Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2024

Ik zag nog geen examentopic van dit jaar  

Vandaag beginnen de examens! Praat hier mee.


He wat balen voor dochter, Anoniemst! 

Hier is zoon geslaagd. Wat een opluchting want het was heel spannend.

Schemerlampje schreef op 12-06-2024 om 16:26:

Zoon heeft van school nog steeds niet gehoord, hij deed versneld Engels heeft daar dus alleen examen in gedaan, maar ik werk op zijn school en heb even in Magister gekeken. Hij is met een mooi cijfer geslaagd!

Ook gefeliciteerd aan alle andere geslaagden!

Ha dat is handig Schemerlampje, gefeliciteerd!!!! 

kaatjecato schreef op 12-06-2024 om 16:28:

He wat balen voor dochter, Anoniemst!

Hier is zoon geslaagd. Wat een opluchting want het was heel spannend.

Gefeliciteerd!!!! 

Nou eindelijk hier ook nieuws; alle 4 vakken gehaald!!! Op naar volgend schooljaar voor de volgende 4 vakken!

Wat jammer voor je dochter Anoniemst.

Hier is mijn zoon ook geslaagd voor de Havo! We zijn heel opgelucht en trots, want hij stond er maar net aan voldoende voor, maar heeft overal een voldoende voor gehaald op zijn CSE. De vlag hangt uit!

gefeliciteerd aan alle geslaagden! En anoniemst, sterkte voor je dochter! Hopelijk kan ze nog een herkansing doen!

Sterkte Anoniemst, nooit leuk als de uitkomst toch negatief is. Hopelijk kan ze een herkansing doen, en anders volgend jaar de resterende vakken op de VaVo.

Ach wat naar Anoniemst. Hopelijk is er nog een her mogelijk.

Alle anderen van harte gefeliciteerd! 

Ik ben nog perplex van de eindlijst. Kind zit al lange tijd heel slecht in het vel, en wij wisten ook niet of er nou veel gedaan werd in alle uren die kind op de kamer doorbracht... En dan voor de eindexamens afgerond vier keer een 7, één keer een 8 en twee keer een 9 -voor Natuurkunde en wiskunde B. Tjonge....

anoniemst, sterkte voor je dochter hopelijk een herkansing, 

Alle anderen gefeliciteerd

hier dochter ook geslaagd! Gefeliciteerd allemaal en sterkte voor de gezakten!

Gefeliciteerd alle geslaagden!

En anoniemst wat sneu voor je dochter. Hopelijk nog een herkansing mogelijk. 

In de vriendinnengroep van mijn dochter is één gezakte. Ook zo sneu voor dat meisje

Vaaas schreef op 12-06-2024 om 17:00:

Sterkte Anoniemst, nooit leuk als de uitkomst toch negatief is. Hopelijk kan ze een herkansing doen, en anders volgend jaar de resterende vakken op de VaVo.

Ipv vavo, is gezien het medische voorval en mogelijk zuurstofgebrek, de optie gespreid examen ook iets om aan te halen.

Dus de cijfers voor vakken die wel goed gingen, meenemen naar volgend jaar. De switch naar vavo is voor velen die maar een paar vakken doen, moeilijker dan verwacht. Vaak te maken met ongunstige roosters of andere leermethode en je mist het vertrouwde gevoel van de huidige school. Klacht van dochter was het gemis aan aansluiting met klasgenoten en docenten.

Flanagan schreef op 12-06-2024 om 18:51:

[..]

Ipv vavo, is gezien het medische voorval en mogelijk zuurstofgebrek, de optie gespreid examen ook iets om aan te halen.

Dus de cijfers voor vakken die wel goed gingen, meenemen naar volgend jaar. De switch naar vavo is voor velen die maar een paar vakken doen, moeilijker dan verwacht. Vaak te maken met ongunstige roosters of andere leermethode en je mist het vertrouwde gevoel van de huidige school. Klacht van dochter was het gemis aan aansluiting met klasgenoten en docenten.

Ervan uitgaande dat ze een deel van de vakken wel gehaald heeft, is VaVo altijd een betere optie. Blijven op de eigen school betekent helaas altijd dat alles over moet. (Achteraf gezien was het wellicht een goede optie voor afgelopen jaar geweest, maar dat is voorbij).

Op de VaVo kun je je examen sowieso al spreiden,

Allemaal gefeliciteerd of sterkte voor de gezakten!

Zoals je op 1 tiende kan zakken, kun je ook exact op de tiende nauwkeurig slagen. Het was heel spanned volgens zoons mentor... En inderdaad, op z'n cijferlijst staat exact de 5,5 die hij moest halen voor bedrijfseconomie 🥳 (want al 2 vijven en 2 zevens dus dit moest precies goed vallen en dat deed het dus echt net 😅). 

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:07 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 12-06-2024 om 16:26:

Zoon heeft van school nog steeds niet gehoord, hij deed versneld Engels heeft daar dus alleen examen in gedaan, maar ik werk op zijn school en heb even in Magister gekeken. Hij is met een mooi cijfer geslaagd!

Ook gefeliciteerd aan alle andere geslaagden!

Dat zou ik niet zo snel doen / durven 🤭. Mijn jongste zit bij mij op school. Mijn vader wist destijds ook niet eerder dan ikzelf dat ik geslaagd was toen ik bij hem op school zat. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.