Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

16-01-2010 om 23:24

Nino.

Een dikke kaars voor Nino die vanmiddag zijn hele gezicht verbrand heeft toen hij speelde met vuur......en die manmoedig de pijn verdraagt omdat hij weet dat hij dit niet had mogen doen.....
En een dikke kus voor je mama die zo ontzettend is geschrokken.
M.

Kaarsje voor berber

en zoon. Jemig, meid wat verschrikkelijk naar! Ik brand een kaars en wens jullie héél veel sterkte!
Dat je ventje maar heel gauw weer beter mag worden en thuis komen, waar hij hoort.

Mariska

Mariska

17-01-2010 om 13:30

Berber

Ik vind het echt zo naar dat je ventje in het ziekenhuis ligt en je je zo zorgen maakt... Weet dat ik aan jullie denk! Hoop echt heel erg dat hij snel gaat opknappen! Liefs... Maris

Voor berber

Een grote blauwe kaars voor jou en je mannetje. Dat hij snel wat mag opknappen! En een kaarsje voor je andere mannetje dat ziek thuis is, dat ook hij gauw mag opknappen. Sterkte meis!

Asa Torell

Asa Torell

17-01-2010 om 14:52

Kaars erbij voor berbers jochie

Wat een vreselijk bericht, ik duim heel hard dat het snel bergopwaarts gaat!

Nasha 1st

Nasha 1st

17-01-2010 om 16:38

Berber

ik weet niet wat er met je mannetje is, maar ik zet er een kaarsje bij!

kien

kien

17-01-2010 om 20:33

Allebei de jongetjes van berber

We branden kaarsjes voor ze, dat ze allebei gauw gaan opknappen en dat de jongste snel fit genoeg is om geopereerd te worden. Hopelijk worden de zorgen dan wat minder. Sterkte!

Berber

voor het zoontje (of de zoontjes?) van Berber een mooie kaars. Zet em op mannetje! Berber ook voor jou en de rest van de familie een mooie kaars. Wat een spanningen weer...

Voor het jongetje van acht

die afgelopen week is aangereden en inmiddels in begraven. Voor hem en zijn ouders een kaars voor een warme kaars voor veel kracht, voor nu en voor in de toekomst.

Mensen in haïti

verschrikkelijke beelden op tv. Die ontreddering, al die slachtoffers, al die mensen, kleine kinderen, die zonder familie in deze chaos achterblijven... een zee van kaarsjes...

Ons mannetje

ook een kaarsje voor ons mannetje. Het lijkt er op of hij zich eindelijk een klein beetje meer gaat uiten. Vanavond lukte het slapen niet, zo'n verdriet... het gaat me zo aan hart... ons mannetje had op deze leeftijd niet zulk groot verdriet hoeven dragen...

Heli

Voor je beide jongens een grote mooie blauwe kaars.

Veel kaarsjes...

...ze zijn zó nodig weer, tikte zij door de tranen heen... Voor iedereen die het zo nodig heeft, vooral veel kracht gewenst! Maar ook hoop, warmte, liefde, geloof, troost en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Roodborst

Een warme kaars voor je mama, jou zelf en jullie gezin. Veel kracht gewenst!

Liefs, Beertje(s)

Nasha 1st

Nasha 1st

17-01-2010 om 23:39

Voor berber

nog een extra kaarsje....

Kuzco

Wat een moeilijke, dubbele dag is dat geweest, vrolijke kinderen om je heen, en ondertussen... En het blijft zo moeilijk... Een krachtige kaars voor jou!

Liefs, Beertje(s)

Nasha 1st

Nasha 1st

17-01-2010 om 23:40

Voor heli

berichten zoals over zo'n 8 jarig mannetje moeten bij jou hard aankomen vermoed ik. En je andere kerel krijgt ook veel voor zijn kiezen. Voor jou en je gezin een hele dikke kaars....

Het jongetje van 8...

...zo hartverscheurend! 8 kaarsjes op rij...

Liefs, Beertje(s)

Nasha 1st

Nasha 1st

17-01-2010 om 23:41

En voor iedereen

die een kaarsje nodig heeft....

Pilar

Och... een krachtige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Inéz

...oef...

Een warme vlam vol kracht in deze zware tijd! voor je papa hoop ik dat de engelen snel komen...

Liefs, Beertje(s)

Jakiro

Voor jouw G... een krachtig kaarsje erbij.

Liefs, Beertje(s)

Sus-anne

...een kaars voor jullie vriend W,
voor rust... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Jacoline

Een grote kaars vol hoop en kracht. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

100%mama

Een mooie kaars voor je oma... met de tekst 'tot ooit'

Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Berber's mannetje

Een krachtige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Heli

Och, wat een verdriet... veel kracht, een warme vlam voor je kleine, grote man. En voor jullie zelf, en Joram*

Liefs, Beertje(s)

Minerva

Een warme vlam voor jou, ik weet nog niet precies hoe of wat, maar je hebt het nodig. En een dikke knuf erbij!

Liefs, Beertje(s)

Meer kaarsen...

...voor Jordy van Branca2, voor veel vechtlust!

Voor de collega van huismusje...

Alle slachtoffers in Haïti, zo vreselijk.
Het echtpaar met de kindjes... de onzekerheid nog over de sponsorkindjes van Geerke... Krachtige fakkels!

................

Een kaars voor herstel, voor Nino, wat een schrik!

Een hoopvol kaarsje voor Vonda...

En nog een grote kring van fakkels, voor wie ik vergeet. Voor wie hier niet heeft gepost, maar het ook zo hard nodig heeft. Hoop, moed, kracht, liefde, warmte, troost, vrede, rust... alles wat nodig is!

Liefs, Beertje(s)

En nog een paar...

...kaarsjes voor enkele van mijn man's collega's. Omdat ze zelf ernstig ziek zijn, of hun partner. Voor wie het net weet... voor wie het plots veel slechter gaat... voor wie het juist weer beter gaat... Krachtige kaarsjes voor hen, we horen het gewoon teveel de laatste tijd.

Ook een tante van mijn man die weer aan de chemo gaat, de 3e keer nu. En zijn 'halfzus' die er voor het eerst mee van start gaat...

Krachtige kaarsjes voor hen allemaal!

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.