Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Help, specifieke bodymist, wie heeft hem?


Bij action Nettetal is het ook niet meer leverbaar 😟

bij de action bij ons hadden ze hem ook niet meer helaas.

Is het een idee dat jouw dochter een lekkere uitkiest en die aan haar vriendin geeft? Of dat vriendin een nieuwe uitkiest? Of een andere oplossing? Het is wel jammer, maar ook als je wel een flesje vindt, is dit eindig. 

Bijtje82

Bijtje82

08-07-2023 om 20:28

Gebruikersnaaminvullen schreef op 06-07-2023 om 21:42:

[..]

Laat je browser eens vertalen naar Nederlands.

🤣 Geweldig dit!

Gebruikersnaaminvullen schreef op 06-07-2023 om 21:42:

[..]

Laat je browser eens vertalen naar Nederlands.

Ik zie alleen de twitter-vertaling die bijzonder is, bedoel je die...?

Courage schreef op 08-07-2023 om 20:59:

[..]

Ik zie alleen de twitter-vertaling die bijzonder is, bedoel je die...?

Als je die link opent in brower en laat vertalen naar NL dan zie je wat ik bedoel.

Bijtje82

Bijtje82

08-07-2023 om 21:04

Courage schreef op 08-07-2023 om 20:59:

[..]

Ik zie alleen de twitter-vertaling die bijzonder is, bedoel je die...?

De Nederlandse vertaling...

"

Lichamelijke rotzooi

100ml | Verschillende geuren

079"

Ah, Firefox vertaalt dat niet naar die tekst.

Ciska78

Ciska78

23-07-2023 om 19:17 Topicstarter

Sandra1964 schreef op 08-07-2023 om 13:58:

Bij action Nettetal is het ook niet meer leverbaar 😟

Echt super bedankt voor het regelen van 5 flesjes, hiermee gaan we dochter erg blij mee maken 😀

Juf_Ank schreef op 06-07-2023 om 22:01:

En is dat gebruikelijk bij jullie; dat dochter opdracht geeft en jullie dan aan het werk gaan? En dat cadeautjes die op zijn dus vervangen moeten worden?
Sorry maar ik krijg hier echt plaatsvervangend jeuk van!

Jij lijkt mij echt een gezellige moeder, not. Wat een zure reactie.  op je bolletje

MamaE schreef op 06-07-2023 om 23:11:

[..]

In abnormale situaties doe je abnormale dingen voor je kind. Zeker in de uiterst precaire toestand en situatie van de dochter in kwestie. Ik hoop voor jou van ganser harte dat je nooit in de situatie zult komen waar dit gezin momenteel in zit.

Dikke knuffel voor jullie Ciska, het is zo vermoeiend allemaal dat er telkens maar niks gebeurt.

Ik wist de voorgeschiedenis niet maar ook voor een kind in normale situaties doe ik vaak iets extra's. Als ik met winkelen een dingetje zie waarvan ik weet dat kind daar blij van wordt dan neem ik dat mee.

Afgelopen week nog zag ik bij het Kruitvat een heel klein potje Vaseline. Kind loopt altijd met een grote pot te zeulen, droge lippen. Was er blij mee. Kleine moeite, groot plezier. 

Oeps, nog even on topic dan. Ik lees dat de bodymist al is gevonden. Zelf heb ik er eentje van SissyBoy, Violet/cassis. Die vind ik zelf erg lekker. Niet zo zwaar als parfum of eau de parfum. 

oudmaarnognietkoud schreef op 24-07-2023 om 11:40:

[..]

Jij lijkt mij echt een gezellige moeder, not. Wat een zure reactie. op je bolletje

Daar hebben we het al uitgebreid over gehad in dit topic. Daarna gewoon verder en klaar. Echt mosterd na de maaltijd dit. 

Anoniemer schreef op 24-07-2023 om 12:07:

[..]

Daar hebben we het al uitgebreid over gehad in dit topic. Daarna gewoon verder en klaar. Echt mosterd na de maaltijd dit.

Ik had idd niet gezien dat dit topic al eerder was geopend en ik had nog niet alle reacties gelezen. My bad 

Anoniemer schreef op 07-07-2023 om 07:57:

Nou, de reactie van Juf Ank kun je wat niet empatisch en oordelend vinden, reacties van die aard komen overal op. Ik ga ook niet eerst alle topics na of kind niet misschien in gesloten jeugdzorg zit. Van alle kanten misschien wat meer begrip of uitleg?

Mwoah, al zou ik het topic van Ciska niet gekend hebben, dan nóg vond ik het een nare post. Kan ook op een andere manier ipv meteen zo veroordelend.

Edit; oh excuses! Niet gezien dat er al 4 pagina's waren en het al uitgebreid besproken was   

Ik ken de bodymist niet dus ik kan je niet verder helpen Ciska.. Succes, hopelijk heb je er snel een lading te pakken

oudmaarnognietkoud schreef op 24-07-2023 om 11:44:

[..]

Ik wist de voorgeschiedenis niet maar ook voor een kind in normale situaties doe ik vaak iets extra's. Als ik met winkelen een dingetje zie waarvan ik weet dat kind daar blij van wordt dan neem ik dat mee.

Afgelopen week nog zag ik bij het Kruitvat een heel klein potje Vaseline. Kind loopt altijd met een grote pot te zeulen, droge lippen. Was er blij mee. Kleine moeite, groot plezier.

Oeps, nog even on topic dan. Ik lees dat de bodymist al is gevonden. Zelf heb ik er eentje van SissyBoy, Violet/cassis. Die vind ik zelf erg lekker. Niet zo zwaar als parfum of eau de parfum.

Beetje spuit11-verhaal want niet alleen reageer je op een heel oud berichtje, er is ook al in den treure over gemeld. Mensen kunnen en mogen zich ook vergissen of een fout maken of onhandig uit de hoek komen. Wist de persoon in kwestie het wel wat er aan de hand was, had ze vast niet zo gereageerd. Zij die vrij zijn van … werpe de eerste steen en zo… laten we het hier vriendelijk houden. Juf heeft een foutje gemaakt waar nu iedereen over valt.

Overigens heb ik ontzettend moeten grinniken om je andere topic (verwende kat)… puur en alleen om toch positief af te sluiten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.