Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aïda

Aïda

13-01-2010 om 19:33

Pilar

Een grote kaars voor warmte.. Het was al te lang stil..

Veel sterkte, hopelijk kom je goed tot rust.
Ik denk aan je.

@rembrand

Het blijkt om het zoontje van een (ex)collega van mijn zus te gaan. Hij mocht inderdaad voor het eerst alleen op de fiets naar school. Was net jarig geweest... Onvoorstelbaar, ik ben er gewoon nog stil van.
Een mooie, warme kaars vol kracht & troost voor zijn ouders en broer....

Asa Torell

Asa Torell

13-01-2010 om 21:09

Kuzco

Wat ontzettend verdrietig, dat je straks je moeder kwijt zult zijn, dat moet inderdaad ontzettend pijn doen.

Petr@

Petr@

13-01-2010 om 22:42

Vonda

Kaarsje vol hoop voor jou...

liefs,
Petr@

Lieve lieve pilar

lieve vriendin, een dikke kaars voor jou, en een meg knuffel erbij die ik je heel graag binnenkort live wil geven! Wat jammer juist op de dag van jullie meeting van okt/nov 2008. Doe rustig aan, er wordt aan je gedacht en voor je gebeden.
liefs Geerke xx

Inéz

Inéz

13-01-2010 om 23:11

Voor papa

...........

gelukkig herkende je me nog en konden we zeggen dat we van elkaar houden. Goddank dat ik dat weer kan zeggen en we onze verschillen vorig jaar hebben uitgesproken.

Ik hoop zo voor je dat het niet lang meer duurt en de engelen je snel komen halen.

Voor c

Omdat het eind van je zwangerschap nadert en het wel genoeg is zo, je verlangt zo naar je baby en het gaat verder ook niet zo super, dus je kunt best een flinke kaars gebruiken! Ook voor je man en je dochtertje.

kien

kien

14-01-2010 om 14:46

Het neefje van maryb

en natuurlijk zijn ouders en verdere familie. Hoop dat het proces waar ze met z'n allen doorheen moeten draaglijk en waardig zal zijn.

Kien

Jakiro

Jakiro

14-01-2010 om 16:24

Voor g.

Omdat hij net, terwijl hij dacht een griepje te hebben, is opgenomen met acute leukemie en het gaat nu al steeds en steeds slechter.
En voor z'n vrouw en 2 kleine kindjes.
Jakiro

Elenna

Elenna

15-01-2010 om 08:59

Vriend van sus-anne

Een mooie kaars voor de goede vriend van Sus-anne, zijn kind en voor Sus-anne.
Het is tijd om afscheid te nemen. Ik wens je veel warmte en kracht toe op deze moeilijke dag.

Voor mijn vriendinnen pilar, merel en liesbeth

Een kaars voor wat extra warmte vandaag!!!!

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

15-01-2010 om 11:56

Pilar

ik denk aan je meissie...KOP OP!!!
een dikke kaars voor jou met veel warmte

Petr@

Petr@

15-01-2010 om 12:29

Anna

Op deze koude dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-01-2010 om 12:36

Vonda

Nog een kaarsje vol hoop. Ik hoop dat ik de komende weken net zo met je mag meeleven als ik met Therese heb gedaan!
En ik heb vanochtend een kaarsje in de kapel op m'n werk voor jou aangestoken...

(duim, duim, duim, duim)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-01-2010 om 12:36

Pilar

Ik weet niet waarom, maar ik begrijp dat je een kaars wel kunt gebruiken, daarom een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Voor w

Ik brand een mooie kaars voor onze vriend W.die de dappere beslissing heeft genomen om zijn leven vandaag te be-eindigen met al zijn dierbaren om hem heen.
Vanmiddag gaan we hem daarin bijstaan.
Het is genoeg,het is goed,je krijgt de rust waar je zo naar verlangd,ik laat je los...........

Jacoline29

Jacoline29

15-01-2010 om 16:59

Voor mezelf en mijn gezin.

Dinsdag as gaat de 1e ingreep plaats vinden,de schildwachtklier gaat eruit,daarna 1 week spanning.Binnen nu en 3 weken wordt mijn rechter borst geamputeerd,ik krijg wel gelijk een reconstructie.
pff,zal blij zijn als het de 26e was.In ieder geval kan dan de kanker niet in mijn schildwachtklier komen meer,da's een prettig idee.
Prognoses zijn nog steeds goed en ik lig nog steeds in het beste laatje betreft genezing.

Voor sus-anne

een mooie kaars voor jou. Loslaten kost kracht.

knuffel van Purk

Bedankt

DAnk jullie wel voor de warme kaarsen. Ik kan ze erg goed gebruiken. Wat een verrassing om te zien dat er hier aan me gedacht wordt. HEeel erg bedankt.

Pilar

mirreke

mirreke

15-01-2010 om 18:33

Voor sus-anne, en voor jullie vriend

Veel kracht toegewenst, wie weet iets te laat al...
Ik ben ervan overtuigd dat jullie vriend veel kracht, liefde en energie van jullie meekrijgt op zijn laatste weg...

Asa Torell

Asa Torell

15-01-2010 om 21:56

Pilar

Ik denk ook aan je en ik wens je een 2010 toe waarin de zon maar gauw weer voor je mag gaan schijnen!

Nasha 1st

Nasha 1st

15-01-2010 om 23:15

Een grote kaars

Ik heb begrepen dat de jongen van 8 morgen begraven zal worden.....een donkere dag die wel een lichtje kan gebruiken....

100%mama

100%mama

16-01-2010 om 11:43

Oma 08 juni 1919 *16 januari 2010

Sinds het zonnetje in mijn leven
Tegen de ochtend niet is opgegaan
Sinds jij jouw levenslichtje
Voorgoed hebt uitgedaan

Sinds die tijd is het stil
Stil in mij, stil in mijn hart, stil in mijn hoofd
Toen jij van ons bent heen gegaan is er bij mij ook een lichtje gedoofd

Al voel ik jou overal om me heen
Ik zoek je en vind je niet
Ik vraag het aan een lege lucht
Of je mij hoort en ziet

Ik heb nu een engeltje op mijn schouder
Dat op me let en over me waakt
Jij zal er hoe dan ook voor zorgen
Dat mijn dag niet somber maakt

Al weet ik dat je daar veilig bent
Ik zie je hier nooit meer
Maar als ik verdrietig ben zeg ik zacht:
“lieve oma, ooit zie ik je weer”.

Danbaar voor het leven wat ze heeft gehad, dankbaar voor het leven wat ze ons heeft gegeven, maar intens verdrietig.....mijn lieve oma is vanochtend overleden....

Voor pilar

voor een nieuwe dag, voor dit weekend. Dat de tijd wat sneller voor je gaat.
liefs xx

Jordy

Lieve gekke spontane puber jij hoort niet in het ziekenhuis te liggen niet reagerend en met onstoken hersens
ik wens je heel veel kracht en vechtlust toe jongen je komt er wel door!!! je vrienden hier maken zich ook aardig zorgen om je vechten hoor kerel !!!

Aïda

Aïda

16-01-2010 om 16:33

Pilar

Een kaarsje voor hoop en kracht.. ik hoop dat je woensdag bij de verjaardag van je oudste kan zijn. Maar nog veel meer hoop ik dat je opkrabbel en er weer sterker uitkom!

huismusje

huismusje

16-01-2010 om 18:18

Voor mijn collega

Die na 1,5 jaar ziek zijn en vechten nu toch de strijd heeft verloren.We zullen haar koffie nu voor altijd moeten missen.

Rust zacht lieverd!

gr huismusje

Rembrand

Rembrand

16-01-2010 om 18:48

Minerfje.

Dat ze de kracht mag vinden om de juiste beslissingen te nemen en haar eigen geluk te vinden en dat van haar dochter.
M.

Petra-

Petra-

16-01-2010 om 18:48

Voor het echtpaar en hun kindje

die niet levend uit Haïti zijn gekomen......

Voor onze 2 sponsorkindjes uit haiti

Voor onze Compassion-sponsorkindjes uit Haiti, met hun families, we hebben nog niets gehoord, het gaat niet zo snel daar. Hopelijk horen we snel van de organisatie dat ze ongedeerd zijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.