Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

27-01-2010 om 20:57

Berber

ik zet er ook een kaars bij.Wel een grote ingreep en wat zal het spannend zijn en het is niet niks en van mij mag je het gewoon over het forum schrijven.Snap die mensen niet die zeggen "komt zij weer met...".

Voor het jochie van berber

Ik zou d'r ook van wakker liggen meid. Maar het komt vast goed!
Een kaars voor jouw manneke!

Jakiro

Jakiro

27-01-2010 om 22:35

Voor het kleine tijgertje

Voor het kleine tijgertje van Berber.
Dat de operatie maar heeeeeeeeeeel goed mag lukken, dat hij daarna lekker kan ravotten met z'n tweelingbroertje (tanden laten zitten waar ze zitten ) en dat het ook gewoon goed kan !
En dat mama eindelijk wat rust in haar hoofd krijgt na deze 2,5 jaar vol zorgen (incluis zwangerschap)
Jakiro

Voor berbers tijger

tuurlijk moet je er juist hier over praten!!!
< Mensen die denken heb je haar weer moeten je berichtjes maar overslaan toch?>
Ik hoop bid en leef met je mee sterkte !

Rembrand

Rembrand

28-01-2010 om 00:08

Jacoline.

Wat lief dat je voor Ilona een kaarsje opsteekt !
Goddank is ze er snel bij. Ze deed elke maand ( een week naar haar menstruatie ) borstonderzoek en zo ontdekte ze een knobbeltje. Het is ongeveer 2 cm in doorsnede en er zijn geen uitzaaiingen. Het wordt een borstbesparende operatie, en Dinsdag hoort ze meer.
Weet jij al meer over de operatie en het traject daarna ?
M.

Berber

Wow ik vind het heel wat voor zo'n klein ventje hoor, zo'n operatie ik zet er een mooie kaars naast voor hem en voor jou!
liefs Geerke (die nooit zal denken heb je haar weer)

Voor liesbeth

Een mooie kaars voor een lieve vriendin.

Berber

voor jullie dappere tijger, een hele grote kaars!

En ook een voor jullie als gezin, sterkte en kracht!

Kaarsje

Ik steek een kaarsje aan
in gedachten bij al die mensen
met verdriet

Het kaarsje warmt, verspreidt licht
en flakkert bij windvlagen,
maar blijft branden,
hoe hard het ook stormt

Soms zie je het licht bijna niet
en voel je alleen maar kou,
toch blijft het kaarsje branden

Net zoals de herinneringen
in ons hart blijven voortleven
warm, licht en soms ook flakkerend
de herinneringen blijven, altijd

Jacoline29

Jacoline29

28-01-2010 om 09:36

Rembrand

jazeker,dat traject weet ik al een beetje.
Ik krijg 4 februari een borstamputatie(vanwege mijn leeftijd van 34),gelijk een reconstructie,daarna chemo of hormonen of beide,dat hangt van de tumor eigenschappen af.
dus iedereen op 4 feb een kaarsje aansteken

Jacoline29

Jacoline29

28-01-2010 om 09:37

Rembrand

mijn tumor is geen knobbeltje,maar een plat ovaaltje,doorsnee 1 1/2 cm,dus er ook goed op tijd bij,mijn hoofdlymfeklier is nl schoon.

Berber

Natuurlijk maak jij je grote zorgen om de operatie. Daar ben je toch moeder voor?

Het is nogal wat, een klein hummeltje van 2 dat onder het mes moet. of het nu amandelen zijn of een pacemaker of een grote operatie. Je maakt je als moeder zorgen als je jouw kind uit handen moetn geven. Ze zijn zo weerloos en kwetsbaar.

Sterkte meid!

Hoi berber

Ik heb er geen idee van hoe de operatie gaat bij jouw kleine man, maar ik wens hem en jullie allemaal veel kracht.

Ik hoop dat hij net zo opknapt als ik van de pacemaker! ik voel me 100x beter ermee! veel sterkte!

Bastet

Bastet

28-01-2010 om 12:06

Berber

Heel veel sterkte!Zet 'm op ventje!!
liefs,Bastet

Karin

Karin

28-01-2010 om 12:40

Brok in mijn keel

http://komteenkleinmeisjebijdedokter.blogspot.com

Heb met een brok in mijn keel bovenstaande blogs gelezen, geschreven door haar pappa over een heel klein meisje met kanker...
Volgende week donderdag wordt ze geopereerd, ik wil hier een kaarsje van hoop voor haar branden...

Karin

kien

kien

28-01-2010 om 14:35

Deja vu

De rillingen lopen over mijn lijf, ik heb kippenvel. Zóveel herkenning. Ik zet er een kaarsje naast, Karin, voor volgende week, hoop dat de operatie goed gaat.

Kien

Voor berber's ventje

een mooie kaars. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je zoontje opknapt na de ingreep.

Liefs van Purk

Karin?

Weet de auteur van de Blog dat jij de link hier plaatst?

Christa.A

Christa.A

28-01-2010 om 20:26

Nikus

Dit staat in een blog van hem:
"Daarom stel ik het volgende voor. Stalk al je vrienden, kenissen, familie, Twitterfollowers, enz. met een link naar dit weblog. Voor iedere nieuwe vriend van KEKMBDD (de teller staat vandaag op 47 vrienden) stort ik vijf euro op 8118. Want kinderen met kanker worden liever gister beter dan vandaag."
Groetjes, Christa.

Jacoline29

Jacoline29

28-01-2010 om 21:14

Voor "tante" hester

Die in de nacht van 26 op 27 januari is overleden,zij was net 14 januari 100 geworden.Een mooie leeftijd,die ik ook wil halen,toch ben ik erg verdrietig,dinsdag wordt ze gecremeerd en 2 dagen later word ik geopereerd aan mijn BK en onderga ik een amputatie met reconstructie.Best even heftig nu.Tante hester is nu weer herenigd met mijn oud tante,dat was haar hartsvriendin die ze altijd gemist heeft toen ze was overleden.

Petr@

Petr@

28-01-2010 om 21:53

Vonda

Een dikke kaars voor jou voor kracht...

liefs,
Petr@

Aïda

Aïda

28-01-2010 om 21:59

Voor het meisje

waar Karin een link over plaatste.

Een grote roze kaars met mega veel lonten, in de hoop dat alles goed komt.
Ik kon niet verder lezen maar ik hoop zo dat dat kleine meisje met mooie toet dit te boven komt!!!

Voor kleine juliana, het verplegend personeel en het reddingstea

In netwerk zag ik een reportage over moeder Paula (33) en de 2-jarige Juliana die door een Nederlands reddingsteam in Haiti onder het puin vandaan waren gehaald. Het team was zo blij, een moeder en haar kind gered!!
In het Russische veldhospitaal hebben ze zo hard hun best gedaan, hadden ze zoveel liefde voor deze mensen, maar ze konden niet voorkomen dat de erg gewonde Paula dinsdag overleed.
Het meest hartverscheurend vond ik, dat de reportage eindigt met de neef van Paula die na de begrafenis met de kleine Juliana op de arm de puinhopen inloopt. Wat een toekomst, wat komt er van hen terecht.... de Russische arts had het er ook zichtbaar moeilijk mee, je moet het meisje weer uit handen geven.... en haar moeder is er niet meer.... voor het Nederlandse team ook een enorme slag.
Heb met een brok in mijn keel zitten kijken....
Voor alle betrokkenen een kaars van troost, hoop en toekomst.

Asa Torell

Asa Torell

28-01-2010 om 22:47

Berbers jochie

Dinsdag al, pfoe! Wat spannend allemaal, een grote kaars voor jullie.

Ansulina

Ansulina

29-01-2010 om 07:48

Voor

Mijn man en dochter ,die allebei een belangrijk gesprek hebben vandaag.

Ansulina

Ansulina

29-01-2010 om 07:50

Voor iedereen

Die hier in dit draadje posten zoveel om op te noemen,voor iedereen een grote kaars.

Ansulina

Ansulina

29-01-2010 om 07:51

Voor jamie

en zijn mama ,wat is ze een kanjer he kleine man.

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 08:45

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

joos

joos

29-01-2010 om 08:58

Voor mijn vader

die vandaag een zware hartoperatie moet ondergaan wat heel spannend is. Maar ook voor de familie, omdat gisteren een broer van mijn vader plotseling overleed.

Voor pilar voor de dag van vandaag

Dat het vandaag gewoon goed mag gaan. Geen paniek. Je hebt een prachtig ventje. En anders helpen we je er doorheen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.