetering ten opzichte van waar jullie vandaan komen! Er is nog een weg te gaan maar jullie zijn toch ook al echt ergens gekomen samen ❤️.

Wat fijn Ciska dat het weekend goed verliep. Een beetje positiviteit hadden jullie hard nodig! Zo fijn!!
Denk aan jullie.

Wat zou het fijn zijn als de medicatie weer wat rust in haar hoofd kan laten ontstaan. Het klinkt best hoopgevend, vind ik. 

Ciska78

Ciska78

11-11-2023 om 07:51 Topicstarter

Dochter klinkt de laatste paar dagen zo down als we haar aan de telefoon hebben. Zo hebben we haar nog niet eerder gehoord. 😢
Gisteravond kregen we nog een belletje van de groep hier over. De dood zit zo sterk in haar hoofd momenteel. Gisteravond kon ze geen afspraken maken over haar verlof, dus het is nu niet eens zeker of ze op verlof mag. Dat gaan we straks zien als we daar zijn.
Er stond eigenlijk een les klimmen op de planning, maar die hebben we al afgezegd omdat het ons niet verstandig lijkt als dochter op 11 m hoogte gaat hangen nu.

De orthopedagoog van het CCE heeft al een keer meegelopen en in een stukje terugkoppeling blijkt ook wel dat dochter op haar tenen loopt. Ze wordt heel erg verbaal overvraagt, maar dit komt deels ook omdat dochter heel goed sociaal gewenst gedrag kan laten zien. Ze ziet ook dat dochter uitgeput is.

Al met al wel zorgelijk en niet wat we hoopte te zien na de ophoging van de medicatie 😢😢

Wat jammer van het klimmen ook. Ze had er zo'n zin in. (overigens denk ik dat ik de kans dat ze zich los kan maken van het touw nihil is, maar ik snap ook heel goed dat dat al al te veel risico is)

Gaan ze iets doen met die terugkoppeling van die orthopedagoog? Want dit is niet de eerste keer toch, dat die meldt dat dat ze overvraagd wordt? Of wordt dat alleen voor kennisgeving, of "dat kunnen we niets aan veranderen", aangenomen. 

Ciska78

Ciska78

11-11-2023 om 08:28 Topicstarter

er gaat wel een terugkoppeling komen van de orthopedagoog en straks van het diagnostisch onderzoek, maar dat wordt in 1 x keer gedaan, omdat de orthopedagoog ook nog meer gaat komen kijken

Ciska78

Ciska78

11-11-2023 om 08:28 Topicstarter

en het gaat met klimmen natuurlijk niet alleen om haar, maar ze moet ook haar vader zekeren en dan moet ze er wel helder bij staan.

Wat rot Ciska dat het minder gaat.
Ik hoop voor haar en jullie dat ze goed genoeg is om mee te gaan.
Zo ga je als ouders ook in emoties alle kanten op he?! Het is echt zwaar voor jullie en dochter natuurlijk. 

Voor nu een dikke knuffel, ik lees graag hoe het weekend geweest is.
Sterkte.. ♥️

Sterkte ciska. Ik hoop dat ze vandaag stabiel genoeg was om toch wat tijd samen te hebben

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.