Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heli

Ook van mij een grote kaars erbij! Voor jou, voor jullie allemaal, voor je mannetje en het grote gemis.

En ook voor de moeder waar je over schrijft, die morgen definitief afscheid moet nemen van haar zoon...

Veel sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Voor 's'...

...van Merene... een grote, krachtige kaars!

Liefs, Beertje(s)

Kien

...een warme vlam erbij voor je zoon, en ieder die hem mist.

Liefs, Beertje(s)

Victorie

...een warm kaarsje voor jouw zwager... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels...

...ik zet er weer een aantal neer, voor ieder die ze zo goed gebruiken kan!

Veel kracht, hoop, troost, warmte en nog zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Branca

Nog een krachtig kaarsje voor jou!

Liefs, Beertje(s)

Nasha 1st

Nasha 1st

29-03-2010 om 22:02

Heli

ik vind het helemaal niet egoistisch!!! En daarom zet ik er nog een bij!

Och heli toch

Hoezo egoistisch?

Kus op je zere moederhart en ik hoop dat jullie je kunnen warmen aan de kaarsjes zee.

Heli

Van mij een kaarsje erbij. Ach meid, hoe kan dat nou egoïstisch zijn. Het is nog maar zo kort geleden allemaal...

Een heel dikke voor j

J, vandaag de operatie, die je eigenlijk nauwelijks kunt hebben met je zieke lijf. Maar die moet. Een dikke kaars voor jou vandaag. Het liefst zou ik een dikke buffer om jou en N heen leggen, tot het voorbij is. Erop of eronder - laat het alsjeblieft erop worden.

Voor j...

...zet ik er een krachtig kaarsje bij!

Liefs, Beertje(s)

Voor y...

...ik ken je niet, maar hoor net je verhaal... Je kon het leven niet meer aan en laat nu velen achter met een groot verdriet, ongeloof en zoveel vragen.

Een grote kaars en veel sterkte voor zijn ouders, familie en alle leerkrachten en leerlingen.

Liefs, Beertje(s)

Voor j

Nog een kaarsje van goede moed!

Voor heli

Omdat het nodig is om wat warmte om je heen te leggen, en een arm om je schouders. En omdat ik je wil zeggen dat het echt niet, niet, nooit, egoistisch is om een kaarsje voor jullie zelf aan te steken.
Een kaars van mij ernaast!

Voor kleine b

Omdat je zo'n klein moedig peutertje bent die steeds weer voor chemo naar het ziekenhuis moet, en zo angstig van dokters en prikken. Voor je moeder, zwanger van je kleine zusje, het is allemaal zo zwaar.

Voor dropke

Omdat ik zo in deze dagen voor Pasen extra aan je denken moet....

*opluchting*

Het is goed verlopen. Natuurlijk blijft het nog even spannend, maar J is in elk geval goed en wel van de OK af! Lief van jullie, Beertje en Geerke, om ook een kaarsje voor hem aan te steken.

merene

merene

30-03-2010 om 20:58

Voor s

Een kaars voor morgen. Ik zal hem de hele dag laten branden. Laat het alsjeblieft goed gaan.

Dank je Beertje. Ik zag dat je ook een kaars voor S. had aangestoken.

Voor daan

zomaar

merene

merene

31-03-2010 om 09:33

Voor nikus

Gewoon, omdat ik denk dat je hem goed kunt gebruiken.

Jacoline29

Jacoline29

31-03-2010 om 11:18

Mezelf

2e chemo zit erin,hopelijk waggel ik er makkelijker door heen dan de 1e keer.

Jacoline

ik hoop met je mee dat je er wat beter door komt deze keer.dikke knuffel voor jou(((((Jacoline))))

merene

merene

31-03-2010 om 16:47

Jacoline

Een mooi kaarsje voor jou. Weer een chemo die je weg kunt strepen. Ik hoop dat je je niet te beroerd voelt.

Bastet

Bastet

31-03-2010 om 18:50

Jacoline

Zo,die zit er weer op,dus,sterkte!!!
liefs,Bastet

Voor ons mannetje jesse*

Wil graag met dit rot weer een kaarsje branden voor ons overleden zoontje Jesse*

Lieverd,we houden van je

Agaatje

Een kaarsje vol kracht in deze moeilijke, verdrietige tijd. Hoop dat jullie de kracht vinden om de voor jullie juiste keuze te maken.

Jacoline

Voor jou een mooie kaars!

Voor iedereen

die het nodig heeft! Zo veel mensen met zoveel verdriet... een mooie kaars, een klein lichtpuntje.

Lief en dank

voor jullie kaarsen. Het doet goed! We zitten er hier een beetje doorheen. Het zal wel bij het proces horen, maar het valt gewoon zwaar. Daarbij moeten we ons ook zakelijk bezighouden met het overlijden van ons mannetje en dat willen we eigenlijk helemaal niet. Ook dat is bij tijd en wijle heavy.
En daarbij ook zorgen om ons andere ventje. Ik brand nog een kaarsje voor hem. Morgen moet krijgt hij een darmbiopt middels een gastroscopie onder algehele narcose. Geen zware ingreep ofzo maar hij heeft al zoveel gezien en meegemaakt, heeft eigenlijk geen vertrouwen in artsen; heeft de laatste tijd steeds maar weer vragen over hoe ziek of hoe oudje moet zijn om dood te gaan, waarom sommige mensen wel en sommige niet beter worden, hij heeft al zo lang zo'n buikpijn dat hij zichzelf in de laatste categorie ziet (de dokter kan mij niet beter maken he?). Hij heeft gelukkig een goede voorbereiding gehad, maar ik hoop zo dat het morgen niet (nog) een traumatische ervaring wordt. Dat alles mee zal vallen. Ook voor ons...

Voor levi

Omdat het wel veel tegelijk is allemaal. Ik zal aan je denken morgen, een kaarsje voor jou!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.