Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Rvs

Rvs

05-08-2021 om 23:18

Dochter wordt bedreigd


Mijn vraag is: hoe komt het meisje bij haar beschuldiging? Er is kennelijk een sticker van de moeder van het meisje gemaakt met daarop alcoholist. Dat is niet leuk. Ik zou daar eens induiken. Misschien zelfs het meisje aanbieden haar te helpen dat uit te zoeken. 

en naar de wijkagent. Het voorval bespreken. Als het een beetje mee zit kent hij de jongeren uit de buurt en de eventuele gangs en weet hij ook of je de bedreiging van het mes serieus moet nemen of niet.

Tofwijf schreef op 08-08-2021 om 18:12:

Mijn vraag is: hoe komt het meisje bij haar beschuldiging? Er is kennelijk een sticker van de moeder van het meisje gemaakt met daarop alcoholist. Dat is niet leuk. Ik zou daar eens induiken. Misschien zelfs het meisje aanbieden haar te helpen dat uit te zoeken.

Het is al aan dat meisje gevraagd om met bewijzen te komen. Maar die zijn er niet. Kinderen van 15 roepen wel vaker een naam als dader terwijl die het misschien niet is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.