Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel78

Merel78

25-06-2010 om 22:18

Lieve s.

lieve S.

Vanmorgen belde je...in tranen omdat het hartje van de baby gestopt is met kloppen. Jullie zagen zo uit naar de komst van dit wondertje. Lieverd, een kaars van hoop en kracht voor jou, man en dochter. Dat je dit verlies een plek kunt geven. En een kaars van hoop dat je gauw weer zwanger bent.

xx, Merel

Voor de vriendin van merel een kaars

wat verdrietig

Bastet

Bastet

27-06-2010 om 07:44

Sandra

Ach....ik wens je heel,heel veel sterkte,voor nu en voor straks.
liefs,Bastet

Jacoline29

Jacoline29

27-06-2010 om 10:10

Sandra

heel veel sterkte met alles

Jacoline29

Jacoline29

27-06-2010 om 10:12

een kaars voor iedereen die het nodig heeft incl mezelf en gezin.nog iets meer dan een week,daarna geen chemo's meer en hopelijk nooit meer.

Voor sandra

Wat verdrietig, een kaars voor jullie allemaal!!

kien

kien

27-06-2010 om 20:34

Sandra,

Een kaars voor jouw en je familie. Wat moet dat moeilijk zijn, dat je ouders er nu allebei niet meer zijn. Het einde van een tijdperk, jullie zijn nu de oudste generatie. Heel veel sterkte de komende tijd, hoop dat jullie goed afscheid kunnen nemen.

Kien

kien

kien

27-06-2010 om 20:38

Voor onszelf

Een klein kaarsje voor onszelf. Ons kleinste mannetje wordt woensdag alweer één! Het is zo'n stralend kind, ons zonnetje in huis, en hij heeft ons zoveel troost gegeven het afgelopen jaar. Maar wat missen we zijn grote broer die er niet bij is en hem hier nooit heeft meegemaakt. Maar ik geloof en hoop vurig dat hij meekijkt en net zo blij en trots is als hij hier op aarde zou zijn!

Kien

Och kien

Ik kan me zo voorstellen dat je je ventje zo mist.... een dikke kaars voor jullie, omdat het verdriet en gemis zo groot is..... liefs xx

Rafelkap

Rafelkap

28-06-2010 om 19:27

Kaarsje voor geerke

Omdat ik je vorige berichtje zo lief vond. En om weer een zomer zonder jullie Enzo!

Rafelkap

Rafelkap

28-06-2010 om 19:29

Kaarsje voor kien

Tuurlijk kijkt hij mee!!! Een kaarsje voor jullie gezin!

Voor het vriendje van daniel

Je ligt op de ic, aan de beademing en vecht voor je leven. Vecht mannetje, vecht. Je bent het laatste lijnje met Daan. De wereld kan je nog niet missen!

Merel78

Merel78

29-06-2010 om 11:26

Voor s.

Voor dit verdriet, voor de miskraam die maar niet op gang komt en je bent het nu zo zat! Hopelijk krijg je vanmorgen duidelijkheid en kan je gauw gecuretteerd worden. Lieverd, ik denk aan jullie

Merel

Sandra

Sandra, een kaars voor jullie! Wat een verdrietig berichtje... Sterkte met alles!

Kien

Lieve Kien,
Een stralende kaars voor jullie mannetje en jullie! Wat een moeilijk besef dat jullie ventje zijn kleine broertje nooit heeft gekend; heel vreemd en moeilijk lijkt me dat. En natuurlijk wordt hij dan, juist met zijn verjaardag weer extra gemist. Hopelijk wordt het toch een goede dag en hij kijkt vast en zeker mee!
Liefs, heli

Nikus

Voor jullie en het vriendje van Daniel een kaars! Dit zal voor jullie ook weer allerlei flashbacks oproepen...

Asa Torell

Asa Torell

29-06-2010 om 22:20

Kaars voor de politieagenten

die dachten hun honden veilig met airco aan achter te hebben gelaten in de auto, maar ze toch dood terugvonden. Vreselijk lijkt me dat!

Wat lief zeg

Zie ik zomaar een kaarsje voor mij staan - dank je rafelkap! Weet je ik baal dat ik het deze weken echt véél te druk heb - eind schooljaar groep 8 - zodat ik geen tijd heb om naar Enzo's grafje te gaan.... of geen auto of geen tijd.... hm, van het weekend misschien dan.
(((Enzo, mijn kleine man)))

Jesse

Een kaars voor vechtlust. De wereld kan nog niet zonder jou! Je moet vechten kind! Daan zijn mascotte staat bij de schoenen van Daan bij ons op bed. Mama neemt de mascotte van jou mee. Ik weet zeker dat Daan nog niet wil dat je bij hem komt. Vecht Jesse vecht!

Heli

Dank je wel. Ja het roept een heleboel verdriet op waar ik me toch wel over verbaas.

Voor mijn meisje

Omdat ze verdrietig is en ik daar verdrietig van word.....
Meisje je bent een topper en papa en mama zijn ontzettend trots op jou!

Voor de vriendin van maria_s

Een hele dikke kaars voor zoveel verdriet....

Jesse

Weer een kaarsje voor Jesse.

Petr@

Petr@

01-07-2010 om 22:09

Veel kaarsjes

voor iedereen die er een nodig heeft... voor Jesse, voor de dochter van pind@, voor de vriendin van Maria S en voor Sandra een hele dikke kaars vol kracht voor morgen..
En een speciale voor mijn jongste zoon die op dit moment niet zo lekker gaat...

liefs,
Petr@

maria_s

maria_s

01-07-2010 om 22:47

Geerke en petr@

Dank jullie wel, erg lief. Doet me goed dat jullie een kaarsje willen branden voor iemand die jullie niet eens kennen... maar die het heel goed kan gebruiken.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

01-07-2010 om 23:20

Voor mijn oom

die momenteel in het ziekenhuis ligt te vechten met de gevolgen van een erg heftige chemokuur... Zwaar is het, heel heel heel zwaar. En pas de eerste van waarschijnlijk 3 stuks. 6 weken ziekenhuis elke keer...

10 dikke kaarsen van hoop voor hem, met hele krachtige vlammen.

hasse

Grrrrr heel veel kaarsjes voor jesse

Operatie vanacht gelukt maar nu hebben ze de jujunem stoma verwijderd incusief fistel. Sorry, foutje mevrouw!

Hoe moet het kind nu straks eten. Kan enkel onder Narcose er weer in. Daar lig je dan aan de beademing in Coma op de IC overgeleverd aan anderen! Heb dan maar vertrouwen als moeder zijnde!

Petr@

Petr@

02-07-2010 om 12:50

Jesse

Een megagrote kaars vol kracht voor jouw ouders en voor iedereen die jou liefheeft... En een kaars vol hoop dat het goed komt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-07-2010 om 12:51

Anna

Op deze eerste vrijdag in juli een ijsblauw kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-07-2010 om 12:52

Hasse

Een dikke kaars vol kracht en hoop voor jouw oom. Sterkte!

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.