ArianneH
07-12-2024 om 09:43
Mooi bericht van Kelly Piquet over de aankondiging van de zwangerschap
Ik lees net dit:
Kelly Piquet deelt emotioneel bericht na aankondiging met Max Verstappen
Daarin staat:
Kelly Piquet emotioneel na aankondiging zwangerschap
“Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe gelukkig we zijn. Bedankt voor alle lieve warme berichten”, opent Kelly in haar Instagram stories. Eerder op vrijdag maakte ze samen met Verstappen het heuglijke nieuws bekend, waarna de felicitaties - onder meer vanuit de Formule 1-wereld - binnenstroomden.
De vriendin van Verstappen besteedt in haar emotionele boodschap ook aandacht aan degenen met een onvervulde kinderwens. “Ik begrijp hoe dit soort aankondigingen moeilijk kunnen zijn voor degenen die verlangen naar een kind. Hoewel zulk nieuws vaak een vreugdevolle gebeurtenis is, kan het ook gevoelens van verdriet, frustratie of verlangen oproepen bij degenen die hiermee worstelen. Als jij diegene bent, stuur ik al mijn liefde, mijn diepste knuffels en magie jouw kant op”, besluit Kelly Piquet.
Mooi bericht. Fijn dat ze hier aandacht aan geeft.
Misschien hebben ze zelf langere tijd op deze zwangerschap gewacht of het in hun omgeving meegemaakt, maar ik vind het erg mooi. Zelf hebben we ook bijna 3 jaar gewacht op de eerste zwangerschap (gelukkig gelukt), maar het was de zwaarste tijd van mijn leven. En dat terwijl er wel meer zware tijden waren.
Anoniemvoornu
08-12-2024 om 10:07
Kimdekim schreef op 08-12-2024 om 10:03:
[..]
Nou ik zie op moeder/ vaderdag ook wel eens van die berichten hoor. En als je het niks vindt zijn die berichten duidelijk niet voor jou bedoeld, prima toch?
En bakkerij wordt dit niet als normaal beschouwd, juist omdat dit niet vaak voorkomt is bijvoorbeeld dit draadje gestart denk ik.
Dit, in (kerst)reclames wordt er met regelmatig verwezen naar een gemis/overlijden
mana_sutiyuq
08-12-2024 om 10:44
Anoniemvoornu schreef op 08-12-2024 om 10:07:
[..]
Dit, in (kerst)reclames wordt er met regelmatig verwezen naar een gemis/overlijden
Met kerst complete acties voor mensen die 'zielig' alleen zijn. Want dat mag niet met kerst.
Pippeltje
08-12-2024 om 11:22
mana_sutiyuq schreef op 08-12-2024 om 10:44:
[..]
Met kerst complete acties voor mensen die 'zielig' alleen zijn. Want dat mag niet met kerst.
Ja en voor de rest van het jaar mogen ze in de stront zakken...
MamaE
08-12-2024 om 12:11
Ik vind het - als iemand bij wie zwanger worden twee jaar duurde - niet nodig om bij elk bericht een soort disclaimer te geven met medeleven naar mensen die op dat vlak minder bedeeld zijn. Het is lief bedoeld, maar het medelijden van een bn'er zou mij niks brengen. Ik kon ook oprecht blij zijn voor anderen als er een zwangerschap was. Ik kon mijn verdriet en hun vreugde daarin best goed scheiden. Ook als er een tweede of derde kind kwam en ik niet meer zwanger mocht worden. Niet elk leed hoeft langs de meetlat.
Het nadeel van sociale media is denk ik wel dat we vooral de mooie dingen in ons leven delen en veel minder de niet leuke dingen. Dus wel een zwangerschap, niet een miskraam. Wel een diploma, niet dat je gezakt bent of dat je een bepaald tentamen zes keer over moest doen. Wel je rijbewijs halen, maar niet dat je eerst vier keer gezakt bent of honderd lessen nodig had. De vraag is of dat ook altijd moet, want op dat moment wil je gewoon iets delen waar je blij om bent. Het is wel zo handig om onze kinderen mee te geven dat het leven niet altijd maakbaar is en dat sociale media niet representatief zijn voor het hele leven.
En Annaniem2023: ik ben het met je eens wat betreft dat formule1 heel vervuilend is en wat mij betreft afgeschaft mag worden! Misschien mag ik dat wel zeggen, omdat ik maar één kind heb.
Moederkareltje
08-12-2024 om 12:17
en dat in één adem met boksen snap ik de link dan weer niet van. Wat is er nou weer mis met boksen. In ieder geval niet echt milieuvervuilend hobbymatig lijkt mij. Mijn man doet ook aan kickboksen en kan er zijn energie in kwijt.
En witte konijnen houd ik dan weer niet van. En zure kool ook niet.
MamaE
08-12-2024 om 12:18
Moederkareltje schreef op 08-12-2024 om 12:17:
en dat in één adem met boksen snap ik de link dan weer niet van. Wat is er nou weer mis met boksen. In ieder geval niet echt milieuvervuilend hobbymatig lijkt mij. Mijn man doet ook aan kickboksen en kan er zijn energie in kwijt.
En witte konijnen houd ik dan weer niet van. En zure kool ook niet.
Ik denk dat veel mensen niet begrijpen waarom je je vrijwillig op je gezicht laat meppen bij wijzen van sport.
Maar kickboksen om je energie kwijt te raken en dat je dan tegen kussens stoot is denk ik ook weer anders dan mensen knock-out meppen.
Annaniem2023
08-12-2024 om 14:05
MamaE schreef op 08-12-2024 om 12:18:
[..]
Ik denk dat veel mensen niet begrijpen waarom je je vrijwillig op je gezicht laat meppen bij wijzen van sport.
Maar kickboksen om je energie kwijt te raken en dat je dan tegen kussens stoot is denk ik ook weer anders dan mensen knock-out meppen.
Precies dit. Maar kickboksen doen mensen toch ook op elkaar? Ik snap dat ze bij het trainen tegen kussens stoten.
Moederkareltje
08-12-2024 om 14:18
je mag in 2024 elkaar niet meer slaan op straat. Vechten zit denk ik in de natuur bij veel mannen en nu kunnen ze dit tussen de kaders doen als sport. Man zegt als je op je gezicht geraakt wordt ben je gewoon te sloom. Ze vechten op elkaar in zijn sportschool maar moeten allemaal werken de volgende dag dus ongeschreven regel is dat je elkaars hoofd wel wat spaart ja. Maar op een zak meppen is wat saai.
Ted68
08-12-2024 om 15:24
6 kinderen vervuilend? Wie moet al die alleenstaanden verzorgen als ze oud zijn? En belasting betalen?
Maar goed... dat de hele wereld moet weten dat iemand zwanger is vind ik dan weer niet nodig...
mana_sutiyuq
08-12-2024 om 15:40
Ted68 schreef op 08-12-2024 om 15:24:
6 kinderen vervuilend? Wie moet al die alleenstaanden verzorgen als ze oud zijn? En belasting betalen?
Maar goed... dat de hele wereld moet weten dat iemand zwanger is vind ik dan weer niet nodig...
Alleenstaand is niet hetzelfde als kinderloos Ted.
Miraval
08-12-2024 om 15:56
Moederkareltje schreef op 08-12-2024 om 14:18:
je mag in 2024 elkaar niet meer slaan op straat. Vechten zit denk ik in de natuur bij veel mannen en nu kunnen ze dit tussen de kaders doen als sport. Man zegt als je op je gezicht geraakt wordt ben je gewoon te sloom. Ze vechten op elkaar in zijn sportschool maar moeten allemaal werken de volgende dag dus ongeschreven regel is dat je elkaars hoofd wel wat spaart ja. Maar op een zak meppen is wat saai.
Ik vind het een mooie sport ook. Heb genoten gisteren de hele avond. Vooral Abena en Khbabez.
Kersje
08-12-2024 om 18:03
Nick90 schreef op 07-12-2024 om 19:05:
[..]
En Kelly piquet is daar een van bedoel je? Het lijkt me sterk dat ze in 2020 toen haar baby net 1 was en zij pas net een nieuwe relatie had al vruchtbaarheidsproblemen had. En hoezo ik heb geen idee, ik heb ruim 10.000 euro betaald zodat ik nog een keer vader kon worden op mn eigen voorwaarden. Helaas helpen Kelly haar diepste knuffels en magie niet met dit soort dingen. Een lege boodschap dus.
Doe wat aan je frustratie met je steeds zure reacties. Hoezo ‘how can I make this about me’ waarmee je zelf zo hoog van de toren blies!
Kersje
08-12-2024 om 18:06
Poezie schreef op 07-12-2024 om 19:36:
[..]
Mooi voorbeeld van "how can I make this all about me". Ieder huisje heeft zijn kruisje, maar dat is volgens jou niet jouw probleem. Prima, maar houd dan ook je eigen probleem bij je.
Oh ik bleek al mosterd! Moest eerst de rest vd reacties lezen blijkbaar