Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

02-07-2010 om 12:55

Kaars

voor de ouders van de jongen van 17 die vanochtend zwaargewond op het spoor gevonden is...
(Als moeder van een bijna 17-jarige grijpen dit soort meldingen mij wel aan...)

Petr@

Petr@

02-07-2010 om 13:06

Amk

Een dikke kaars vol kracht voor een vriendin van AMK...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-07-2010 om 13:49

Regien

Een dikke kaars vol hoop voor jullie...

liefs,
Petr@

Dag lief kindje...... een kaarsje voor jou

Donderdag wisten we echt zeker dat je in mijn buik zat. Zwanger op de digi test. Wat waren we blij! en wat schrokken we toen er gisteren bloed was. De miskraam is volop aan de gang, maar lieve schat wat heb ik genoten van die dagen dat ik wist dat ik zwanger was van jou.

Je hebt mama een kusje gegeven en bent helaas weer weggevlogen... Het "kusje" zal ik koesteren

Dank je wel lieve schat dat je bij me bent geweest, geef je broertje en je broertje of zusje in de hemel een hele dikke knuffel?

Ik hou zoveel van jullie allemaal.....

Dikke kus,
Mama

Jersibri

Kaarsje voor je kleintjes, Jersibri. Je berichtje raakte me...ik wens dat er nog een kindje bij je komt, dat mag blijven.
Veel sterkte,
Anneque

Jersibri

Ach wat een verdrietig berichtje, maar ook zo vol liefde. Een mooie kaars voor jullie!

Jesse (van nikus)

Een kaarsje voor het vriendje van Daan*!

Voor iedereen

Die het hard nodig heeft een kaars om aan te warmen!

Familie

Voor mijn ouders en schoonouders en familie die ons zo dichtbij staat een mooie kaars; een lichtje in donkere dagen... Zelf zo veel verdriet maar daar maar moeilijk ruimte voor kunnen vinden door ons vooral tot steun te willen zijn...

En voor onszelf

toch ook maar weer eens een virtuele kaars naast het echte kaarsje hier op de schouw...
Vrijdag zou ons mannetje acht jaar geworden zijn. Acht jaar! Het is zo verdrietig je geen voorstelling te kunnen maken van hoe dat zou zijn... We zien als een berg tegen vrijdag op; vinden het moeilijk een invulling aan de dag te gaan geven, willen er geen verjaardag van maken, maar ook niet een trieste dag. Zoals het nu lijkt laten we het maar een beetje op z'n beloop. Gaan misschien 's middags wel even weg. Iets doen waar ons mannetje van genoten zou hebben. (Of gewoon in bed blijven en er zaterdag pas uitkomen...)

Puck

Puck

05-07-2010 om 12:17

Heli

Een mooi blauw kaarsje voor jullie om deze week door te komen. Volgens mij maakt Geerke altijd een hele bijzondere dag van de geboortedag van Enzo, misschien kan zij je ideeën geven om er een mooie dag van te maken. Sterkte.

ishtar

ishtar

05-07-2010 om 13:05

Heli

kaarsje voor jullie. Zo confronterend deze dagen, de aankomende verjaardag en de vakantie zo vlak erna.
Veel sterkte voor jullie en jullie dierbaren!

reina

reina

05-07-2010 om 14:20

Heli

Ik wens je veel liefde en warmte van de mensen om je heen die samen met jou de vrijdag door gaan brengen. Een kaarsje met een mooi helder-brandend vlammetje vor jou.

kien

kien

05-07-2010 om 17:03

Heli

Een verjaardagskaarsje voor jouw mannetje. En een warme kaars voor jullie en jullie dierbaren.
Inderdaad, laat het maar op zijn beloop. Je voelt vanzelf wel waar je goed aan doet. En je zal in ieder geval iéts bijzonders willen doen, want het is en blijft de geboortedag van jullie zoon, waar jullie zo ontzettend blij mee waren en waar jullie zo van en mee genoten hebben!
Sterkte, ik zal aan jullie denken.

Kien

reina

reina

05-07-2010 om 18:50

Jersibri

Een berichtje waarvan ik een brok in mijn keel krijg, ik hoop zo voor je dat er een volgende keer is waarin je kusjes kunt blijven geven aan je kindje, heel lang, altijd .... heel veel sterkte ......

Heli

kaarsje voor jullie, voor al die moeilijke momenten, verjaardagen, vakantie..het lijkt altijd teveel met elkaar, na elkaar..ik wenste voorheen een winterslaap en dan pas weer wakker worden als het 'over is'...

Maar je moet erdoor heen, hoe verdrietig ook!

Sterkte voor jullie allemaal!

Jacoline29

Jacoline29

07-07-2010 om 09:26

Mezelf,de hulp van rembrand en iedereen

die het nodig heeft.
mezelf,gisteren de laatste chemo kuur gehad,laatste keer ziek worden van die troep.heel dubbel en emotioneel was het.
hulp van rembrand die aan het begin traject staat van chemo.
iedereen die familie,vrienden,kinderen hebben verloren en nu eigelijk hadden moeten genieten van het mooie weer en de vakaties die er aan komen,een grote fakkel voor jullie.

Debbie*

Alvast een kaarsje voor jou, je ouders en zusje...

Kus in de wind!

Heli

Ach lieverd. Kon ik je maar even een knuffel geven. Hoe gruwelijk ook, deze dag gaat ook om. De dagen ervoor hebben vaak meer lading dan de dag zelf. Je hebt er niks aan maar op den duur gaat het beter. Dan kan je er beter mee leven. Maar nu moet je het doen met je gewonde moederhart!

Puck

Puck

07-07-2010 om 10:27

Voor jacoline

Een mooi pink kaarsje voor jou in de hoop dat jij het monster echt overwonnen hebt en nu weer aan hetbegin van de rest van je leven staat.
Verder een kaarsje voor mijn goede kennis M en alle andere vrouwen die strijden tegen dezelfde rotziekte en voor wie genezing niet altijd meer mogelijk is.

Voor jersibri

Ach wat een in en in verdrietig berichtje, en zoooo liefdevol. Het raakt me echt. Heel veel liefs en een kaarsje voor je kindjes xx
Geerke

Voor heli en haar gezin en familie

Een warme kaars voor jullie! Ik zag het hier al staan, 9 juli..... wordt een warme dag in elk geval. Hopelijk warm in alle opzichten, dat er veel mensen aan jullie denken.
Op de geboortedag van Enzo* (die we idd niet triest willen maken) eten wij altijd taart (Reimer kiest altijd de taart uit) en we gaan naar het grafje en zetten zo'n ballon op een stokje. Laatste keer een dolfijn, ik had er met plakletters "Enzo 5 jaar" op gemaakt. Trotse broer, emotionele pappa en mamma, enthousiast klein broertje dat wel weet "Enzo inne hemel" maar niet weet wie Enzo* was....
Sterkte, laat die dag maar zijn zoals hij gaat.

Bastet

Bastet

07-07-2010 om 15:58

Heli

Inderdaad,laat de dag gaan hoe die gaat.Ik weet inmiddels,nu mijn dochter 20 zou worden komend najaar,dat de tijd voor de dag zwaarder is dan de dag zelf.Echt waar!
Liefs,bastet

Voor mijn lieve dappere man

een mooi kaarsje voor mijn grote beer. We gaan over een paar dagen weer op vakantie. En dan is er altijd het moment...even naar huis bellen, we zijn goed aangekomen. En tja....hij hoeft niemand te bellen. Geen vader of moeder meer die in gedachten meereist en wacht op een telefoontje.
Zo moeilijk, zo verdrietig.

liefs Purk

Petr@

Petr@

07-07-2010 om 20:04

Purk

Ik zet er een dikke kaars naast voor Purkman...

liefs,
Petr@

Purk

*slik*

Herkenbaar. Sterkte voor jullie!

Voor heli

Een kaarsje voor jou en je gezin, Heli. Voor de naderende vrijdag, die moeilijke dag die ooit zo mooi begon met de geboorte van jullie zoon. Er wordt aan jullie gedacht.

Feest week

Wat een week. zaterdag 3 juli werd zoon 13, vandaag zijn mijn man en ons oefenkind jarig. Het afscheid van de basisschool is in volle gang en dan zaterdag is de dag dat Daniel 12 zou worden en mijn nichtje alweer 9 wordt!

Jacoline29

Jacoline29

08-07-2010 om 18:26

Lief

dat jullie aan me denken.Het lijkt erop dat ik makkelijk door kuur 6 huppel,maar ik juich niet te vroeg.

Minet

Minet

08-07-2010 om 19:14

Purk en purkman

Een dikke knuffel voor jullie! En alvast een heel fijne vakantie samen met de Purkzoons!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.