Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Gedrag dochter om kleding


Miepjecody schreef op 17-10-2024 om 07:56:

[..]

Er reageert verder niemand op, ik hoop dat degene van het bericht nog reageert. Dit kan toch gewoon niet? Slapen met je kleding aan?

Het is wel raar ja. Maar hoezo kan het niet? 

Miepjecody schreef op 17-10-2024 om 07:56:

[..]

Er reageert verder niemand op, ik hoop dat degene van het bericht nog reageert. Dit kan toch gewoon niet? Slapen met je kleding aan?

Laten we mensen in hun waarde laten . Ieder zijn manier. Zolang ze er niemand kwaad mee doen, lekker leven en laten leven. 

Anoniemvoornu schreef op 17-10-2024 om 10:05:

Mijn kind van 1derhalf heeft een pyamabroek die hij erg lekker vind zitten en die heeft hij bijna elke dag als gewone broek aan, de meeste andere broeken trekt hij steeds uit dus ik ben of de hele dag bezig met een broek aantrekken of hij heeft lekker zijn pyamabroek aan nu het kouder is , van de zomer liep hij bijna altijd in een luier

Die van mij zijn ook vaak genoeg in pyjamashirt naar kdv geweest. Was gewoon shirt met lange mouwen en omkleden een strijd waar ik geen zin in had. Naar school nu dragen ze gewone kleren

Maar De eerder genoemd reden van knopen, ritsen en sluitingen bij het slapen is hier sowieso niet van toepassing. Hebben de meeste kleren van mijn kinderen niet. 

Tip voor drama met de haren: slapen met de haren vast. Vinden veel mensen gek, maar ik doe dat al jaren. Scheelt veel tijd in de ochtend. En nu bij mijn dochter ook. 

MamaE schreef op 17-10-2024 om 11:21:

Tip voor drama met de haren: slapen met de haren vast. Vinden veel mensen gek, maar ik doe dat al jaren. Scheelt veel tijd in de ochtend. En nu bij mijn dochter ook.

Dat is fijn als het je lukt maar zowel ikzelf als mijn oudste dochter kunnen dit niet

MamaE schreef op 17-10-2024 om 11:21:

Tip voor drama met de haren: slapen met de haren vast. Vinden veel mensen gek, maar ik doe dat al jaren. Scheelt veel tijd in de ochtend. En nu bij mijn dochter ook.

duizel schreef op 17-10-2024 om 11:32:

[..]

Dat is fijn als het je lukt maar zowel ikzelf als mijn oudste dochter kunnen dit niet

Mijn dochter had en heeft meestal vrij lang haar, dat maakte ik altijd een vrij strakke vlecht in de nek in.  Gedurende de nacht gaat dat dan een beetje losser maar niet heel erg in de klit. Zo'n heeft geen last van die vlecht. Ik kan mij voorstellen dat een staart met het elastiek midden op het achterhoofd meer gevoeld wordt en dus hinderlijk is. 

Als je de staart hoog op het hoofd maakt en dan eventueel nog vlecht en/of er een knot van maakt lukt het prima om ermee te slapen.

Miepjecody schreef op 17-10-2024 om 07:56:

[..]

Er reageert verder niemand op, ik hoop dat degene van het bericht nog reageert. Dit kan toch gewoon niet? Slapen met je kleding aan?

Ik reageerde erop dat ik het ook wel eens deed vroeger en Karel heeft ook weleens dezelfde trui aan in zijn slaap als overdag als het toch niet vies is. Het kan gewoon. Pyjama's zijn ook maar bedacht. 

MamaE schreef op 17-10-2024 om 11:21:

Tip voor drama met de haren: slapen met de haren vast. Vinden veel mensen gek, maar ik doe dat al jaren. Scheelt veel tijd in de ochtend. En nu bij mijn dochter ook.

Ik slaap ook altijd met mijn haren vast. Hoge knot bovenop mijn hoofd en nergens last van. 

Maar Wil iemand dit niet: Satijnen kussensloop helpt ook

Due-scimmie schreef op 17-10-2024 om 12:26:

[..]

Ik slaap ook altijd met mijn haren vast. Hoge knot bovenop mijn hoofd en nergens last van.

Maar Wil iemand dit niet: Satijnen kussensloop helpt ook

Ehh...ja, alleen slaap ik zonder kussen. Maar goed, ik zit een beetje apart in elkaar en mijn omgeving vraagt zich wel eens af of ik ook normale gewoontes heb.

Zilver_gray schreef op 16-10-2024 om 13:24:

[..]

heerlijk!

Wat een leuk topic dit. Echt grappige verhalen

Ik heb een tijd lang ontzettend strijd gehad om mijn kind überhaupt in de kleren te krijgen, rond 2,5-3 jaar oud. Daarna ook een periode waarin ze sliepen in hun kleren, dat scheelde een boel strijd!

MamaE schreef op 17-10-2024 om 13:20:

[..]

Ehh...ja, alleen slaap ik zonder kussen. Maar goed, ik zit een beetje apart in elkaar en mijn omgeving vraagt zich wel eens af of ik ook normale gewoontes heb.

Satijnen hoeslaken dan😅

MamaE schreef op 17-10-2024 om 13:20:

[..]

Ehh...ja, alleen slaap ik zonder kussen. Maar goed, ik zit een beetje apart in elkaar en mijn omgeving vraagt zich wel eens af of ik ook normale gewoontes heb.

Martje80 schreef op 17-10-2024 om 14:20:

[..]

Ik heb een tijd lang ontzettend strijd gehad om mijn kind überhaupt in de kleren te krijgen, rond 2,5-3 jaar oud. Daarna ook een periode waarin ze sliepen in hun kleren, dat scheelde een boel strijd!

Nou prima toch! 

Wat werkt, dat werkt! Niks vervelender dat die strijd elke ochtend opnieuw te moeten voeren; alsof je niks beters te doen hebt.

Pick your battles denk ik dan.

Due-scimmie schreef op 17-10-2024 om 10:46:

[..]

Die van mij zijn ook vaak genoeg in pyjamashirt naar kdv geweest. Was gewoon shirt met lange mouwen en omkleden een strijd waar ik geen zin in had. Naar school nu dragen ze gewone kleren .

Maar De eerder genoemd reden van knopen, ritsen en sluitingen bij het slapen is hier sowieso niet van toepassing. Hebben de meeste kleren van mijn kinderen niet.

Ik heb als 15 jarige eens een super leuk shirt bij de kruidvat uit zo'n sale bak gekocht na ruim 2 jaar kwam ik er achter dat het onderdeel van een pyjamasetje, al die tijd een pyjamashirt aangehad als t shirt naar school zonder het te weten en toen ik het wel wist maakte me het ook niets uit eerlijk gezegd. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.