Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jordi

Weer een kaarsje voor jou jongen!Het volgende feest ben je er gewoon weer bij! ik hoop dat je snel de mooie kaart met wensen van je vrienden kan bekijken.

Beertje

Ook voorjou een mooie kaars wat liefdat je zo mee leeft met iedereeneen mooie warme kaars voorjou.

Rafelkap

Rafelkap

18-01-2010 om 08:24

Voor m.

die morgen een hele zware operatie ondergaat en er hopelijk goed uitkomt. En een voor zijn moeder.

Gerdina

Gerdina

18-01-2010 om 11:02

Voor divel en venia

onze adoptiekindjes in Haïti. We weten nog niet hoe het met ze is....

Voor mijn moeder

......

Tijgeroog

Tijgeroog

18-01-2010 om 11:33

Berber

Voor het zoontje van Berber, voor het andere zoontje van Berber, voor de oudste van Berber en natuurlijk ook voor Berber en haar man.

Tijgeroog

Tijgeroog

18-01-2010 om 11:34

Hessel

Voor Hessel, voor Jelte, voor Emma. Zoiets hoort niemand je te vertellen, een jongetje van 6 al helemaal niet... :`-(

Tijgeroog

Tijgeroog

18-01-2010 om 11:39

Divel en venia

Dat er maar snel goed nieuws mag komen!!!!

Suzanne

Suzanne

18-01-2010 om 13:10

Richard, rowena en arnoud

Hoewel ik ze niet kende, grijpt het verhaal van Richard en Rowena me vreselijk aan. Jaren bezig met adoptie, toen het bijna zo ver was, raakte Rowena zelf zwanger, in augustus kregen ze een zoon. Toch gingen ze ook door met de adoptie om een Haïtiaans weeskindje een fijne toekomst te geven. Nu gingen ze hem ophalen.. hun eigen zoon bleef thuis bij opa en oma. Richard, Rowena en hun nèt opgehaalde adoptiezoon Arnoud zijn terug gevonden onder het puin van hun hotel, ze zijn inmiddels geïdentificeerd. Wat een afschuwelijk bericht voor de familie, die ik héél veel sterkte wil wensen.

Voor mijzelf

omdat ik het heel hard nodig heb even.

Nikus

ik zet er een naast voor jou!

Nikus

ook een voor jou!

Petr@

Petr@

18-01-2010 om 14:29

Nikus

Een felrode kaars voor jou...

liefs,
Petr@

Voor het neefje van maryb

meis, wat een verschrikkelijk verhaal. Wat een ongelooflijke fouten zijn er gemaakt!
Een zee van kaarsjes voor je neefje, zijn evt. broertjes en zusjes, zijn ouders en natuurlijk voor jullie en zijn verdere familie. Wat een foute film, wat een verdriet...

Voor berbers manneke

Weer thuis, dappere knul, geweldig! Nu zelf gaan eten en drinken, dan mag je lekker bij mama, papa en je broertjes thuis blijven. Een warme kaars voor jou, zet hem op!

Asa Torell

Asa Torell

18-01-2010 om 20:10

Kaars voor nikus

omdat ze hem hard nodig heeft!

Asa Torell

Asa Torell

18-01-2010 om 20:10

Kaars voor jacoline

Morgen naar de ok, sterkte!

kien

kien

18-01-2010 om 20:46

Neefje van maryb

Ik steek maar weer een kaarsje aan en bid voor kracht voor hem en allen om hem heen.

Kien

Nathalievdp

Nathalievdp

18-01-2010 om 21:17

Richard, rowena en arnoud

Ik lees het verhaal van Suzanne over Richard, Rowena en Arnoud... wat ontzettend erg en oneerlijk.

Een dikke kaars voor opa en oma en de kleine die alleen achterblijft.

Nathalie

Nathalievdp

Nathalievdp

18-01-2010 om 21:18

Voor nikus

Omdat je het zo hard nodig hebt.

Nathalie

Nathalievdp

Nathalievdp

18-01-2010 om 21:20

Voor het neefje van maryb

Een dikke kaars voor jouw neefje en voor allen die van hem houden.

Nathalie

kien

kien

18-01-2010 om 21:22

Jacoline

Een kaarsje voor jou en je gezin.
Heel veel sterkte morgen, hoop dat alles goed verloopt en je snel opknapt.

Kien

Voor nikus

een mooie paarse kaars met daarop een prachtige zon....dat deze weer snel mag gaan schijnen in je 'villa'.

Knuffel van Purk

Jeetje

Jeetje, als je dan een dag niet geweest bent, staan hier alweer zóveel berichtjes die me tot tranen toe raken. Het is bijna niet bij te houden.... voor allemaal 1 hele grote dikke kaars die nooit meer dooft!

Ik sluit me aan

bij Geerke... zit hier ook met dikke tranen en kan 't even allemaal niet benoemen.

..............

Daarom ook van mij voor ieder een heleboel grote krachtige kaarsen erbij, voor alles wat je erbij wensen kan!

Liefs, Beertje(s)

Nog weer een voor jordi

Kom op jongen het wordt nu tijd dat je weer met sprongen vooruitgaat !!een mooie kaars volhoop en kracht voorjou

Voor het neefje van maryb

Een warme kaars voor het neefje van Maryb. Woorden schieten tekort... zo oneerlijk... zo veel lijden...

Voor de ouders/broertje van het mannetje van 8

een hele warme kaars. Lees op haar hyves dat het besef nu heel langzaam gaat landen, Luke komt echt niet meer terug. Zo triest, zo veel verdriet, geen woorden voor.

Voor geerke

je leeft altijd zo mee met iedereen en je hebt zelf zoveel verdriet te dragen. Ik ga je zien op de meeting, daardoor ben ik ineens zo met jou en Enzo* bezig. Een warme kaars voor jou en ik zie er naar uit je "echt" te begroeten.

Jacoline29

Jacoline29

19-01-2010 om 09:50

Slik

Dank jullie wel,vandaag de sentinal node eruit,plaatselijk verdoofd vandaag,maar wel de hele middag onder de pannen.4 februari de grote operatie. pff.
Zet er kaarsen erbij voor ons allemaal die het nodig hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.