Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2024

Ik zag nog geen examentopic van dit jaar  

Vandaag beginnen de examens! Praat hier mee.


SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:07 Topicstarter

kaatjecato schreef op 12-06-2024 om 16:28:

He wat balen voor dochter, Anoniemst!

Hier is zoon geslaagd. Wat een opluchting want het was heel spannend.

Gefeliciteerd! 🥳

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:07 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 12-06-2024 om 16:54:

Nou eindelijk hier ook nieuws; alle 4 vakken gehaald!!! Op naar volgend schooljaar voor de volgende 4 vakken!

Wiehooo! Gefeliciteerd! 

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:08 Topicstarter

Tjod22 schreef op 12-06-2024 om 16:54:

Wat jammer voor je dochter Anoniemst.

Hier is mijn zoon ook geslaagd voor de Havo! We zijn heel opgelucht en trots, want hij stond er maar net aan voldoende voor, maar heeft overal een voldoende voor gehaald op zijn CSE. De vlag hangt uit!

Gefeliciteerd! 🥳

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:08 Topicstarter

Mugs schreef op 12-06-2024 om 17:17:

Ach wat naar Anoniemst. Hopelijk is er nog een her mogelijk.

Alle anderen van harte gefeliciteerd!

Ik ben nog perplex van de eindlijst. Kind zit al lange tijd heel slecht in het vel, en wij wisten ook niet of er nou veel gedaan werd in alle uren die kind op de kamer doorbracht... En dan voor de eindexamens afgerond vier keer een 7, één keer een 8 en twee keer een 9 -voor Natuurkunde en wiskunde B. Tjonge....

Prachtig Mugs! Gefeliciteerd  

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:08 Topicstarter

MissBobby schreef op 12-06-2024 om 17:44:

hier dochter ook geslaagd! Gefeliciteerd allemaal en sterkte voor de gezakten!

Van harte! 

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:09 Topicstarter

Chrissie80 schreef op 12-06-2024 om 19:08:

Allemaal gefeliciteerd of sterkte voor de gezakten!

Zoals je op 1 tiende kan zakken, kun je ook exact op de tiende nauwkeurig slagen. Het was heel spanned volgens zoons mentor... En inderdaad, op z'n cijferlijst staat exact de 5,5 die hij moest halen voor bedrijfseconomie 🥳 (want al 2 vijven en 2 zevens dus dit moest precies goed vallen en dat deed het dus echt net 😅).

Gefeliciteerd! 🥳

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 20:11 Topicstarter

Wat gaan alle geslaagden komend jaar doen? 
Dochter gaat Persoonlijk Begeleider Maatschappelijke Zorg doen. 

SuzyQFive schreef op 12-06-2024 om 20:11:

Wat gaan alle geslaagden komend jaar doen?
Dochter gaat Persoonlijk Begeleider Maatschappelijke Zorg doen.

Thnks Suzy 

Blijft je dochter in de stad wonen, of is de opleiding elders?

Hier nog 1 jaartje Vavo, daarna Luchtvaart en Ruimtevaart Techniek in Delft (is numerus fixus, als dat niet lukt dan Werktuigbouwkunde) maar TU Delft gaat het sowieso worden.

Alle geslaagden gefeliciteerd.

SuzyQFive schreef op 12-06-2024 om 20:07:

[..]

Dat zou ik niet zo snel doen / durven 🤭. Mijn jongste zit bij mij op school. Mijn vader wist destijds ook niet eerder dan ikzelf dat ik geslaagd was toen ik bij hem op school zat.

Ik heb wel getwijfeld of ik het zou doen, maar toen hij om 16.00 nog niets gehoord had, heb ik gekeken. Uiteindelijk heeft hij pas om 17.30 een mail gehad met zijn cijfer.

SuzyQFive schreef op 12-06-2024 om 20:11:

Wat gaan alle geslaagden komend jaar doen?
Dochter gaat Persoonlijk Begeleider Maatschappelijke Zorg doen.

Een tussenjaar, heerlijk even vrij van het grote 'moeten' van school en zelf zijn dagen vorm geven met werken, hobbies en misschien zelfs nog reizen. 

Zilver_gray schreef op 12-06-2024 om 20:25:

[..]

Thnks Suzy

Blijft je dochter in de stad wonen, of is de opleiding elders?

Hier nog 1 jaartje Vavo, daarna Luchtvaart en Ruimtevaart Techniek in Delft (is numerus fixus, als dat niet lukt dan Werktuigbouwkunde) maar TU Delft gaat het sowieso worden.

Ah, hier wordt het werktuigbouwkunde in Eindhoven. En gelukkig blijft kind nog even thuis wonen

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 21:10 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 12-06-2024 om 20:25:

[..]

Thnks Suzy

Blijft je dochter in de stad wonen, of is de opleiding elders?

Hier nog 1 jaartje Vavo, daarna Luchtvaart en Ruimtevaart Techniek in Delft (is numerus fixus, als dat niet lukt dan Werktuigbouwkunde) maar TU Delft gaat het sowieso worden.

Ze blijft in de stad, maar ze wordt over een maand pas 16 dus nog even wat te jong om uit te vliegen

SuzyQFive

SuzyQFive

12-06-2024 om 21:11 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 12-06-2024 om 20:30:

[..]

Ik heb wel getwijfeld of ik het zou doen, maar toen hij om 16.00 nog niets gehoord had, heb ik gekeken. Uiteindelijk heeft hij pas om 17.30 een mail gehad met zijn cijfer.

Wat jammer, ook al doet ie geen volledig examen, je wacht misschien wel net zo gespannen op de uitslag. 

Mugs schreef op 12-06-2024 om 21:05:

[..]

Ah, hier wordt het werktuigbouwkunde in Eindhoven. En gelukkig blijft kind nog even thuis wonen

Dat is erg fijn dat die mogelijkheid er is. Nu lekker vakantie vieren, en daarna heel veel succes met de studie 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.