Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor romanie

Gewoon omdat ik zomaar ineens aan jouw Jesse moest denken.... een kaars met een boel licht en warmte!

Kastanjet

Kastanjet

10-06-2010 om 22:21

Toch nog snel gegaan

Een paar weken geleden berichtte ik over het jongetje bij onze dochter op school. Hij was erg ziek en kon niet meer beter worden.
Afgelopen vrijdag is hij overleden. Vandaag was de crematie.
Heel veel sterkte gewenst voor zijn ouders en zusjes.,.

Ach

Voor het jongetje over wie Kastanjet schrijft.... en voor zijn familie en iedereen die van hem houdt, een dikke kaars van medeleven....

Christa.A

Christa.A

10-06-2010 om 23:26

Voor mijn dochter.......

Ik steek een grote kaars aan voor mijn dochtertje...... Vanavond is haar konijntje overleden. Freddie heette ze. Mijn meissie weet het nog niet. We wilden het niet vertellen vlak voor naar bed gaan. Twee maanden geleden hebben we haar (en ons) hondenvriendinnetje in moeten laten slapen en vandaag is haar konijntje dus overleden. Ze is 6 jaar geworden (best oud voor een dierenwinkel beessie)
Wat zal ze verdrietig zijn. Ze is nog niet eens over het verlies van onze lieve Angie heen en nu dit. Arme schat. Wat een verdriet voor haar :o(
Christa.

Ansulina

Ansulina

11-06-2010 om 09:07

Voor de dochter van christa

lieve chrissie,wat een verdriet voor je meisje, een grote kaars voor jullie.

Ansulina

Ansulina

11-06-2010 om 09:09

Voor het

jongetje waarover kastanjet schreef,een grote kaars voor zijn familie,vriendjes en iedereen die hem kende.

Ansulina

Ansulina

11-06-2010 om 09:10

Voor jamie

lieve kerel,je had zo lekker met Daan en Koen moeten spelen,we missen je zo.

achternicht

achternicht

11-06-2010 om 09:54

Voor de familie van mijn achternichtje

die 4 juni overleed na een heftig ziekbed (hersentumor)
en die ze gisteren moesten begraven.

een kaarsje voor de ouders broer en zus

Petr@

Petr@

11-06-2010 om 16:49

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

En daarnaast zet ik een kaarsje vol kracht voor mijn moeder. Ze mag morgen naar huis, maar heeft nog veel zorg nodig.

liefs,
Petr@

ilsepilse

ilsepilse

12-06-2010 om 22:15

Voor mijn collega en familie

die vorig jaar zijn dochter verloor op 16jarige leeftijd,ze zou woensdag 17 geworden zijn... haar zus van 19 heeft het er nog altijd heel veel moeite mee ...
xxx

Puck

Puck

14-06-2010 om 08:55

Lieve M,
Gelukkig heb je de 10 dagen wachten terug kunnen brengen naar 6. Vandaag krijg je de uitslagen die je verdere leven zullen bepalen. Ik hoop toch zo dat er nu eindelijk iets gunstigs te vertellen valt.

Christa.A

Christa.A

14-06-2010 om 09:08

Ansulina

Dank je voor het lieve kaarsje voor mijn meissie en haar knijntje!
Ik zet een grote kaars neer voor Jamie* en jullie!
Knuffel, Christa.

reina

reina

14-06-2010 om 10:34

Voor s

Deze week krijg je uitslag, zal het deze 3e keer weer te genezen zijn? Hoeveel kan een mens hebben?

Gedachte

Had ik nog maar even wat langer met u kunnen praten dan had ik misschien geweten hoe erg het was, hoe uitgeput u moet zijn geweest en hoe verdrietig, dan had ik misschien iets kunnen zeggen zodat u een uitweg zag.

m@ss

m@ss

14-06-2010 om 21:43

lauryn*

Kaarsje voor Lauryn

Buurmeisje van mijn vriendin.
Vannacht overleden op anderhalve jarige leeftijd, zomaar in haar slaap.
Ik wil het gezin heel veel sterkte wensen met hun verlies

Voor de bestuurder

van de auto die zaterdag 2 meisjes onder zijn auto kreeg. 1 meisje overleed en de ander is nog kritiek. Het is een afgrijselijk drama maar wat ik persoonlijk heel erg vind is dat de jongen die reed gebrandmerkt is. Men heeft allemaal een mening en hij wordt nog net niet publiekelijk gelyncht.

Je zal maar 21 zijn en met een dergelijke rugzak moeten verder leven. Wat een triestheid.

Daarom een tegenkaarsje voor de jongen .

Nasha 1st

Nasha 1st

16-06-2010 om 21:44

Ongeluk wildervank

het 2e meisje heeft het helaas ook niet gered.....een dikke kaars...

En voor de bestuurder...Wat deden die meisjes eigenlijk op straat? Maar hij moet er ook mee omgaan....moeilijk....

Och

wat erg.
Kaarsjes voor de families van beide meisjes en ook voor de bestuurder. Ik begrijp van internet dat ze op de weg speelden op een plek die de bestuurder niet vantevoren kon zien (na een verhoogd bruggetje).

Voor ons mannetje jesse

Een kaarsje voor ons mannetje die zo verschrikkelijk wordt gemist,elke dag weer.

Melanie

Voor heli, man en broertje

voor vandaag, voor elke dag, maar speciaal een dinokaarsje omdat het monument voor jullie manneke is geplaatst..Echt Joram-waardig ..!!

Sterkte en liefs, Mien

Geerke

Het is een heel vervelend bruggetje. De bestuurder kan er echt niks aan doen. Het leven van deze knul is net als dat van de meisjes abrupt stilgezet.

En wat doen meisjes op straat. Dat doen kinderen nu eenmaal. Die spelen op straat zeker in een dergelijke rustige wijk. Onze zoon weet ook dat hij niet op straat mag spelen maar doet het toch!

Hoe dan ook, het leven van 3 families is verwoest in een fractie van een seconde en dat is zo triest dat het met geen pen valt te beschrijven. Wildervank is wat dat betreft het dorp van de grote tragedies!

Petr@

Petr@

18-06-2010 om 17:23

Anna

Op deze kille vrijdag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

18-06-2010 om 17:37

Voor m

Vandaag was de allesbepalende dag van de laatste uitslagen en shit, wat sloeg dat als een bom in. Die rotziekte zit niet alleen in je borst, maar ook al in je botten en dat betekent dat genezen niet meer kan volgens de artsen. Ik brand een zee van kaarsjes die ervoor moeten zorgen dat je nog zo lang mogelijk bij je gezin mag blijven. Soms is het leven zo oneerlijk! Bah!

Jacoline29

Jacoline29

18-06-2010 om 17:43

Weer een bk lotgenoot

die nu ook niet meer lang heeft vanwege de k ziekte in de borst en de rest v/h lichaam.Rot ziekte,leven is oneerlijk.
Wat ben ik dankbaar dat ik bescherm engeltjes heb,want zelf heb ik de k ziekte ook,maar is genezing groot,omdat we er wel op tijd bij waren .

Petr@

Petr@

18-06-2010 om 18:38

Puck

Ik zet er een dikke kaars naast voor M, wat een rotnieuws... Ik hoop met je mee dat ze nog lang bij haar gezin mag blijven...

liefs,
Petr@

Voor heli

een mooie warme kaars omdat ik aan jullie denk

Ook voor m

een warme kaars!

Voor liesbeth

Zomaar, omdat je het gebruiken kan!

picobello

picobello

19-06-2010 om 19:20

Voor dochtertje

van wie haar hond vandaag is overeden en daar heel verdrietig over is.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

20-06-2010 om 10:55

Voor mijn oom

die voor een hele zware chemokuur in het ziekenhuis ligt. Afgelopen week chemo en de komende 4/5 weken moet hij blijven om daar weer van te herstellen. Ik wens hem heel veel sterkte en kracht, en ik duim me suf dat het aanslaat... anders is er niets meer aan te doen.

hasse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.