Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

31-01-2010 om 10:00

Berber

Een fakkel voor jullie.

Asa Torell

Asa Torell

31-01-2010 om 11:31

Voor iedereen zonder moeder

en speciaal degenen die ik gister gesproken heb. Het lijkt me zo'n ontzettend gemis!

Voor j

een stil kaarsje.

Voor jonah

een dikke kaars met een mooie trein erop, omdat het zo ontzettend slecht met hem gaat. Hopelijk krabbel je de komende dagen weer iets op uit dit dal.
En ook een rij kaarsen voor zijn papa, mama en zusjes, want wat is het moeilijk om zo je zoontje/broertje te zien liggen en wat kost het een enrgie.
Sonja

Voor jonah

een mooie kaars in de vorm van een trein. Voor jou...ik hoop zo dat het lukt dat je nog een keertje met de stoomtram mee mag of anders mee in de cabine van een machinist van een trein.

knuffel van Purk

Voor evy leigh

Omdat je een warme kaars gebruiken kunt...! En gewoon ook omdat je een baaldag hebt

Kaars voor melanie

Lieverd een kaars omdat je je lieve kleine mannetje zo enorm mist. Wat een mooi ventje is het toch!! Ik ken het gevoel dat je je kindje nog weer eens lekker zou willen vasthouden.... en de verscheurende pijn dat dat niet meer kan....
liefs x

Tante truus

toch niet gered om goed uit de operatie te komen
na dagen vechten heeft u het toch op moeten geven.
Een mooi kaarsje om u te herdenken

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

31-01-2010 om 22:24

Ach geerke

wat ben je toch een schat!!!!!

knuffelsxxx

Voor berber's tijger

een blauwe kaars; zet em op morgen! Voor de chirurg die hem morgen gaat opereren en natuurlijk voor Berber zelf en haar familie, wat moeilijk! Heel veel sterkte!

Voor iedereen

die een lichtje kan gebruiken, staat hier een grote dikke kaars die nog heel lang zal branden...

Voor kien

die sneeuw.... die gaat maar niet weg... ik moet steeds aan jullie denken. Een mooie kaars voor jullie.

Romanie

een zee van lichtjes voor jullie en jullie lieve Jesse... wat een prachtkereltje! En wat doet het zeer om je mannetje niet meer vast te kunnen houden, niet meer bij je te mogen hebben.
Het gevoel niet te kunnen bevatten wat er is gebeurd, de snelheid waarmee het jullie overkwam is herkenbaar. Zo heel langzaamaan sijpelt het besef door en dat doet zo'n pijn...
Heel veel sterkte!

Voor het kindje

dat sinds kort naast ons mannetje begraven ligt. Geen naam, geen bloemen, geen snuisterijtjes, helemaal niets dan zand op het grafje... een paarse kaars die lang zal branden.
Ook voor zijn/haar ouders een warme kaars, een lichtje in de duisternis!

Enzo*

een kaarsje voor jou en je familie. Gewoon omdat ik zo vaak aan jullie moet denken en omdat je zo gemist wordt!

kien

kien

01-02-2010 om 10:31

Voor heli

... over en weer denken we vaak aan elkaar! Ja, die sneeuw die blijft maar. En over drie weken zitten we helemaal in de sneeuw en denken we heel veel aan een jaar geleden, toen ons mannetje voor het eerst en voor het laatst geskied heeft. Een moeilijk, maar ook fijn vooruitzicht.
Voor onze mannetjes, heli, kaarsjes in de sneeuw. Wie weet wat ze ervan meekrijgen...

Kien

Kien (ot)

Gisteren hiervoor op de singel, op het ijs; het was gezellig, echt een buurtonderonsje. Vorig jaar idem dito. Ons mannetje glibberend en vol angst op zijn dubbele ijzertjes. Hij vond het maar niks. 'T was dat iedereen het deed en we zeiden dat het misschien nog wel jaren duurde voordat je weer op het ijs kon staan... Gisteren moest ik daar aan denken... hij had er bij moeten zijn. Het trooste mee heel klein beetje dat hij het waarschijnlijk niet gewild had. Hij hield niet van de kou en het geglibber, het was een mannetje van vaste grond onder zijn voeten. Hij was het waarschijnlijk al zo verschrikkelijk zat geweest; dit weer, de sneeuw...
Maar dan jouw mannetje; hij had erbij moeten zijn over ene paar weken. Op zijn skietjes van de heuvels afglijden... Wat voelt het toch allemaal dubbel...

Ik zet de kaarsjes hier weer op de schouw voor onze mannetjes en voor al die andere kinderen die zo gemist worden.

Inéz

Inéz

01-02-2010 om 11:17

Papa

Vannacht is mijn lieve papa overleden, in alle rust. Hij heeft geen angst en pijn meer, zo is het goed!
Ik zet grote kaarsen neer, straks komt hij weer thuis en zullen er 2 kaarsen branden bij hem.

Inez

gecondoleerd en heel veel sterkte

Bellefleur

Bellefleur

01-02-2010 om 14:10

Voor inéz

Gecondoleerd met dit verlies. Ik wens je veel sterkte toe.

Bastet

Bastet

01-02-2010 om 18:57

Inez

Heel veel sterkte,voor nu en de komende tijd.
Bastet

Voor berbers tijgertje

Morgen de dag, de grote operatie. Daarna nog de spanning ivm infectiegevaar. Meis wat zullen jullie nu gespannen zijn....
Een mooie dikke kaars voor jullie kleine tijgertje! En een kaars voor de chirurg&team, dat ze hun werk meer dan goed kunnen uitvoeren. Sterkte!!

Inéz

Gecondoleerd en een dikke knuffel voor jou. Sterkte met het afscheid, sterkte voor de komende tijd.

Petr@

Petr@

01-02-2010 om 21:47

Inéz

Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-02-2010 om 21:48

Berber

Ik zet ook alvast een stoer blauw kaarsje voor jouw tijger neer. En een kaars voor de chirurg en zijn team.
Als ik morgen op m'n werk ben brand ik een kaarsje voor jullie in de kapel...

liefs,
Petr@

Inez

Och meis, ik heb aan jou en je papa gedacht... terwijl ik hier een tijd niet ben geweest, en dan log ik juist nu weer in. Wat moeilijk, wat een zware tijd hebben jullie gehad, en vervolgt zich nog...

Maar wat fijn dat hij in alle rust mocht gaan. Veel kracht voor jou en je familie!

Een hele grote dikke kaars...

Liefs, Beertje(s)

Berber

Een grote vlam erbij voor de chirurg, en voor je tijgertje en jezelf...

Vol hoop en kracht!

Liefs, Beertje(s)

Rembrand...

...wat een triest bericht, zo hartverscheurend...

Een grote kaars erbij voor Jasmijntje... wat een nachtmerrie!

Liefs, Beertje(s)

Jacoline

Een mooie kaars voor je 'tante' hester, de familie en voor jezelf... heftig allemaal.

Veel kracht!

Liefs, Beertje(s)

Geerke

Een kaarsje voor Enzo*, ik denk zo vaak aan hem...

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.