Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Help, specifieke bodymist, wie heeft hem?

Mijn dochter heeft van haar vriendin als aandenken haar bodymist gekregen.
En daarna aan ons gevraagd, want bijna op, of we 2 flesjes bij willen kopen. 
Nu wordt deze niet meer verkocht( we hebben al gebeld met de fabrikant).

Dus ik hoop eigenlijk dat iemand hier op het forum misschien nog een flesje heeft staan voor ons?

Het gaat om:
Create your own happiness
Bodymist Pretty Rose
Fabrikant is Hegron
Verkocht bij de action.

Je zou mijn dochter er erg blij mee maken.


Op de Duitse site van Action staat hij nog wel.. Wellicht is hij daar nog te koop? 
https://www.action.com/de-de/p/body-mist/

Ciska78

Ciska78

06-07-2023 om 21:06 Topicstarter

Wauw, wat goed, die kwam niet naar boven toen ik op google zocht. We maken er een rit naar Duitsland van 😁

masatu schreef op 06-07-2023 om 17:04:

Op de Duitse site van Action staat hij nog wel.. Wellicht is hij daar nog te koop?
https://www.action.com/de-de/p/body-mist/

Laat je browser eens vertalen naar Nederlands. 

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

Ciska78

Ciska78

06-07-2023 om 22:06 Topicstarter

sorry, maar misschien moet je mijn andere topic ook even lezen, over mijn dochter die in gesloten jeugdzorg zit, echt ongepast je reactie

Juf_Ank schreef op 06-07-2023 om 22:01:

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

In dit geval, voor deze dochter is dit een volkomen ongepaste opmerking.

Juf_Ank schreef op 06-07-2023 om 22:01:

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

Wat een ontzettend onprettige post.

Juf_Ank schreef op 06-07-2023 om 22:01:

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

Oef, wat een misplaatste reactie. 

Ik hoop dat je 'm in Duitsland vindt Ciska!

Daglichtlamp schreef op 06-07-2023 om 22:06:

[..]

In dit geval, voor deze dochter is dit een volkomen ongepaste opmerking.

Ja en zo zie je maar weer: je weet zo vaak niet wat er achter een vraag zit. Wat mensen beweegt. Ik wist ook van het andere topic, deze 'Juf Ank' blijkbaar niet.

Maar dan nog. Het had ook van een wat probleemlozer meisje kunnen zijn; er kunnen diverse redenen zijn waarom dan de ouders gevraagd worden dit voor haar te zoeken en kopen. Extreme drukte, of voor haar verjaardag, een probleem dat wij niet weten. Het maakt niet uit. 

Je weet het niet, en daarom moet je voorzichtig zijn in je veroordelingen en reacties. Ook jij, al heet je Juf Ank.

Juf_Ank schreef op 06-07-2023 om 22:01:

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

In abnormale situaties doe je abnormale dingen voor je kind. Zeker in de uiterst precaire toestand en situatie van de dochter in kwestie. Ik hoop voor jou van ganser harte dat je nooit in de situatie zult komen waar dit gezin momenteel in zit.

Dikke knuffel voor jullie Ciska, het is zo vermoeiend allemaal dat er telkens maar niks gebeurt.

Jeuk, juf Ank? Misschien even laten checken door de Luizenmoeder?.. 
En wat dan nog, als iemand z’n dochter eens wil verwennen gewoon omdat je vindt dat ze iets extra’s heeft verdiend, mag dat dan niet? Wat kunnen mensen soms toch zuur uit de hoek komen. Ik begrijp dat er bij dit meisje meer mee speelt waardoor haar ouders extra moeite nemen. Maar als mijn dochter heel graag iets wil hebben en ik vind om wat voor reden dan ook dat ze dat verdiend zou ik er ook naar op zoek gaan. Waarom is dat zo erg? 

de hema heeft deze: https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up/eau-de-toilette/body-mist-pretty-in-rose-100ml-11280017.html (alleen in winkels te koop). Echt geen idee of het dezelfde geur is.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

07-07-2023 om 07:28

Juf_Ank schreef op 06-07-2023 om 22:01:

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

Ik hoop voor jou dat je nog wat empathie mag ontwikkelen, je leven wordt er waarschijnlijk een stuk leuker van. En minder kriebelig.

Ciska, ik hoop dat jullie hem vinden!

Nou, de reactie van Juf Ank kun je wat niet empatisch en oordelend vinden, reacties van die aard komen overal op. Ik ga ook niet eerst alle topics na of kind niet misschien in gesloten jeugdzorg zit. Van alle kanten misschien wat meer begrip of uitleg?

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

07-07-2023 om 08:04

Anoniemer schreef op 07-07-2023 om 07:57:

Nou, de reactie van Juf Ank kun je wat niet empatisch en oordelend vinden, reacties van die aard komen overal op. Ik ga ook niet eerst alle topics na of kind niet misschien in gesloten jeugdzorg zit. Van alle kanten misschien wat meer begrip of uitleg?

Of gewoon niet zo reageren? Je weet nooit alles wat er speelt bij iemand. Bij deze TS is het verhaal toevallig wel bekend, maar dat is lang niet altijd zo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.