Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Influencer moeder biedt haar kleuter half naakt aan op facebook

Knip. Dit soort links delen is ongewenst.

 kan dit gemeld worden, of kunnen wij iets doen, ik vind dit strafbaar en schandalig.


Het gaat om een amateuristische serie foto's, gemaakt in een 'studio': donkere achtergrond, meisje in zwarte bikini met strandbal en bloemenketting. Zonder enige begeleidende tekst. Nog geen letter. 

MRI

MRI

14-08-2024 om 11:00

yette schreef op 14-08-2024 om 10:57:

Het gaat om een amateuristische serie foto's, gemaakt in een 'studio': donkere achtergrond, meisje in zwarte bikini met strandbal en bloemenketting. Zonder enige begeleidende tekst. Nog geen letter.

Tja wel vreemd maar is het 'aanbieden'? Vooral de mensen die reageren op zoiets aanpakken lijkt me. 

ik zou dit melden bij de zeden politie.

En dan kunnen zij beoordelen of dit strafbaar is .

En voor de volgende keer. Linkjes niet doorsturen. Tis net als met naaktfoto’s op middelbare scholen. Gewoon niet doorsturen.

sowieso wel een interessante vraag
Wat je soms voor dingen voorbij ziet komen . 

MRI schreef op 14-08-2024 om 11:00:

[..]

Tja wel vreemd maar is het 'aanbieden'? Vooral de mensen die reageren op zoiets aanpakken lijkt me.

Hangt ervan af wat je aanbieden noemt. Degene die de foto's post, heeft iig dubieuze vrienden die hij/zij telkens een nieuwe foto 'aanbiedt' uit dezelfde fotosessie. 

MRI

MRI

14-08-2024 om 11:17

yette schreef op 14-08-2024 om 11:11:

[..]

Hangt ervan af wat je aanbieden noemt. Degene die de foto's post, heeft iig dubieuze vrienden die hij/zij telkens een nieuwe foto 'aanbiedt' uit dezelfde fotosessie.

Ja als daar inderdaad een patroon inzit, zou dat zeker heel dubieus zijn. Zowel van fbvrienden als van moeder. Dat zou door de zedenpolitie onderzocht moeten worden, zeker. Eenmalig zou ik denken 'oh zo'n moeder die haar dochtertje aan beautypageants mee wil laten doen'. Wat ik trouwens ook een heel vaag gebeuren vind, maar niet strafbaar of zo. Ik snap sowieso niet waarom mensen hun kinderen op de socials zetten.

Het i

MRI schreef op 14-08-2024 om 11:17:

[..]

Ja als daar inderdaad een patroon inzit, zou dat zeker heel dubieus zijn. Zowel van fbvrienden als van moeder. Dat zou door de zedenpolitie onderzocht moeten worden, zeker. Eenmalig zou ik denken 'oh zo'n moeder die haar dochtertje aan beautypageants mee wil laten doen'. Wat ik trouwens ook een heel vaag gebeuren vind, maar niet strafbaar of zo. Ik snap sowieso niet waarom mensen hun kinderen op de socials zetten.

Nogmaals, het is dus helemaal niet duidelijk wie deze foto's online zet! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.