Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een grote kaars...

...met een kring van fakkels eromheen. Veel kracht voor ieder die het zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

En een klein blauw kaarsje...

...maar wel een heel dikke, met veel kracht erin voor het zoontje van Titia. Ik ken je niet, maar via via hebben we uit het niets contact gekregen via de mail. Je zoontje van 5 weken vecht zo hard hij kan, ik hoop heel erg mee dat het goed komt! Veel sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Petra

Een kaarsje voor je vader, hoop en kracht en veel sterkte gewenst!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Zorgen om je kind... een krachtig kaarsje erbij!

Liefs, Beertje(s)

Voor v...

...wat zwaar... een grote fakkel, voor veel licht op je laatste reis. Kracht en sterkte ook voor de familie en ieder om V heen, ook op school, vriendjes en vriendinnetjes... kippevel...

Liefs, Beertje(s)

Jessica5

Een krachtig vlammetje voor je buren...

Liefs, Beertje(s)

Polly Shearman

Polly Shearman

29-05-2010 om 23:05

Zoon van petr@

grote kaars...!!

Petr@

Petr@

29-05-2010 om 23:30

Voor mijn moeder

een dikke kaars. Ze was vanmiddag hier samen met mijn zus en neefje op verjaarsvisite en op weg terug naar huis hebben ze een auto ongeluk gehad. Mijn moeder heeft gelukkig geen letsel, maar wel ontzettend veel pijn. We hebben de hele avond op de SEH gezeten en ze zijn nu net vertrokken naar huis.
Een kaarsje vol hoop dat ze niet al te veel pijn heeft de komende dag en dat ze vannacht kan slapen...
En een kaarsje voor mijn zus die zich zo ontzettend schuldig voelt (maar op spierpijn na ook niets heeft, net als neefje)....

Petr@

Petr@

29-05-2010 om 23:32

Petra-

Een laat kaarsje voor jouw vader, hoe gaat het nu met hem?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

29-05-2010 om 23:33

Beertje en polly

bedankt voor jullie kaarsje, lief!

Petr@

meid toch....wat een zorgen in jouw leven momenteel. Een mooi kaars voor jou en je naasten. Ik hoop voor je dat je niet jezelf vergeet en af en toe nog wel even lekker de wind door je hoofd laat gaan door hard te lopen of een andere sportieve activiteit.

Knuffel van Purk

Puck

Puck

30-05-2010 om 10:24

Petr@

Wat een extra zorgen ineens om een aantal van je dierbaren. Een mooie kaars van mij voor jullie. Kus..

Petr@

Petr@

30-05-2010 om 11:16

Purk/puck

lief, hopelijk helpen ze! M'n moeder heeft vannacht slecht geslapen, heeft heel veel pijn. Mijn zus is vannacht gebleven en ik vertrek zo om een paar dagen te blijven want ze kan echt niet alleen blijven.
Ik heb daar helaas geen internet dus zet nu nog maar een dikke kaars voor haar neer...

liefs,
Petr@

Voor het 4 jarige jongetje

Gisteren is in het veerse meer een jongetje van 4 verdronken.

Ik brand een kaarsje voor hem en zijn familie.

anno

anno

01-06-2010 om 11:22

2 gezinnen

Kaarsje voor de 9 jarige Jelte die in coma ligt; wiens leven zo enorm beschadigd is. En een kaars voor de 2 jongens die bij dit ongeluk betrokken zijn geweest. En voor beide gezinnen die het zo vreselijk moeilijk hebben.

Kaarsjes

voor alle ouders en dierbaren van de kindjes die de afgelopen weken zijn overleden. Kindjes die verdronken of door rare ongelukken om het leven kwamen. Bah, het lijkt wel of er geen andere berichten in de krant staan...
Een zee van kaarsjes voor hen allemaal!

En toch

ook maar weer eens voor ons zelf... het is zo af en toe gewoon erg zwaar, avondvierdaagse, oud/ex-klasgenootjes waarvoor de vlag gehesen wordt omdat zij (gelukkig!) wel acht jaar worden, verdriet van ons andere mannetje... Bah!

Nasha 1st

Nasha 1st

01-06-2010 om 22:08

Heli

Ik zet er een dikke kaars naast, voor jou, je mannetje* en je andere mannetje dat zijn grote broer moet missen, en voor je man....

Ach heli

Ook voor jullie een dikke kaars - snap wat je bedoelt. En die berichten in de krant, ja het lijkt niet op te houden....

Anno

Ja, ik zag het ook op tv. Bij Knevel en vd Brink. Zo tragisch allemaal. En ook die jongens die het veroorzaakt hebben..... wat erg wat erg.

En voor liesbeth

Omdat ik je niet vergeet lieve meid.

En voor dropke

Omdat ik weet dat je situatie zo moeilijk is, zo dubbel, zo zwaar. Een warme kaars.

Jacoline29

Jacoline29

03-06-2010 om 13:53

Mijn moeder en een lotgenoot

6 weken terug geen rare dingen bij je gevonden door de internist oncoloog,alles was goed,afgelopen week door de HA een knobbel ontdekt van 1x1 cm,ik hoop dat het maar een gewone ontsteking is ofzo en niet dat je voor de 3e x kanker hebt.
Voor een jong lotgenootje,zij ligt op sterven.

Puck

Puck

03-06-2010 om 17:40

Voor m

Een hele grote dikke fakkel voor M en haar gezin. Van de week is borstkanker vastgesteld en de eerste prognoses zijn best alarmerend. Ik hoop zo dat de rest van de onderzoeken een positiever beeld geven en dat je je kinderen groot mag zien worden.

Voor evy

Lieve schat, alweer twee jaar geleden dat je geboren bent. Wat missen we je toch ontzettend! Je had nu zo'n lekkere mollige peuter moeten wezen, vast met blonde staartjes en grote blauwe ogen, net als je zus.
We zullen je niet vergeten lieverd.
Hele dikke kus en knuffel van mama

Ook voor evy

Een mooie, warme kaars voor jullie!

Puck

Puck

04-06-2010 om 10:51

Nog een voor m

Vandaag krijgen jullie de uitslagen van allerlei belangrijke onderzoeken. Een mooie kaars voor hoop op gunstige uitslagen.

Jacoline29

Jacoline29

04-06-2010 om 14:25

Lotgenoot

Ze is gisterenavond overleden.Ze was van mijn leeftijd.
Ik hoop dat je nu je rust hebt,je hebt het verdient.
Heb een knoop in mijn maag,dacht dat ik me er een beetje op kon voorbereiden,toch komt het nieuws hard aan.

Puck

Puck

04-06-2010 om 18:49

Voor p

Die vandaag te horen heeft gekregen dat het eind van de ellende nog voorlopig niet in zicht is en dat het nog minstens een half jaar of langer duurt voor ze weer op de been is. Valt niet mee voor iemand die niet stil kan zitten. Sterkte meid!

Petr@

Petr@

04-06-2010 om 18:49

Evy*

Een felroze kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.