Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach jakiro

Dat arme meisje.

Bastet

Bastet

24-01-2010 om 15:26

Jakiro's meiske

Ach wat vervelend,sterkte voor haar!!
Bastet

Merel78

Merel78

24-01-2010 om 16:57

Voor jessy

lieve jessy

Het duurt al zo lang he Dikke knuffel voor jou, we denken aan je. Een kaarsje van hoop voor jou dat je je gauw weer 'jezelf' voelt. Doe rustig aan!

Liefs, Merel

Voor onze lieve zoon jesse*

Lieve Jesse,

Vandaag hebben papa en mama weer een kaarsje bij je grafje geplaatst,dan is het vanavond niet zo donker lieverd. We missen je zo erg. Mama moet heel veel huilen. Ik hoop dat je rust en vrede hebt lieverd.
We houden van je en je zal altijd in ons hart verder leven.
Dikke kus mama.

romanie(melanie)

Jessy69

Jessy69

24-01-2010 om 19:05

Merel en geerke

Bedankt voor de kaars! Het duurt idd zo lang. Loop elke dag tegen mezelf aan.

Voor jakiro's meisje

Ach Jakiro, dat snijdt elke keer weer door je hart heen als je dat gewonde snoetje ziet. Een kaarsje voor je dochtertje, dat ze snel mag opknappen en een kaarsje voor jou voor de schrik.

Voor jesse*

Lieve Romanie, wat een verdriet komt er uit je berichtje op me af. Een hele dikke kaars voor jullie manneke Jesse* en eentje voor jullie enorme verdriet.

Petr@

Petr@

25-01-2010 om 09:51

Jakiro

Ik zet er een kaarsje naast voor jouw dochter...

Petr@

Petr@

Petr@

25-01-2010 om 09:52

Jesse*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

25-01-2010 om 10:18

ik lees net dat er een vliegtuig in de Middelandse Zee neergestort is dus een heleboel kaarsjes voor de nabestaanden van de passagiers...
Verschrikkelijk, wat een verdriet...

Petr@

Jakiro

Jakiro

25-01-2010 om 10:56

Wat lief, jullie kaarsjes

Ik vond/vind het zo'n klein onbenullig leed, vergeleken met wat je hier leest en dan toch jullie kaarsjes.
Maar het doet een mens écht goed !
Jakiro

Petr@

Petr@

25-01-2010 om 12:58

Een

dikke kaars vol kracht voor J, J, T en B die vanmiddag afscheid moeten nemen van hun man en vader...

Petr@

Rafelkap

Rafelkap

25-01-2010 om 13:04

Kaarsje voor m

omdat de operatie niet is gelukt en het er slecht voor staat. Er was zoveel hoop op herstel van je ziekte maar nu is het nog maar de vraag hoe je er straks aan toe bent. Een kaarsje voor jou, je moeder en familie.

joos

joos

25-01-2010 om 13:55

Kaarsje van hoop

Ik weet niet of dit kaarsje op de goeie plek staat, maar ik wil graag een kaarsje van hoop branden voor mijn broer en schoonzus. Na jaren van behandelingen, (waar ze in oktober mee zijn gestopt), is schoonzus nu spontaan zwanger. Nog heel pril, maar de test is duidelijk positief. Een kaarsje dat het goed mag gaan.

Voor mijn neef

Een mooie kaars voor mijn neef die de strijd langzaam aan begint te verliezen.
Ook voor zijn ouders en zusje een mooie warme kaars.

Mamalief

Weer voor j.

Die er langzaam maar zeker boven op lijkt te komen'
Hij kan nog niet praten maar begrijpt wel wat er gezegd wordt.

Tineke

Tineke

25-01-2010 om 16:01

Voor kleine mooie eliana

Aan de andere kant van de wereld zal de baby van mijn vriendin een risicovolle hartoperatie krijgen, kaarsjes voor dat het goed moet gaan!

Petr@

Petr@

25-01-2010 om 17:02

Eliana

Een felroze kaarsje vol hoop voor een geslaagde operatie...

liefs,
Petr@

Nog een voor romanie

Net op jullie site gekeken, wat een liefde, wat een verdriet... Dikke kaars voor jullie en een mooi blauw kaarsje voor Jesse*

Nasha 1st

Nasha 1st

25-01-2010 om 20:55

Voor romanie en jesse*

heb net je site bekeken, wat een prachtig mannetje en wat erg dat jullie hem zo vroeg weer moesten laten gaan....

Kaarsje voor vriend

Voor een vriend van ons, "gewoon" gestruikeld en raar terechtgekomen, is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar hij inwendige bloedingen en een gescheurde darm bleek te hebben en gelijk geopereerd moest worden. Ligt nu op de Intensive Care. Ik hoop dat alles goed gaat.

Martine

Rembrand

Rembrand

27-01-2010 om 00:09

Ilona.

Bij mijn hulp is afgelopen week borstkanker gevonden.
Ik wil een kaarsje voor haar branden en ik hoop zo dat al haar enge dromen niet uit gaan komen.......
M.

Bastet

Bastet

27-01-2010 om 12:31

Voor mijn kat

Een kaarsje voor mijn 12 jarige kater,op dit moment wordt zijn halve gebit getrokken.....
Bastet

Jacoline29

Jacoline29

27-01-2010 om 13:45

Voor ilona van rembrand

Omdat ik in het zelfde schuitje zit als haar en ik dat niemand gun.Het is een rot ziekte.Ik weet wat voor onzekerheid ze tegemoed gaat,maar ook bij mij zijn na 5 weken de eerste zonnestralen doorgebroken en ik hoop dat dat voor haar dan ook gaat gelden.

Niny

Niny

27-01-2010 om 14:43

Voor m

Een kaarsje voor mijn overbuurman, die vannacht plotseling in zijn slaap is overleden en voor zijn vrouw, die nog niet geloven kan dat hij er niet meer is.

Niny

Petr@

Petr@

27-01-2010 om 16:57

Berber

Ik zet er een megakaars vol hoop naast voor jouw tijger...
En een voor jou vol kracht...

liefs,
Petr@

Voor tante truus 92jaar

die gezellig bij haar vriend(87) was in Leeuwarden ze hebben al jaren een LATrelatie ze woont zelf in Amsterdam.
Ze werd niet goed en is opgenomen nu moet ze geopereerd worden aan haar hart ik hoop dat ze er goed door komt.EEn sterke vrouw van 92(bijna 93) die nog met de trein naar haar vriend in leeuwarden reist vanuit Amsterdam en zomers samen woont met haar vriend bij ons op de camping.Ik hoop toch zo dat ze nog een seizoen de kans krijgt om te genieten,Tante Truus een mooie kaars voor U!

kien

kien

27-01-2010 om 19:46

Berber

Wat spannend voor jullie en vooral voor die kleine dappere strijder van je! Wat gaat er gebeuren?
Een stevige kaars die zeker een week blijft branden voor jullie. Zet hem op!

Kien

kien

kien

27-01-2010 om 20:36

Berber, nog heel even ot

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Ik hoop dat daarna een hoop problemen, onzekerheden en zorgen zijn verdwenen. Nogmaals sterkte!

Kien

Berber

Ik zet er een mega dikke kaars bij voor jouw sterke, lieve, mooie, dappere manneke. Wat heeft dat ukkie al veel moeten doorstaan, het is inderdaad een tijger. En eentje voor jou voor alle zorgen die je nu voelt...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.