Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Help, specifieke bodymist, wie heeft hem?


Ciska78

Ciska78

07-07-2023 om 11:56 Topicstarter

Dorestad schreef op 07-07-2023 om 11:35:

zou er misschien nog in een action 1 kunnen staan? Ik kijk vanmiddag even bij die bij mij in de buurt

Tot nu toe nog niet tegengekomen.

Ik kan de geur niet omschrijven, ben daar heel slecht in.

Gebruikersnaaminvullen schreef op 06-07-2023 om 21:42:

[..]

Laat je browser eens vertalen naar Nederlands.

Hardop gelachen

Ik heb hem online gevonden. Ga je even een pb sturen met de link

Ciska78 schreef op 07-07-2023 om 11:56:

[..]

Tot nu toe nog niet tegengekomen.

Ik kan de geur niet omschrijven, ben daar heel slecht in.

Ik heb vanmiddag even in een Action in Eindhoven gekeken maar daar stond er in ieder geval niet één.

Ik ga volgende week naar Duitsland, maar ja de Randstad is dan weer verder weg voor jou. Ik hoop dat je het vindt via de link van Due Scimmie

Vanmiddag een action in Amsterdam bezocht om iets voor je dochter te kunnen betekenen, maar helaas, geen happiness tussen al die flesjes mist. Nu is er nog een action in de buurt...

Wandelvrouwtje schreef op 07-07-2023 om 08:04:

[..]

Of gewoon niet zo reageren? Je weet nooit alles wat er speelt bij iemand. Bij deze TS is het verhaal toevallig wel bekend, maar dat is lang niet altijd zo.

Is jouw reactie dan wel empathisch? Als ik die vraag nu had gesteld en naar Duitsland was vertrokken, had de reactie van wel logisch geweest. In mijn geval he? En eerlijk gezegd, ging die wel even door me heen.. van goh, zou ik in dit geval voor mijn kind doen. Maar dit is een aparte situatie, wie had dat nu vooraf geweten? Sommigen wel, anderen niet. Één opmerking is genoeg en dan door, ok? Als juf Ank, die kennis paraat had gehad, zij vast anders had gereageerd. onbedoeld pijnlijk foutje en weer over tot de orde van de dag, lijkt mij. Zò kan je het ook zien. Empadinges is tweerichtingsverkeer, denk ik dan. 

Onze Action heeft hem helaas ook niet meer, ik heb voor jullie gekeken.  

helaas action hier ook niet, ik zal morgen nog bij een andere kijken. En wil ook best in DE voor je kijken. 

Ciska78

Ciska78

07-07-2023 om 22:07 Topicstarter

wat lief dag jullie allemaal mee zoeken, heel erg bedankt alvast.

Due-scimmir, bedankt voor de link, staat er helaas al 7 maanden op. Maar ik ga even kijken of ze hem nog heeft

.Voor diegenen die heben aangeboden om in Duitsland voor mij te kijken, ik neem graag dat aanbod aan. 
Waar ik hem dan moet ophalen maakt niet zoveel uit 😁
Man is geweest in Emmerich, Kleve en Goch, daar hadden ze hem niet, wel de 2 andere van dezelfde lijn, dus we hebben hoop dat hij ergens anders nog wel te koop is

Ciska78 schreef op 07-07-2023 om 22:07:

wat lief dag jullie allemaal mee zoeken, heel erg bedankt alvast.

Due-scimmir, bedankt voor de link, staat er helaas al 7 maanden op. Maar ik ga even kijken of ze hem nog heeft

.Voor diegenen die heben aangeboden om in Duitsland voor mij te kijken, ik neem graag dat aanbod aan.
Waar ik hem dan moet ophalen maakt niet zoveel uit 😁

Man is geweest in Emmerich, Kleve en Goch, daar hadden ze hem niet, wel de 2 andere van dezelfde lijn, dus we hebben hoop dat hij ergens anders nog wel te koop is

Straks zit je met tien flessen Body Mist, maar ja dan kan je dochter ook weer een tijdje vooruit 🤣 Ik zal mijn ogen open houden als ik in een Duitse winkel kom.

Die van de Hema is misschien exact hetzelfde. Ik zou die ook proberen.

Ciska78

Ciska78

08-07-2023 om 12:07 Topicstarter

April2021 schreef op 08-07-2023 om 07:51:

Die van de Hema is misschien exact hetzelfde. Ik zou die ook proberen.

We hebben hem vanochtend meegenomen, ze vond hem lekker ruiken, maar absoluut niet hetzelfde als die van de action.

helaas bij Action Arnhem Centrum ook niet

Hier bij andere action ook niets, Duitsland kijk ik van de week eventjes

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.