Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2023

Doet je kind examen dit jaar of ben je op een andere manier betrokken. Klets mee! 


vwo n-termen relatief laag. Duits 0! Wi-B 1,9. Vorig jaar zaten er tussen boven de 2. 

waar vind ik de n termen van havo?

ik denk ook wel dat zoon geslaagd is, Wis B vond hij het moeilijkste een daar is een N term van 1,9. Maar bijvoorbeeld Engels had hij een iets hogere n term nodig om een 9 te hebben dus dat is zuur. Hij komt nu op een 8 en dat maakt niks uit maar hij vindt het wel jammer.  Met een laagje N term kan je bijna geen hoog punt halen voor Engels.  

wij kregen net bericht dat er storing is en de uitslag later bekend wordt gemaakt. Dat wordt dus 2 uurtjes langer wachten.   😒

Widajo schreef op 14-06-2023 om 12:39:

wij kregen net bericht dat er storing is en de uitslag later bekend wordt gemaakt. Dat wordt dus 2 uurtjes langer wachten. 😒

Widajo schreef op 14-06-2023 om 12:39:

wij kregen net bericht dat er storing is en de uitslag later bekend wordt gemaakt. Dat wordt dus 2 uurtjes langer wachten. 😒

jemig! maar hoe zit dat dan? de n-termen staan gewoon online dus de scholen zijn toch zelf aan het rekenen geslagen?

Ik heb gewoon buikpijn van de zenuwen. Zoon niet hahaha
Nog 6 minuten en dan beginnen ze met bellen

Widajo schreef op 14-06-2023 om 12:39:

wij kregen net bericht dat er storing is en de uitslag later bekend wordt gemaakt. Dat wordt dus 2 uurtjes langer wachten. 😒

Neeee nog langer wachten 

Widajo schreef op 14-06-2023 om 12:39:

wij kregen net bericht dat er storing is en de uitslag later bekend wordt gemaakt. Dat wordt dus 2 uurtjes langer wachten. 😒

NEEE!!! dat is toch zenuwslopend!

Crepe_au_fromage schreef op 14-06-2023 om 12:55:

Ik heb gewoon buikpijn van de zenuwen. Zoon niet hahaha
Nog 6 minuten en dan beginnen ze met bellen

Niet te doen die spanning!!!

Hoewel ik wel zeker weet dat zoon gezakt is, vind ik het nu toch wel heel spannend! Hoe lang duurt dat bellen van gezakten?

Hier is dochter geslaagd,

Hemf schreef op 14-06-2023 om 12:51:

[..]

jemig! maar hoe zit dat dan? de n-termen staan gewoon online dus de scholen zijn toch zelf aan het rekenen geslagen?

Als het schoolsysteem eruit ligt, dan kan de school niet zoveel. Wij hebben vorig jaar een ddos-aanval op school gehad, lag ook alles eruit. Was gelukkig niet tijdens de examenuitslagen.

Pief schreef op 14-06-2023 om 13:17:

Hoewel ik wel zeker weet dat zoon gezakt is, vind ik het nu toch wel heel spannend! Hoe lang duurt dat bellen van gezakten?

Per school verschillend, weet je vanaf hoe laat ze kunnen bellen?

Hier op school is net de vergadering begonnen, daarna wordt er gebeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.