Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor jesse*

Lieve Romanie, het verdriet en gemis spreekt zo uit je berichtje, ik vergeet je niet, hier ook een mooie kaars voor jou en voor jullie lieve kleine Jesse*.

Susan

Susan

01-04-2010 om 11:24

Voor m

Lieve M, meisje toch....

Je ziekte was al niet erg genoeg, nu ook nog het vooruitzicht dat je snel niets meer zult kunnen.....

Een hele grote kaars voor jou, je papa en mama en T.

Liefs,
Susan

hymn

hymn

01-04-2010 om 19:48

Paps

en stiefpaps , beide ons verlaten, binnen 1 jaar tijd

mis jullie , hier een virtuele kaars , thuis brand er nu een lime groene voor jullie

Minet

Minet

01-04-2010 om 21:40

Voor mijn nichtjes een dikke kaars

Alweer 7 jaar geleden verloren jullie je vader, mijn broer.
Vandaag waren jullie wederom niet welkom bij je moeder, gelukkig wel bij mijn ouders, jullie opa en oma waar jullie altijd zo welkom zijn. Opa haalde de jongste op bij haar pleegouders, de oudste ging mee, was daar nog nooit geweest. Vandaag waren jullie na jaren weer eens samen bij opa en oma, en zaten een spel te spelen toen ik even langskwam om jullie te knuffelen.

Wat kan het leven soms toch afschuwelijk wreed zijn voor jullie!

Voor minet

een mooie kaars voor jouw nichtjes, maar ook voor jou. Een broer missen en dan daarna knokken voor je kwetsbare nichtjes....een mooie kaars voor jou.

kus van Purk

Voor dropke een goedevrijdagkaars

Een kaars voor jou lieve Dropke, omdat ik me meen te herinneren dat het drama bij jullie zich op Goede Vrijdag afspeelde.... of dat je vader op Goede Vrijdag overleed, ik weet het niet meer precies welke van deze twee het was, maar voor jou geen Goede Vrijdag, dat weet ik nog wel.
Dikke knuf, Geerke

En voor minet en haar nichtjes

Dat "niet welkom bij je moeder" hakt er bij mij in. Hoe kan dat nou toch. Je man overleden en dan je eigen kinderen niet meer willen.... om te huilen. Lieve Minet, ook voor jou moeilijk! Een warme kaars voor jullie.
liefs Geerke

Rafelkap

Rafelkap

02-04-2010 om 18:25

Voor kaatje

omdat het weer april is...

Rafelkap

Rafelkap

02-04-2010 om 18:25

Voor minet

omdat je je broer mist en je verdriet hebt om je nichtjes

Rafelkap

Rafelkap

02-04-2010 om 18:26

Voor jacoline

een dikke oppepkaars, deze kuur kan je ook weer wegstrepen!

Rafelkap

Rafelkap

02-04-2010 om 18:28

Voor mijn lieve kleine t

die niet zo goed kan praten en ik soms niet snap wat hij bedoelt. En dat hij dat dan zo naar vindt! Liefje, ik doe echt mijn best!

Voor minet

Voor jullie en je nichtjes. Pfff, mijn hart breekt bij het lezen van zo'n berichtje.

Dropke

voor jou een mooie kaars!

Geerke en kaatje (deels ot)

Dank! Jullie zijn lieverds! (het is best goed gegaan; volgende week uitslag; Kaatje ik word wel erg nieuwsgierig nav je kaartje; heb je mijn mailadres?)
Voor jullie een kaars om aan te warmen in 'koude' dagen.
Liefs!

Voor romanie

en haar lieve Jesse*...

Voor twinkel

zomaar; omdat het soms zo moeilijk is. Denk regelmatig aan jullie maar laat het te weinig weten. Voor jou en je gezin ook een kaars.

Gerdina

Gerdina

02-04-2010 om 20:20

Kaatje en mayte

Omdat het weer april is..

Petr@

Petr@

02-04-2010 om 20:45

Minet

Dikke kaars voor jouw nichtjes en voor jou... Wat een ontzettend verdrietig berichtje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-04-2010 om 20:46

Ook

voor Kaatje en Mayte...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-04-2010 om 20:47

Anna

Op deze kille dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Tineke

Tineke

03-04-2010 om 11:38

Dank (en heli)

Lief dat zovelen aan ons denken...ja, het zijn echt de allermoeilijkste dagen van het jaar. Zoveel zwaar nare herinneringen.
Heli, ik heb jouw mailadres niet, je kan mij altijd bereiken via mijn Ouders Online-mail: [email protected]
Ik denk aan je!

Tineke

Tineke

03-04-2010 om 11:41

Plus een kaars voor vincent

Zo synchroon liepen een grote en kleine man...
xxx

Minet

Minet

03-04-2010 om 13:11

Voor kaatje, mayte, heli en iedereen

die momenteel wel een warme kaars gebruiken kan.
En dank voor de kaarsjes die hier zomaar voor mij werden gebrand, hartverwarmend!

Kaarsje voor liesbeth

Gewoon een kaarsje voor jou lieve vriendin, omdat ik weet dat je het heel moeilijk hebt. xx

Kaarsje voor jessy

Een overlijden in de familie is altijd verdrietig, ook al weet je dat een lange lijdensweg iemand bespaard gebleven is. Ook een kaarsje voor je lieve man en kinderen xxxx

Anna :-)

Anna :-)

03-04-2010 om 15:09

Kaarsjes

Nog steeds zie ik hier kaarsjes voor mijn moeder langskomen. Dat doet me zo enorm goed he, ik vind het fijn dat bijna 5 jaar na dato er nog aan d'r gedacht wordt!! Vandaag 5 jaar geleden zong ze d'r laatste concert. Zij wist toen al dat ze heel ziek was, maar had het voor zich gehouden omdat haar zang-ensemble anders geen goede jubileumuitvoering had kunnen geven. Ook wij wisten toen nog van niks.

Op deze druilerige dag zo voor pasen een warme gele kaas voor haar en voor iedereen die wel wat warmte kan gebruiken.

Liefs, Anna

Kaarsjes voor

Minet en haar nichtjes maar ook zeker voor haar ouders!

Kaatje en kids en Mayte en gezin. al die flash backs...

Een kaarsje voor Heli...de 1e keer pasen zonder....

Ow wendy

voor jou ook een kaarsje op een snel herstel!

Voor de roemeense opa...

Las net een berichtje op teletext, en werd er zo naar van... Een roemeense opa die met zijn kleinkind overstak op weg naar een park... blijkbaar niet snel genoeg voor de automobilist die moest wachten... waarop deze de opa in elkaar sloeg, die niet veel later overleed...

........

Een hele dikke kaars voor de opa, zijn kleinkind en familie... veel kracht voor hen. Wat een ongelooflijk zinloos geweld...

Liefs, Beertje(s)

Fakkels...

Zoveel berichtjes weer... En nu wil de verbinding hier niet lekker lopen, daarom even zo... algemeen...

Bijna Pasen, feestdagen... maar voor zovelen weer van die dagen waar moeilijk doorheen te komen is... Dagen waar zoveel omheen hangt. Voor hen, en ieder die om welke reden ook nu wel een extra vlam gebruiken kan.

Een grote kring van fakkels, voor ieder die een dierbare mist, te maken heeft met ziekte, pijn... Voor kracht, geloof, hoop, troost, warmte, licht en nog zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.