ArianneH
07-12-2024 om 09:43
Mooi bericht van Kelly Piquet over de aankondiging van de zwangerschap
Ik lees net dit:
Kelly Piquet deelt emotioneel bericht na aankondiging met Max Verstappen
Daarin staat:
Kelly Piquet emotioneel na aankondiging zwangerschap
“Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe gelukkig we zijn. Bedankt voor alle lieve warme berichten”, opent Kelly in haar Instagram stories. Eerder op vrijdag maakte ze samen met Verstappen het heuglijke nieuws bekend, waarna de felicitaties - onder meer vanuit de Formule 1-wereld - binnenstroomden.
De vriendin van Verstappen besteedt in haar emotionele boodschap ook aandacht aan degenen met een onvervulde kinderwens. “Ik begrijp hoe dit soort aankondigingen moeilijk kunnen zijn voor degenen die verlangen naar een kind. Hoewel zulk nieuws vaak een vreugdevolle gebeurtenis is, kan het ook gevoelens van verdriet, frustratie of verlangen oproepen bij degenen die hiermee worstelen. Als jij diegene bent, stuur ik al mijn liefde, mijn diepste knuffels en magie jouw kant op”, besluit Kelly Piquet.
Mooi bericht. Fijn dat ze hier aandacht aan geeft.
Misschien hebben ze zelf langere tijd op deze zwangerschap gewacht of het in hun omgeving meegemaakt, maar ik vind het erg mooi. Zelf hebben we ook bijna 3 jaar gewacht op de eerste zwangerschap (gelukkig gelukt), maar het was de zwaarste tijd van mijn leven. En dat terwijl er wel meer zware tijden waren.
Kersje
08-12-2024 om 18:10
Lenthe_ schreef op 08-12-2024 om 07:44:
[..]
6 kinderen is ook vervuilend
Nick90
09-12-2024 om 19:23
Kersje schreef op 08-12-2024 om 18:03:
[..]
Doe wat aan je frustratie met je steeds zure reacties. Hoezo ‘how can I make this about me’ waarmee je zelf zo hoog van de toren blies!
Waarom zou ik? Als je er niet tegen kunt zou ik
Ik gewoon niet meer lezen of op reageren, doe er je voordeel mee en blokkeer me en reageer vooral niet meer.
RaSa
10-12-2024 om 01:05
Nick90 schreef op 07-12-2024 om 16:14:
[..]
Dit is haar 2e kind, het lijkt me niet dat het moeizaam ging ofzo. En ja het zal best heel aardig zijn hoor maar ze had het uiteraard ook gewoon kunnen laten bij: ik ben zwanger.
Heb je door dat je zelf ook kwetst? Je weet gewoon niet wat er achter de voordeur gebeurd. Secundaire onvruchtbaar is anders maar nog steeds heel pijnlijk. Als je voor een tweede de malle molen door moet is het altijd: gelukkig heb je er al 1. Dat die eerste een wonder op zichzelf is hoor je niemand over. Net als mensen die de eerste medisch hebben gekregen en daarna toch nog natuurlijk zwanger raken.
Volgens mij weet je als geen ander hoe het voelt om een jarenlang traject in te gaan zonder garantie op een positieve uitkomst. Wat je dan uit zo'n bericht van een bn'er haalt is kennelijk heel persoonlijk. Zelf vind ik het juist heel mooi en hartverwarmend
Beetje hetzelfde als alle goed bedoelde actie/berichtjes van vrienden en familie. Het ene land wel goed, de andere niet. De intensie erachter blijft goed bedoeld. En heel eerlijk. Weet jij de perfecte reactie op een lotgenoot? Ik niet. Iedereen beleefd dit namelijk op zijn eigen manier.
Kersje
10-12-2024 om 12:30
Nick90 schreef op 09-12-2024 om 19:23:
[..]
Waarom zou ik? Als je er niet tegen kunt zou ik
Ik gewoon niet meer lezen of op reageren, doe er je voordeel mee en blokkeer me en reageer vooral niet meer.
Oh, ik kan er prima tegen hoor en daarnaast ook mijn mening geven.