Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2023

Doet je kind examen dit jaar of ben je op een andere manier betrokken. Klets mee! 


Cindy79 schreef op 14-06-2023 om 13:19:

Hier is dochter geslaagd,

Gefeliciteerd!!

Hemf schreef op 14-06-2023 om 12:51:

[..]

jemig! maar hoe zit dat dan? de n-termen staan gewoon online dus de scholen zijn toch zelf aan het rekenen geslagen?

Geen idee hoe het zit. Ze hebben digitaal examen gedaan misschien maakt dat verschil? 

Cindy79 schreef op 14-06-2023 om 13:19:

Hier is dochter geslaagd,

Gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd Cindy!

Hier om kwart over twaalf kind 1 gebeld en tien minuten later kind 2. Allebei geslaagd! De vlag hangt, we hebben taart gehaald en een restaurant gereserveerd. 

Gefeliciteerd met de geslaagden! Ik kan mijn gevoel nog zo terughalen, ik had een herkansing maar die haalde ik ook niet.
Daarna vavo gedaan voor twee vakken, en toen slaagde ik eerst weer niet Maar met de herkansing daarna ging ik van een 4,6 naar een 6,2 voor geschiedenis met behulp van een cursus. Wat was ik opgelucht toen!
Hopelijk worden er nog meer kinderen gebeld dat ze geslaagd zijn. Ik vind het knap, zeker na de corona periode! 

Dit is echt voor iedereen spannend volgens mij. Ik ging destijds met een acht gemiddeld mijn centraal examen in en omdat de kernvakkenregeling en de 5,5 gemiddeld regeling nog niet bestonden kon ik allemaal drieën halen en alsnog slagen. En toch vond ik het spannend, die uitslag.

In ieder geval felicitaties aan de dochter van Cindy en de kinderen van Hannemeike!
Hopelijk volgen er nog een aantal in de loop van vandaag.

Gefeliciteerd voor alle geslaagden. Hier nog 35 minuten voordat er gebeld kan worden.  Begin nu toch wel beetje zenuwachtig te worden.  

Alle geslaagden gefeliciteerd !!!!

Hier net ook de regenboogvlag uitgehangen met rugzak eraan.
Zit gewoon te janken van geluk. Niet zozeer dat ze geslaagd is, dat was wel te verwachten. Maar vooral omdat ik 1.5 jaar geleden alleen nog maar hoopte, dat ze er nu überhaupt nog zou zijn.

Zonnebloempje schreef op 14-06-2023 om 14:51:

Alle geslaagden gefeliciteerd !!!!

Hier net ook de regenboogvlag uitgehangen met rugzak eraan.
Zit gewoon te janken van geluk. Niet zozeer dat ze geslaagd is, dat was wel te verwachten. Maar vooral omdat ik 1.5 jaar geleden alleen nog maar hoopte, dat ze er nu überhaupt nog zou zijn.

Jaaaaa zoon is geslaagd

Zonnebloempje schreef op 14-06-2023 om 14:51:

Alle geslaagden gefeliciteerd !!!!

Hier net ook de regenboogvlag uitgehangen met rugzak eraan.
Zit gewoon te janken van geluk. Niet zozeer dat ze geslaagd is, dat was wel te verwachten. Maar vooral omdat ik 1.5 jaar geleden alleen nog maar hoopte, dat ze er nu überhaupt nog zou zijn.

Zonnebloempje schreef op 14-06-2023 om 14:51:

Alle geslaagden gefeliciteerd !!!!

Hier net ook de regenboogvlag uitgehangen met rugzak eraan.
Zit gewoon te janken van geluk. Niet zozeer dat ze geslaagd is, dat was wel te verwachten. Maar vooral omdat ik 1.5 jaar geleden alleen nog maar hoopte, dat ze er nu überhaupt nog zou zijn.

Wat enorm fijn 

Cindy79 schreef op 14-06-2023 om 13:19:

Hier is dochter geslaagd,

Gefeliciteerd 

GEFELICITEEEERD!!!!!! voor alle geslaagden!!!!!!! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.