Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kring voor heli

Om te helpen met het dragen van het verdriet en samen te hopen op eurotransplant kom op mensen pak mijn hand...


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heli

Ik sta er ook nog en denk veel aan jullie. Ook nu weer met dat vreselijke drama, zo dicht bij... Sterkte!

Sirenes

Kan je wel vertellen dat dat blijft... Bij mij staat het wat verder van me af, maar een naast familielid van me heeft ongeveer 26 jaar geleden een heel ernstig ongeluk gehad, en ik heb die ambulance horen rijden zonder op dat moment te weten wie erin lag. Maar het gaf me destijds ijskoude rillingen op die snikhete dag.
En dat doet het nog. De impact van die sirenes, alles wat daarna komt aan zorgen en paniek, dat blijft je bij. En dan liep het in ons geval nog relatief goed af.
Sterkte Heli, het is nog zo vers allemaal en dan dit! Een dikke knuffel voor jou.

Dirkje

Dirkje

19-08-2009 om 21:42

Heli,

ik heb veel aan jou en gezin gedacht de laatste weken, ook toen ik op vakantie was. Het maakt voor jou/jullie niet dat er ook maar iets van het verdriet en gemis afgaat, dat realiseer ik me, maar dan toch... Besefte ook zo goed hoe kwetsbaar het leven is en hoe het zo maar kan dat het er ineens heel anders voorstaat. Bij jullie, maar ook in mijn eigen leven.
En nu dat nieuwe drama in Kampen. Zo gaat het: bijna ieder verdriet raakt je eigen verdriet, maar soms nog veel meer dan anders. Sterkte.
Een kaarsje voor jullie, wat licht in het duister.

Petra-

Petra-

20-08-2009 om 12:01

Ook vandaag

sta ik er, in de kring om jullie heen

tonny

tonny

20-08-2009 om 15:19

Voor heli

ook vandaag...

tonny

Maatje

Maatje

20-08-2009 om 19:27

Storm

Heli, storm buiten, storm in je hart. Dat kan niet anders... Ik moet steeds aan jou en Joram* denken. Denk ook nog steeds 'waarom, waarom', al weet ik dat waarom geen vraag is. Maar dat is alleen met m'n verstand. Ik sta in de kring, en het maakt niet uit hoe hard de wind waait, die blijft hier staan.

Nasha 1st

Nasha 1st

20-08-2009 om 20:44

Vandaag

ben ik er ook weer....

Ook nu

ben ik er lieve Heli x

Rafelkap

Rafelkap

21-08-2009 om 08:24

En vandaag

denk ik aan jullie

*Twinkel*

*Twinkel*

21-08-2009 om 18:56

Ook hier

denken we nog steeds aan jullie...

Nasha 1st

Nasha 1st

21-08-2009 om 20:35

Ik ben

er nog steeds Heli, ook vandaag weer.....Dit is ons laatste weekend vakantie, maandag beginnen ook hier weer de scholen, en ik denk dat ik ook die dag enorm aan je moet denken....

*Lotus*

*Lotus*

21-08-2009 om 22:03

Ook

ik denk elke dag even aan jullie!

-Wendy-

-Wendy-

21-08-2009 om 23:07

Heli

Ik ben een tijdje niet op ool geweest en lees nu pas wat jullie is overkomen. Wat afschuwelijk, de nachtmerrie van iedere ouder. Veel sterkte en kracht toegewenst.

Wendy

Mariska

Mariska

22-08-2009 om 09:25

Deze zaterdag

denk ik opnieuw aan jou Linda... Jullie zijn nog steeds in mijn gedachten. Liefs!

Een maand geleden......

Vandaag een maand geleden heeft jullie lieve Joram deze aarde verruild voor de hemel. Ik denk aan jullie, lieve Heli, het gemis is zo groot -x-

Nasha 1st

Nasha 1st

22-08-2009 om 15:29

Ook vandaag

sta ik hier weer Heli...

Onwerkelijk

een maand, wat is nou een maand? Een wereld van verschil, dus...

Sterkte, ik denk elke dag aan jullie!

Liefs, Mien

Asa Torell

Asa Torell

22-08-2009 om 20:54

Nog maar een maand

... dat bedacht ik ook vandaag. Terwijl hij zo eindeloos ver weg is voor jullie.

Liefs

.... voor het slapen gaan.

Rafelkap

Rafelkap

23-08-2009 om 09:05

En vandaag

omdat zondag zo'n lange dag is

Petra-

Petra-

23-08-2009 om 10:42

Ook ik

sta hier nog steeds, in de kring

mirreke

mirreke

23-08-2009 om 12:24

Een maand...

onvoorstelbaar, alweer een maand, pas een maand, en je wereld, je leven, zo compleet onherkenbaar...
...

Nasha 1st

Nasha 1st

23-08-2009 om 20:55

Vandaag

denk ik weer aan je Heli, ook hier nu de laatste dag van de vakantie....en die van jullie verliep zo heel anders....ook vandaag sta ik weer in je kring....

Wilma

Wilma

24-08-2009 om 17:54

Oh, wat lief zeg!

Ik ben terug van vakantie en zie hier Martijn zijn naam een paar keer staan. Wat een superfijn kadootje, zo in de dagen na mijn verjaardag. Lief van jullie, bedankt, doet me heel erg goed !! (je moet me hier zien zitten met zo'n gelukzalige glimlach voor de pc...).

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

24-08-2009 om 17:55

Jeetje, deze moet bij de kaarsjes

Moet er nog even inkomen zo na de vakantie, dat blijkt, sorry !

*Twinkel*

*Twinkel*

25-08-2009 om 13:46

Heli

Er wordt nog steeds aan jullie gedacht...

liedewij

liedewij

25-08-2009 om 14:27

Heli

Heli, dagelijks zijn jullie in mijn gedachten.Ik wil je wel van alles schrijven maar ben bang dat ik iets verkeerd zeg. Heel veel kracht toe gewenst,

Liedewij

Nasha 1st

Nasha 1st

25-08-2009 om 19:24

Ook ik

ben nog in de kring

Op deze hele drukke werkdag

...denk ik ineens: waar GAAT het eigenlijk over. Ineens moet ik gewoon aan jullie denken en hoe jullie Joram moeten missen

branca2

branca2

26-08-2009 om 06:41 Topicstarter

Lieve heli

ik denk ook nog degelijks even aan jou....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.