Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

19-01-2010 om 10:10

Jacoline

Nog een kaars voor Jacoline voor vandaag. Hopelijk valt het mee en gaat de tijd straks snel.

Rafelkap

Rafelkap

19-01-2010 om 10:12

Voor m

en zijn moeder. Vandaag de grote dag. Ik denk er de hele tijd aan.

Nasha 1st

Nasha 1st

19-01-2010 om 12:45

Ook 1 voor de ouders/broer van het 8 jarig ventje

nu 1 week geleden dat het dorp hier op zijn grondvesten trilde door het gebeuren en nog steeds de bloemen en beren als stille getuige.....

Juf

Juf

19-01-2010 om 17:46

Voor mijn leerling

Die bijna twee weken geleden een hersenbloeding kreeg en nu nog steeds in coma ligt. En voor haar ouders en zusje. Wat een onzekerheid...

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

19-01-2010 om 19:01

Voor mijn liefste vriendinnetje

Die voor een zo moeilijke keuze staat in haar leven....
kus voor jou en je kinders

Fem

Fem

19-01-2010 om 20:57

Voor jacoline

Naast het kaartje ook een kaarsje..
Sterkte meis, hoop dat het vandaag in elk geval is meegevallen.
Liefs,Fem

Ayanna

Ayanna

19-01-2010 om 21:17

Voor j.

Voor mijn kleine moek die nog steeds zijn longen uit zijn lijfje hoest. Mama houdt van je engel, ik wou dat ik je kon helpen.

Och wat lief

Sanneke..... wat lief zeg.

Voor pilar

weer thuis, nu hopen dat het de goede kant op gaat. Heel veel sterkte meid!

Jacoline29

Jacoline29

20-01-2010 om 11:23

Voor kleine j en t

Voor J Die zo aan het hoesten is en voor T die van de trap viel en gelukkig alleen maar een tand door zijn lip had.
Voor mezelf, schildwachtklier is eruit,nu duimen dat hij schoon is,men verwacht van wel.Voor mijn kinderen en man,ze laten het niet erg merken dat ze verdrietig zijn dat ik ziek ben,toch vertonen in ieder geval de oudste dochter en jongste dochter wat ander gedrag.
De oudste dochter knuffelt me meer dan normaal,de jongste had op het dagverblijf de wc onder gesmeerd met poep,ze denken op het KDV dat dat even een schreeuw van aandacht is geweest,want gisteren is alles goed gegaan en was ze veel speelser.Voor hun is het ook moeilijk en nog niet zo goed te begrijpen denk ik.
Voor mijn familieleden en die van mijn man,ook voor hun is de klap hard aangekomen,voor alle mensen die mij steunen dmv hulp,kaarsjes,kaarten,dit forum,via mijn email.
I will survive al zal het traject lang duren

m@ss

m@ss

20-01-2010 om 16:44

Voor gerda

heeft 16,5 jaar gevochten tegen kanker en met 57 jaar verloren....

je mag nu eindelijk rusten gerda

Kaarsje voor ...

Een grote kaars voor het gezin dat sinds gisteren hun papa en man moet missen. De kinderen zijn pas 2,5 en 9.
Papa pas 39 heeft gisteren een hartstilstand gekregen en alle hulp kwam te laat. Zo onwerkelijk en verschrikkelijk.

Voor petra- 's vriendinnetje

Voor C, die we niet vergeten en waar als het goed is nog steeds kaartjes komen

En voor liesbeth

Omdat ik je gewoon vreselijk lief vind. En omdat je heel veel warmte kan gebruiken.

Petra-

Petra-

20-01-2010 om 22:28

Geerke en anderen

wat lief zo'n berichtje. Gister was er weer een uislag van de punctie, die was goed. Dus nu een half jaar even geen uitslagen, 'alleen'maar kuren en proberen het leven weer een beetje op te pakken.

mo

mo

20-01-2010 om 22:39

Dikke kaars voor jamesje

Na jaren brand ik hier weer een kaars. Een hele dikke! Voor Jaimee, mijn oudste meid, die morgen 10 zou zijn geworden. Het wordt voor de vierde keer een klein feestje mèt taart, zònder de jarige Job.
Wel een mijlpaal, hoor, toch wel!

Ook voor jaimee

een mooie kaars!

Voor joram

Gewoon zomaar even, omdat ik weet dat je zo vreselijk gemist wordt.

Mo!

Voor Jaimee een felle roze tienerkaars.

10 jaar moeder, wat een mijlpaal he meis?

Kus voor jou!!

koentje

koentje

21-01-2010 om 14:23

Voor al mijn nichtjes en zus

omdat we deze week een brief gehad hebben dat wij ons moeten laten onderzoeken op een erfelijk gen in de familie wat grote kans geeft op borst en/of eierstokkanker. Door een van mijn nichten al aan den lijve ondervonden...
Door een DNA onderzoek kan achterhaald worden of wij ook drager zijn. Ook de mannen van de familie moeten zich laten onderzoeken als ze dochters hebben want het kan wel doorgegeven worden. Erg spannend dus...........

Voor mijn vader en zijn broer

Vandaag hebben we afscheid genomen van mijn oom, de broer van mijn vader. Vanaf vandaag is mijn vader werkelijk de laatste van het gezin die is overgebleven.
Pap, ik vind het fijn dat ik vandaag mee ben gegaan, ook al hebben we 6 uur in de auto gezeten.
Oom, rust zacht...... Je zult gemist worden!

Lief! (een half jaar geleden...)

Geerke lief! En natuurlijk al dank, al die anderen die altijd zo trouw een kaarsje branden. Het doet goed!

Het was gisteren precies een half jaar geleden dat het ongeluk gebeurde, midden in de nacht hoorden we dat hij het niet ging redden (al hadden wij dat gevoel al), vandaag een half jaar geleden zaten we middenin het orgaandonatiegedoe (dat uiteindelijk niet doorging) en de beademing werd gestopt, morgen een half jaar geleden probeerden we de officier van justitie ervan te overtuigen dat sectie niet nodig was, dat er genoeg documentatie was, we wilden het echt niet en tegelijkertijd koesterden we het moment, wetend dat het elk moment over kon zijn. Uiteindelijk stierf ons mannetje 's middags om kwart over twaalf na een verschrikkelijke strijd.
185 dagen zonder hem... het is soms nog steeds moeilijk te bevatten. We missen hem zo verschrikkelijk!

Jaimee

voor Jaimee en haar familie; een mooie kaars om aan te warmen...

Pfff heli

nog maar een kaars ernaast voor jullie.... wat erg als je het allemaal zo weer leest wat een tijd, wat een verdriet

Rafelkap

Rafelkap

21-01-2010 om 17:35

Voor heli

en gezin, omdat Joram's overlijden nog zo op jullie netvlies staat. Wat moet dat vreselijk zijn!

Heli

Een half jaar vol leegte en verdriet voor jullie...
Een half jaar geleden dat ik zat te huilen achter de laptop (en ik nog dacht dat orgaan donatie bedoelt was om jullie ventje te redden zo'n domme fout van mij)

een mooie warme kaars voor jullie

Bastet

Bastet

21-01-2010 om 19:06

Heli

Een kaarsje voor jullie.....
liefs,bastet

Heli

Wat kan ik zeggen en doen? Ik geef je maar een virtuele knuffel. Zo lang en nog maar zo kort. Soms is het leven zo oneerlijk.

Joram

och, Heli, nog zo kort geleden en ook alweer zoveel dagen zónder jouw manneke!

Een grote dino-kaars, omdat hij zo van dino´s hield!

Jaimee

10 kaarsjes, die zoveel mooier hadden gebrand met jou erbij!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.