Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En voor liesbeth

Ook een warme kaars vol vriendschap, troost, steun en begrip. Je kunt het zó goed gebruiken.

Voor de bijna-afmelders van de meeting

een kaars en veel beterschap...!

Geerke

Dank je lieve Geerke. Ik kan het kaarsje goed gebruiken. je bent lief!!

Liesbeth

Ook hier een kaarsje voor Liesbeth. Dat je maar de kracht mag vinden om door te gaan en vol te houden.
Lievert, ik denk aan je!!

Linkje blog

Ik zie dat Christa ook al een reactie heeft gegeven, waarvoor mijn dank.

Nikus: "Weet de auteur van de Blog dat jij de link hier plaatst?"

Nikus, Als de pappa niet kenbaar had gemaakt dat we de link mochten plaatsen, had ik het uiteraard niet gedaan. Ik heb respect voor ieders privacy.
Jammer dat je niet verder hebt gelezen...

Tantetruus

De Operatie is goed gegaan wat bent u toch een taaie!!

Vader juist dankbaar!

ik las dat de vader juist dankbaar was, voor alle aandacht, hij wil met blog aandacht voor KIKA.
Beter 2x nagaan of het gewenst is toch?

Rembrand

Rembrand

29-01-2010 om 20:02

Jasmijntje..........

Nog maar zeven maanden jong, en vannacht door je mama levenloos in je bedje gevonden...........
Een uurtje daarvoor had je nog lekker bij haar gedronken, en je was wel een beetje ziekjes, maar niets wees er op dat dit zou gebeuren.
Ik ben er gewoon naar van.
M.

Och rembrand

wat afschuwelijk, wat een nachtmerrie....een mooi lichtroze kaarsje voor Jasmijn.

knuffel van Purk

Nee toch rembrand

onvoorstelbaar, wat een verdriet.... Ben er gewoon van ontdaan, kippevel over mijn lijf. Een hele mooie roze kaars voor Jasmijn, zo jong, zo plotseling weggevlogen... Het zou niet moeten mogen...

Petr@

Petr@

29-01-2010 om 22:06

Rembrand

Ik zet er een felroze kaarsje naast, voor Jasmijntje*
Wat een verdriet...

liefs,
Petr@

Voor jasmijn

Ik ken je niet, maar kippenvel over mijn hele lichaam. De angst voor elke moeder. Ik word er kwaad van. Dit mag gewoon niet gebeuren....

een kaars voor jou lieve jasmijn

liefs lisa

Voor berber en familie

lieve berber,

Ik ga de hele dinsdag aan je denken. Komt dit nu door het rs virus dat hij nu al moet? Hoe gaat het verder met ze?

kaarsje voor jullie...

x lisa

Ook voor jasmijn.....

Jemig wat schrik ik van dit soort berichten zeg. Wat vreselijk verdrietig..... voor de famlilie een warme kaars....

Joos

Hoe is de operatie van je vader gegaan? Wat erg dat het zo samenvalt met het plotseling overlijden van je oom! veel sterkte, liefs x

Voor r omdat een baan vinden niet makkelijk is

Steeds weer een afwijzing, dat doet je geen goed. We hopen en bidden dat je snel weer een baan mag vinden!

O berber

Open zagen, ik krijg het er koud van. Hoe moeilijk moet het zijn voor jullie als ouders om je kleintje over te geven in handen van de artsen. Ik denk aan jullie dinsdag! Een kaars erbij en heel, heel veel sterkte.

Bastet

Bastet

30-01-2010 om 08:28

Berber

Lieve berber,ik zet nog een kaarsje neer,voor extra licht!
bastet

Tineke

Tineke

30-01-2010 om 09:26

Berber

Heel veel sterkte! Het ukkie van mijn vriendin heeft net een zeer risicovolle hartoperatie ondergaan, en dat is boven verwachting goed gegaan. Ik zal voor jouw kleintje dezelfde kaarsjes branden, dan moet het net zo goed gaan.
liefs!

Berber

Kaarsje voor jullie. Afwachten tot het zover is is misschien wel het zwaarste stuk voor jou.

Jasmijntje

agossie mooi meisje !!voor je echt kon bloeien moest je alweer gaan het leven in zo oneerlijk......

Geerke

Dat is een goede reden ik zet er een kaars naast voor mijn eigen lieve BB die ook de ene afwijzing na de andere krijgt(misschien ook wel omdat hij al zo fossiel is zoals Lodie zegt)Maar hij blijft positief en vrolijk!

Christa.A

Christa.A

30-01-2010 om 13:39

Kaarsje voor mezelf

Omdat het hier ook niet zo lekker gaat Contract bij tnt niet verlengd (lang leve de liberalisatie van de postmarkt) en de ene afwijzing na de andere bij solliciteren....
Mam, kon ik nog maar even een keer tegen u aan mopperen
Christa.

Christa.A

Christa.A

30-01-2010 om 13:42

En een kaars voor

Berber's tijger en het team van chirurgen!
Wilma en haar Martijn
Mika* van Hetty, omdat ik hem nog lang niet vergeten ben!
Nikus en haar gezinnetje
Kaatje Heksenvet, omdat ik haar verdriet lees en dan aan mijn moeder moet denken toen mijn vader overleed
En verder voor iedereen in dit draadje een hele grote kaars! (durf verder geen namen meer te noemen omdat ik niemand wil vergeten)
Christa.

Petr@

Petr@

30-01-2010 om 14:22

Berber

Oh, Berber, wat spannend allemaal! Kan me voorstellen dat je niet kan slapen door de gedachte dat ze gaan zagen in jouw kleine prul.

Ik zet er een "teigetjes" kaars naast voor jouw tijger! En een fakkel vor de chirurg en z'n team.

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

30-01-2010 om 14:25

Christa

Een felrode kaars voor jou omdat je jouw moeder zo mist en een dikke knuffel voor jou omdat het niet zo lekker gaat...
Ik ga voor je duimen dat je een andere baan vindt!

liefs,
Petr@

Voor berber

Voor lieve Berber, die mij zo goed heeft geholpen bij het draadje van gezondheid. Pas je ook goed op jezelf meisje? Goed praten met iedereen en weet dat je niet alleen bent!!! En heel veel sterkte en hopelijk breekt er binnenkort een rustigere tijd voor je aan.
Heel veel liefs Mama2005

Ayanna

Ayanna

30-01-2010 om 18:41

Oh berber

Ik heb hier een paar dagen niet gelezen en nu zie ik dit.... Dinsdag zal hier op de schoorsteenmantel de hele dag een kaars branden voor jouw bink! Wat is dit onvoorstelbaar zwaar voor een moederhart. Dikke knuffel voor jou en je hele gezin. xxx

joos

joos

30-01-2010 om 22:46

Geerke

lief van je, dank je. De operatie van mijn vader is goed gegaan, de artsen staan versteld hoe goed het gaat. Mijn vader, die in december was opgegeven en die nu nog heel ziek is, maar wel met goede vooruitzichten. Ik brand nog een kaarsje voor hem en de rest van de familie.
Verder ook voor iedereen die een kaars nodig heeft en dan wil ik met name Berber en haar zoontje noemen. Heel veel sterkte!

merene

merene

31-01-2010 om 09:27

Mijn oude buurvrouw en mijn moeder

Je weet dat het leven snel voorbij zal zijn en dat je herenigd zal worden met je man.
Een mooie zachte kaars voor jou.

Ook een kaars voor mijn moeder, omdat ze dit te horen kreeg op de sterfdag van mijn vader. Het was al zo'n rotdag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.