Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
yadira1980

yadira1980

15-05-2010 om 16:49

Voor joelle

jarenlang hadden wij elkaar niet gezien, onze laatste balletles samen was zeker 16 jaar geleden.
en nu onlangs met je gesproken..je was inmiddels ook mamma, en had een kanjer van een dochter...
nu in de krant, lees ik dat ook jij bent omgekomen bij dit verschrikkelijke ongeluk.
Ik brand een kaars voor jouw familie, maar bovenal voor jouw Dana, die zo overduidelijk stapelverzot op jou was!
Let je goed op haar van bovenaf???

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

16-05-2010 om 15:31

Kippevel

van al die berichten van slachtoffers van het vliegtuig ongeluk.

het bruidspaar op terugweg van hun huwelijksreis....

Yadira haar vroegere vriendin waarvan ze in de karnt moest vernemen hoe het nu is afgelopen....
t jongetje dat alleen overleeft...Arme ruben....

ik ben er stil van...kippevel overal bij het lezen van zoveel verdriet en pijn...

en bij de gedachte hoeveel angst iedereen in dat vliegtuig moet hebben gehad voordat het neerstortte....
afschuwelijk...
in gedachten brand ik een grote fakkel .......van medeleven...

kien

kien

16-05-2010 om 23:05

Mannetje van heli

Een beetje laat, vanwege de vakantie, maar niet minder gemeend: een stoere kaars voor jou mannetje, die zijn broer zo mist. Hoe kan het ook anders, het was natuurlijk ook zijn beste vriend. En voor jullie moeilijk om te zien, je zou hem graag helpen, maar het oplossen, dat kan helaas niet. Ik wens dat jullie liefde voor hem de pijn wat kan verzachten. Veel sterkte!

Kien

Heeeel veel fakkels...

...vanuit een sprookjeswereld terug in de realiteit...

Kranten en een forum vol berichtjes, ik heb het nog niet eens allemaal kunnen lezen. Zo aangrijpend allemaal, hartverscheurend, ongelooflijk... wat een verdriet, wat een nachtmerrie... En buiten deze vreselijke ramp om, nog zoveel meer berichtjes die allen vragen om een kaarsje. Daarom bij deze, in de hoop dat ik ze aangestoken krijg daar de verbinding hapert nu, een hele grote kring van fakkels voor iedereen die het zo goed gebruiken kan. Om welke reden ook, voor zoveel kracht en al wat nodig is, voor iedereen.

Kippevel... en meer...

..............

Liefs, Beertje(s)

Kaarsjes

Een paar kaarsjes nog erbij...

Voor de (te veel) familieleden en vrienden die nu vechten tegen die nare ziekte, allen in andere vorm, in een ander stadium en met een ander vooruitzicht...

Voor de oma van mijn man, nu 96 en ze is echt 'op'... maar haar lichaam, die geeft het nog niet op.

Voor mijn tante, weer een grote stap terug na die nare val. Ze geeft het op in haar hoofd, maar knapt lichamelijk toch weer op. Als haar hoofd nu weer mee wil, dan... Maar onderga 't allemaal maar...

Een rij warme, krachtige kaarsjes voor hen.

Liefs, Beertje(s)

Voor alle moeders nog...

...een verlaat kaarsje voor moederdag.

Terwijl man en dochter in de vroege morgen geheimzinnig in de weer waren, stond ik stil bij al die moeders die een kindje of meer missen. Bij al die kinderen die hun moeder missen. Bij al die vrouwen die in hun hart moeder zijn, maar geen kindje hebben mogen krijgen, of die zo hard hopen dat hun droom nog uit mag komen... Ik heb die dag een kaarsje aangestoken voor hen, en doe dat bij deze ook nog hier... Sorry, dat het zo laat komt.

Wilma en Martijn*, zo extra verbonden met die dag... Geerke en Enzo*, Mien en Fleur*, Hieke en Lynn*, Hetty en Mika*... Jesse*... Inger* en Esther... Guusje*, Heli en Joram*... Denaja... voor jullie, en ieder die ik hier nu niet noem maar wiens verlies ik niet vergeet. Met terugwerkende kracht.

Liefs, Beertje(s)

Christa.A

Christa.A

18-05-2010 om 00:47

Kaarsje voor mijn hond en mijn dochter

Mijn Angie.... mijn lieve hond(je), mijn lieve Stafford die de eerste 7 jaar van haar leven geleefd heeft bij een broodfokker die ik na precies 3 jaar bij ons geweest te zijn in heb moeten laten slapen, mijn lieverd die volgens de dierenarts van het asiel waar we haar opgehaald hebben nest na nest heeft moeten werpen voor we haar kregen, mijn meissie die toen ze te oud werd voor nesten op straat geschopt is, mijn kanjer die broodmager en doodsbang bij het asiel binnen kwam, mijn schatje die wij drie jaar bij ons hebben mogen hebben, mijn snuffeltje die van lekkere geurtjes hield (was gek op mijn lievelingsgeur), mijn sterkte dame die van angstige hond een vrolijke oude dame werd....
Voor die prachtige, sterke, lieve hond wil ik een hele grote kaars branden!!!! Want zij heeft mij de liefde voor honden bijgebracht!!!! Ik mis mijn Angie, mijn kanjer, mijn meissie! En mijn lieve Sarah mist haar ook zo erg :o(
Dus voor ons vriendinnetje Angie.....
Een hele mooie hardroze kaars met enorm veel bling-bling en een lekker geurtje!
En voor mijn dochter ook een mooie grote kaars!
Tot ziens Angie! Dat je maar lekker mag rondrennen daar achter die regenboog!
Kus, je vrouwtje Christa!
(R.I.P. Angie, geboren 7-11-99, bij ons 12-04-07 en overleden 12-04-10)

Christa.a

kippevel bij je berichtje. Een kaars voor jou, voor je dochter en voor jullie stoere dappere Angie!

Christa

wat een heerlijke hond, wat een gemis!!

Kaarsje voor jullie allemaal!

Bastet

Bastet

19-05-2010 om 08:10

Dag!

Dag lieve H.*,ik ben blij dat ik je nog even gezien heb,al zal dat beeld nog lang op mijn netvlies blijven,ik herinner me liever je stralende lach en pretogen.Vandaag nemen we echt afscheid van je,till we meet again.....
Bastet

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2010 om 13:54

Kaarsje voor bastet

omdat ik begrijp uit de berichtjes dat je vandaag afscheid hebt genomen van een dierbare vriendin.

Polly Shearman

Polly Shearman

20-05-2010 om 19:24

Voor schoonmoeder en zwager

Ze hebben het beide heel erg moeilijk met de dood van schoonvader vorig jaar, vooral zwager heeft het heel zwaar, en hij is zo ontzettend gesloten dat wij hem ook in geen mogelijkheid kunnen steunen. Hij heeft nu gelukkig profecionele hulp gezocht. Ik hoop dat hem dat helpt! want je kan het niet alleen!
Schoonmoeder staat gelukkig wel open voor steun en troost van ons ( en ook afleiding en praktische hulp enz) maar zij vind het weer zo vreselijk moeilijk om haar zoon in de knoop te zien.
Al met al geen zonnige situatie. Daarom dikke kaarsen voor hen beide!
groet, polly

Petr@

Petr@

21-05-2010 om 18:08

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Anna :-)

Anna :-)

21-05-2010 om 22:17

Petr@

Dank je wel lieverd, voor je trouwe kaarsjes hier. Elke vrijdag weer, ik vind het zo lief!! We gaan op naar de 5 jaar alweer. De tijd gaat snel. Ik ben inmiddels gescheiden, heb een nieuwe vriend, ga verhuizen, de kinderen zijn groot geworden in die 5 jaar tijd en t is en blijft raar dat m'n moeder er niks van weet.

Liefs, Anna

Mika*

Een kaarsje voor Mika*. Negen jaar. Gezien de Pinksteren komt je cadeautje wat later kerel, maar je bent in mijn gedachten, samen met je mama, papa en je broertjes.

Lieve Hetty en gezin, maak er een mooie dag van voor jullie mannetje.

Kus,
Tessie

Christa.A

Christa.A

23-05-2010 om 13:55

Mika*

Een stoere kaars voor jou!!! Negen jaar had je moeten worden... net als mijn Sarah en de andere mei-kindjes.
Lieve Hetty en mannen, we blijven jullie in gedachten houden (ook al laat ik me weinig horen momenteel)
Kus van Christa, Saartje-nog-altijd-een-paardestaart(je) en de rest van de bende hier :o)

Mika*

een mooie kaars voor jou, voor de dag van toen en de dag van nu, geboortedag, verjaardag zo voelbaar gemist..

Hetty,*

Hetty,*

23-05-2010 om 20:51

Dank jullie

Dank voor de berichtjes. We zien het wel Tessie, ik ga deze week vast nog een paar keer heen want er staat een grote bos bloemen die vast water kan gebruiken.
Chrissie: Saartje met wiebelstaartje dus nog steeds Maakt niet uit, ze is vast ook mooi zonder staart. Enne... we willen best een update
Mien het gemis blijft inderdaad. Gisteren nog even de foto's bekeken en betrap me er dan op dan ik een foto aan het aaien ben Hoe zou hij nu zijn geworden? Robuuste vent zoals Diaz, klein en fijn als Kian, er tussen in zoals Mischa of gewoon weer een heel ander manneke?
Groetjes Hetty,*

Het jongetje van 7 uit den haag

Lees net dat er een jongetje vermist is in het Zuiderpark. De zoveelste vermissing en ik word er zoooo verdrietig van!
Ik bid dat hij ongedeerd is en snel teruggevonden wordt. Grote kaars van hoop.

Voor mika*

Hetty, gefeliciteerd met jullie mooie mannetje! Bij deze een stoere kaars voor hem... en een voor jullie die hem zo missen!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels...

...voor ieder die ze goed gebruiken kan. Vol kracht, hoop, warmte, liefde, geloof, troost en zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Mickey

Mickey

24-05-2010 om 00:49 Topicstarter

Kaarsje

Voor een lieve vriendin die pas haar liefste vriendin heeft moeten begraven en haar nu zo mist.

Bastet, ook voor jou een kaars, ook jij moet je vriendin missen. Ik denk aan je.

Mika*, een mooie blauwe kaars voor jou!

En een hele grote dikke kaars voor vriendschap, omdat ik zo blij ben daarmee. Degenen over wie het gaat weten wel waarom!

Kus, Mick

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

24-05-2010 om 14:06

Zwelgje

ik las net dat het jongetje de trein naar zoetermeer genomen had? dus ongedeerd!

http://district8.net/zoektocht-naar-vermist-jongetje-zuiderpark-den-haag.html

Petr@

Petr@

25-05-2010 om 22:32

Mika*

Een (te laat) stoer blauw kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

25-05-2010 om 22:33

Kastanjet

Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast voor de ouders van V...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

26-05-2010 om 08:12

Kaarsjes voor iedereen

die het zo goed kan gebruiken~!

Petra-

Petra-

26-05-2010 om 08:13

Mika*

een verlaat kaarsje voor jou

Petra-

Petra-

26-05-2010 om 22:45

Voor mijn paps

je ligt op de hartbewaking, ze weten niet wat er is, maar goed is het niet. Een kaarsje voor een rustige nacht!

Petr@

Petr@

28-05-2010 om 22:28

Anna

Het vrijdagkaarsje voor jou...

(en niets te danken hoor, doe het graag voor je. De weken vliegen alleen zo wel erg snel )).
Bijna vijf jaar alweer voor jou zonder moeder en bijna 11 jaar voor mij zonder vader. Het is inderdaad raar dat er zoveel dingen gebeuren die je moeder nooit zal weten!)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

28-05-2010 om 22:29

een kaarsje voor onze jongste zoon die de laatste tijd niet lekker in z'n vel zit en waar wij ons grote zorgen om maken...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.