Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

21-01-2010 om 20:49

Heli

voor de ene een week, voor de ander een half jaar....in beide gevallen is het nog vers en is de wond nog heel diep....Ook voor jou en je gezin een kaars, omdat hij zo gemist wordt....

kien

kien

21-01-2010 om 21:08

Heli

Ik leef met je mee! Ik lees je stukje en weet een beetje wat je moet voelen. Ook al is ons verhaal heel anders, in de tijd liggen ze zo dicht bij elkaar. Een half jaar geleden was mijn zoontje "al" drie maanden overleden. Toen las ik jullie verhaal en vond dat zo vreselijk verdrietig. En steeds meer realiseer ik me dat tijd niet zoveel uitmaakt. Die gevoelens van vreselijk gemis blijven terugkomen. Maar ik kan ook steeds meer voelen dat dat missen ook betekent dat hij bij ons is.
Veel sterkte lieve Heli, ook voor je man en je andere zoontje. Ik hoop dat hij er goed doorheen komt. En ik hoop dat ook nu bij jullie weer alle mooie herinneringen boven komen, naast de moeilijke herinneringen van een half jaar geleden. Ik steek een kaars voor jullie aan!

Kien

Kaarsje voor heli

Kaarsje voor jou, Heli, en jouw Joram*. Veel sterkte en warmte gewenst,
Anneque

Petr@

Petr@

22-01-2010 om 11:18

Jaimee*

10 kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-01-2010 om 11:19

Joram*

Ik zet ook een dinokaars voor jou neer...
En een dikke knuffel voor je moeder.

liefs,
Petr@

Voor jou kien

Voor jou ook een kaarsje lieve Kien, het is bij jou ook nog zo kort geleden en het leven moet zo raar zijn zonder hem.

Petr@

Petr@

22-01-2010 om 11:22

Vier kaarsjes

Voor vier vrouwen die ik gisteren tijdens een groepsgesprek op de psychiatrie mocht ontmoeten en even een kijkje in hun leven mocht krijgen.
Vier dikke kaarsen voor kracht...

Petr@

Petr@

Petr@

22-01-2010 om 11:23

Anna

Op deze zonnige dag een geel vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-01-2010 om 13:33

een dikke kaars vol kracht voor onze dominee. Haar man (39 jaar) is plotseling overleden aan een hartstilstand en laat haar met drie jonge kinderen achter...

Petr@

2 kaarsen

Voor het gezin van de dominee van Petr@. Zo plotseling, een hartstilstand. En dan 3 jonge kinderen.... wat erg!
Tegelijk ook voor mijn collega, die in december een zeer goede vriend van 30 jaar aan een hartstilstand verloor.

Wilma

Wilma

22-01-2010 om 14:40

Heli, twee kaarsjes voor je mannetjes

Eentje omdat het een half jaar geleden is dat je hem hebt moeten laten gaan (zo kort als je terugdenkt omdat je alles nog zo goed weet en zo lang als je denkt aan het laatste moment dat je 'm nog knuffelen kon...).

En eentje voor je andere manneke, omdat hij z'n verdriet wat kan uiten. Nee, zo'n verdriet wil je niet zien bij je kind, 't zou niet nodig moeten zijn.

Sterke meis!

Wilma

Wilma

Wilma

22-01-2010 om 14:41

En een hele rij

voor iedereen die hier weer zulke vreselijk verdrietige dingen mee moet maken, dichtbij of wat minder dichtbij. Een dikke rij kaarsen ...

Wilma

Voor mijn mama

die vandaag met pijn op de borst in het ziekenhuis in Zoetermeer is opgenomen. De eerste testen zien er hoopvol uit, maar toch ben ik erg ongerust...

mirreke

mirreke

22-01-2010 om 16:04

Voor de partner van ge

Die vorige week op een zebrapad is aangereden door twee jongeren die op een scooter voor de politie vluchtten, en dit niet heeft overleefd. Voor Ge, die nu zo onverwacht alleen verder moet. Zo'n fijne man, de hele school is er kapot van. En voor iedereen die zijn partner Mario kende, de wereld stond even stil...
Vanmiddag was de herdenkingsdienst.

Voor ge

want het is een aangrijpend verhaal mirreke!

Heli en joram*

185 dagen... zo onwerkelijk en gelijk zo werkelijk... De woorden van Wilma treffen me ook, zo lang terug dat je hem voor 't laatst knuffelen kon... tranen...

Een dikke knuffel en een heel grote, warme kaars voor Joram* en jullie zelf!

Liefs, Beertje(s)

Geerke, wilma, en...

...Mien en, en... ieder die zelf zo'n groot verdriet meedraagt, en hier altijd zo vol medeleven kaarsjes brandt voor een ander... Een grote kaars voor jullie zelf en de prachtige sterretjes aan de hemel die in jullie harten voortleven. Ik heb veel bewondering en respect voor jullie!

Liefs, Beertje(s)

Maryb

Een grote vlam voor je neefje... wát een emoties, boosheid, verdriet en meer... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Jaimee

10 verlate kaarsjes voor jou en een mooie erbij voor je mama en ieder die jou zo mist!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels voor iedereen...

Och, ik zou 't graag doen, voor ieder persoonlijk een kaarsje met enkele woorden... De mist trekt hier verder op, er zijn zoveel berichtjes weer in korte tijd. Zoveel emoties... zoveel verdriet. Heel dichtbij of iets verder af...

Bij deze een hele grote rij fakkels, het is zo nodig weer. Voor kracht, troost, licht, warmte, hoop, geloof, liefde... en nog zoveel meer!

Ik hoop dat het een heel klein beetje bij mag dragen. Veel sterkte iedereen!

Liefs, Beertje(s)

Puck

Puck

23-01-2010 om 10:25

Fladder

Speciaal voor jou een mooie kaars omdat het weer even niet mee zit (en dat is dan een behoorlijk understatement)....

Enzo*

ik keek net ergens naar de mooie foto's van jou broers en dacht wat zou het mooi geweestzijn als jullie met zijn drieën in de doos zouden zitten en op gaan in een fanatsie spel of 3 blonde koppie's in de sneeuw.
Een mooie sneeuwpop kaars voor jou lieve kleine man en een heldere kaars voor jou lieve mama.

Bastet

Bastet

23-01-2010 om 18:37

Fladder

Omdat ik weet hoe je je nu voelt......
liefs,bastet

Jessy69

Jessy69

23-01-2010 om 21:55

Voor mezelf

even asociaal een kaarsje voor mezelf. Herstellen na heftig ziek zijn valt tegen, zwaar tegen. Ik wil gewoon mijn oude zelf zijn, maar mijn lijf wil niet. Bah ik baal ervan

Hè wat lief branca

Ik mis hem ook zo onwijs....

En voor romanie

Gewoon een kaars omdat je je lieve kleine mannetje moest verliezen

Kaars voor beetje bang

Omdat de onzekerheid slopend moet zijn.

Kaarsje voor jessy

Omdat het voor je gevoel te lang duurt, omdat je je zo graag weer wat fitter wilt voelen! *knuf*

Jakiro

Jakiro

24-01-2010 om 12:16

Klein bescheiden kaarsje

Voor mijn zielige 4-jarig meisje, die gisteren haar voortandjes geparkeerd heeft in het TV-meubel.
Bezoek aan de noodtandarts liet zien dat ze waarschijnlijk 3 tandjes kwijt gaat raken.
En nu zit ze met een dikke, blauwe zoeloelip achter de PC en een heleboel pijn in haar mondje.
Maar ze is zo flink en vol goede moed en mijn hart breekt iedere keer als ik naar mijn meisje kijk.....
Jakiro

May

May

24-01-2010 om 12:33

Voor jakiro's meisje

Voor haar (en voor jou) een mooi kaarsje.. Ik snap dat je hart breekt. Verwen haar maar lekker!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.