Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

04-06-2010 om 18:52

Puck

Ik zet er een dikke kaars vol hoop naast voor goede uitslagen voor M...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-06-2010 om 18:53

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-06-2010 om 19:05

Voor mijn moeder

een dikke kaars vol hoop voor mijn moeder die vanavond geopereerd gaat worden...

Puck

Puck

04-06-2010 om 21:27

Petr@

Dank voor je kaarsje. Ik steek er ook een aan voor jouw moeder. Is dit het gevolg van het ongeluk van vorige week? Voor jouw moeder ook een kaars van hoop

knevel

knevel

04-06-2010 om 21:34

Petr@

Kaars voor jou en je moeder. Hopelijk verloopt de operatie goed!

knuf van mij

Merel78

Merel78

04-06-2010 om 22:12

Lieve marije

Een dikke kaars voor jullie gezin. voor jou en je man en het wonder dat je zo mist. Voor de grote zus op wie ze had moeten lijken. Voor haar kleine broertje die haar niet zal kennen, behalve uit jullie herinnering. lieverds, ik denk aan jullie!!

veel liefs, Merel

Evy

een prachtige sterrenkaars voor jou..wat een gemis!

Petr@´s moeder

ik zet er een kaars bij, hoop dat de operatie geslaagd is!

Anna :-)

Anna :-)

05-06-2010 om 23:22

Petr@

voor jouw moeder ook een kaars hier. Hoe is het gegaan?

Liefs, Anna

Petra-

Petra-

06-06-2010 om 12:36

Kaarsje

voor al die lieve mensen hier!

Petr@

Petr@

06-06-2010 om 12:37

Bedankt

voor de kaarsjes. Mijn moeder bleek een dikke darmperforatie te hebben. Volgens de chirurg had dat niets te maken met het auto ongeluk dat zij verleden week gehad heeft, maar door uitstulpingen in de darmen. Maar het maakt het allemaal niet makkelijker voor haar: zwaar gekneusde ribben door het ongeluk, longontsteking opgelopen omdat ze door de pijn niet goed kon ademhalen en buikvliesontsteking door de perforatie. Hopelijk mag ze vanmiddag van IC naar een verpleegafdeling.
Ik zet dus maar weer een kaarsje neer voor haar. Mijn moeder is wel een taaie, maar ook erg fragiel. Ik hoop maar dat we haar nog een tijdje bij ons mogen houden...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

06-06-2010 om 12:37

Kaarsje voor een vriendinnetje

waarbij het bultje kwaadaardig is en nu komende week volgen de onderzoeken. Kracht en hoop voor jullie~!

Petra-

Petra-

06-06-2010 om 12:38

Voor c

omdat je hopelijk nog maar één keer moet kuren en dan na de punctie hopelijk echt kan gaan genieten!
Je bent zo'n kanjer!

Petra-

Petra-

06-06-2010 om 12:39

Voor t

omdat ik hoop dat je nog heel veel quality time krijgt!

Petra-

Petra-

06-06-2010 om 12:41

Voor onszelf

er gebeurd zoveel tegelijk, een grote vlam voor onze vriendinnetjes die zo ziek zijn, voor ons kleine meije die zo vaak moet nadenken over wat wel en niet verstandig is, en vaak niet kan doen wat ze zo graag zou willen!

Rina

Rina

06-06-2010 om 17:39

Voor l

mijn lieve collega, die na 11 weken zwangerschap een miskraam heeft gehad.
Ik brand een hele dikke kaars voor jou en je man.

Asa Torell

Asa Torell

06-06-2010 om 19:25

Een te late kaars

voor Evy, dochter en kleine grote zus die zo gemist wordt!

Polly Shearman

Polly Shearman

06-06-2010 om 21:12

Petr@'s moeder

grote kaars, hoop dat het snel beter gaat.

dikke kus!

Voor petra-

Voor alles!
Knuf x

Voor liesbeth

Gewoon een kaars voor jou voor het slapen gaan.
Omdat je de warmte zo ontzettend verdient!!!!!!!
knuffel van mij x

Niny

Niny

06-06-2010 om 23:47

Voor de moeder van petr@

Hoi Petr@,

Ik kom hier niet zo vaak maar ik zag je berichtje over je moeder. Hopelijk is ze snel opgeknapt, wat een zorgen kun je hebben als ze zo ziek zijn hè.

Groet,
Niny (reed met je mee naar de meeting)

Voor mijn nicht

lieve lyd waarom heb je deze keuze gemaakt 2 jaar alleen vechten tegen die rotziekte samen met je man en kind omdat je het niemand anders wou vertellen.

Nu valt jou verlies zo hard op ons dak rust zacht dappere nicht! een mooie kaars voor jou

Voor d en a

Een paar weken geleden waren jullie zo blij met de geboorte van jullie zoon. En nu is hij zomaar overleden. Verbijstering...

Christa.A

Christa.A

07-06-2010 om 14:58

Mijn vader...........

Mijn vader........ hij was 30 mei j.l. alweer 30 jaar dood. Een week voor zijn verjaardag. Een week voor hij 39 zou worden. Vandaag had hij 69 moeten worden. De 30ste keer dat we zijn verjaardag zonder hem moeten 'vieren'. Vandaag had hij al 4 jaar van zijn pensioen moeten genieten.
Het is zo raar en zo oneerlijk dat ik nu al ouder ben geworden dan hij mocht worden. Het is oneerlijk dat ik mijn paps nooit echt heb mogen leren kennen. Ik was tenslotte pas 11 jaar. Het is zo oneerlijk dat hij mijn kinderen nooit heeft mogen leren kennen en dat mijn kinderen hun opa niet mogen leren kennen.
Tis gewoon zwaar kut (pardon my french) en ik mis hem! Meer dan ooit!
Lieve pap, wist ik nog maar hoe uw stem klonk. Kon ik nog maar even 1x met u praten, u vasthouden, voor mijn part ruzie zoeken.... Maar 1 ding weet ik wel...... vergeten zal ik u nooit!
Dikke kus van uw meissie.........
Christa.

Christa.A

Christa.A

07-06-2010 om 15:03

Sonj@, mien en pelle

Nog bedankt voor jullie lieve berichtjes op de dood van mijn lieve hondje!!!! Ik ben even niet op Ouders Online geweest maar heb het wel gelezen nu!
Ja Pelle, het was een mooie ronde afsluiting die 3 jaar..... en ja ik zal altijd voor dit soort hondjes op blijven komen. De media heeft ze een slechte naam gegeven en ik zal blijven vechten tot ik erbij neerval om dat om te keren (niet dat ik dat in mijn 1tje kan, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel)
Mien, Sonj@ ja ze was een dappere en byzonder lieve hond. Veerkrachtiger krijg je ze niet....
Bedankt nog dames!
Christa.

Petra-

Petra-

07-06-2010 om 16:32

Voor de vrouw

die het leven niet meer zag zitten na haar ontslag.....
Man en kindje blijven achter...
Een kaarsje voor kracht!

Minerva

Minerva

07-06-2010 om 19:30

Voor de nicht van branca

Het zal heel moeilijk voor je zijn geweest om dit voor je te houden maar ieder mens heeft recht op zijn of haar geheimen. Hoe moeilijk dat ook zal zijn,.. om te begrijpen.

Heel veel sterkte Branca en familie

Ansulina

Ansulina

08-06-2010 om 06:57

Voor d

Een grote kaars voor jou,ik hoop dat het vandaag gaat lukken.Je verdient het zo.

Ansulina

Ansulina

08-06-2010 om 06:58

Voor iedereen

Die met verdriet te kampen heeft een grote kaars.

Puck

Puck

08-06-2010 om 23:02

Voor m

Vandaag weer een aantal onderzoeken en nu moeten jullie 10!! eindeloze onmenselijke dagen wachten voor er meer duidelijk wordt en terwijl je weet dat die kloteziekte in je lijf geen rekening met tijd houdt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.