Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Influencer moeder biedt haar kleuter half naakt aan op facebook

Knip. Dit soort links delen is ongewenst.

 kan dit gemeld worden, of kunnen wij iets doen, ik vind dit strafbaar en schandalig.


Als jij dit wil melden, moet je dat vooral doen. 
Om welke influencer gaat het? 

Gatsie,ook vieze reacties onder de foto’s

 Het lijkt me niet in het belang van dit kind om deze link nog verder te verspreiden. Meldt het gewoon op Facebook als het volgens jou een grens over gaat

jeetje ik heb even gekeken. Dit is echt van de zotte maar volgens mij geen Nederlandse moeder. Alle reacties op de foto’s van dit zeer jonge meisje in bikini zijn van mannen. Oudere mannen. Zeer zorgwekkend. 

krulliebollie schreef op 10-08-2024 om 15:40:

jeetje ik heb even gekeken. Dit is echt van de zotte maar volgens mij geen Nederlandse moeder. Alle reacties op de foto’s van dit zeer jonge meisje in bikini zijn van mannen. Oudere mannen. Zeer zorgwekkend.

Als het alleen reacties van jonge kerels waren is het toch nog niet oké?

Nick90 schreef op 10-08-2024 om 15:43:

[..]

Als het alleen reacties van jonge kerels waren is het toch nog niet oké?

Nee eens.. maar een man van 62 die aangeeft op zijn knieeen te willen zakken en haar te willen geven wat wij zij wil vind ik nog net wat smeriger. Maar deze moeder mag wat mij betreft een verplichtingen cursus opvoeden en veiligheid volgen en in de gaten gehouden worden. 

Volgens welk algoritme krijg jij dit te zien? 
Facebook doet niks zolang ze een bikini aan heeft. Maar een ontblote tepel, dan is de wereld te klein.

Hoe weet jij wie de moeder is?
En waarom hier de link plaatsen? Het is geen hogere wiskunde om dit te rapporteren bij Facebook. En als je niet weet hoe dat moet dan Google je dat i.p.v. de link hier delen.  

EmmaT schreef op 10-08-2024 om 16:04:

Volgens welk algoritme krijg jij dit te zien?
Facebook doet niks zolang ze een bikini aan heeft. Maar een ontblote tepel, dan is de wereld te klein.

In dit geval gaat het om een meisje van een jaar of 6 die dus nog helemaal geen profiel mag hebben. 

Pimpelmees67 schreef op 10-08-2024 om 16:11:

[..]

In dit geval gaat het om een meisje van een jaar of 6 die dus nog helemaal geen profiel mag hebben.

Wellicht beheren haar ouders het profiel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de foto's ansich niet eens aanstootgevend vind. De reacties er onder wel en de reacties hier verbazen mij ook. 

Gewone vakantiekiekjes geven meer bloot te zien.

Overigens niets zo makkelijk als rapporteren op fb, gewoon op de drie puntjes klikken en je kunt rapporteren. 

Daglichtlamp schreef op 10-08-2024 om 15:35:

Het lijkt me niet in het belang van dit kind om deze link nog verder te verspreiden. Meldt het gewoon op Facebook als het volgens jou een grens over gaat

Helemaal mee eens. Ik meld de foto's bij Facebook en vraag hier of die link weggehaald wordt. 

krulliebollie schreef op 10-08-2024 om 15:45:

[..]

Nee eens.. maar een man van 62 die aangeeft op zijn knieeen te willen zakken en haar te willen geven wat wij zij wil vind ik nog net wat smeriger. Maar deze moeder mag wat mij betreft een verplichtingen cursus opvoeden en veiligheid volgen en in de gaten gehouden worden.

Ik heb er nu geen tijd voor, maar als je dergelijke reacties tegenkomt, meld ze dan! 

en dan vond jij het een strak plan om die link hier te plaatsen ipv te rapporteren bij Facebook.

MRI

MRI

10-08-2024 om 17:25

krulliebollie schreef op 10-08-2024 om 15:45:

[..]

Nee eens.. maar een man van 62 die aangeeft op zijn knieeen te willen zakken en haar te willen geven wat wij zij wil vind ik nog net wat smeriger. Maar deze moeder mag wat mij betreft een verplichtingen cursus opvoeden en veiligheid volgen en in de gaten gehouden worden.

Ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien maar zijn de mannen die zo reageren ook niet te melden? Daar moet toch ook eens een eind aan komen wat mij betreft

Pimpelmees67 schreef op 10-08-2024 om 16:11:

[..]

In dit geval gaat het om een meisje van een jaar of 6 die dus nog helemaal geen profiel mag hebben.

Bij algoritmen gaat het om wat jij doorgaans op je scherm hebt. Wat je te zien krijgt zegt dus evengoed iets over jouw soc media-/surfgedrag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.