Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

23-03-2010 om 11:40

Enzo

Een wat laat kaarsje voor jou, Enzo. Maar op je verjaardag dacht ik aan je, zoals zo vaak trouwens. Jij mooi lachebekje met je verdrietige maar toch ook zo bijzondere verhaal... Kus in de wind voor jou, mooi lentekind

Voor j

Het ziet er niet goed uit. Voorlopig ben je nog niet uit het ziekenhuis Nieuw kaarsje voor jou aan het vorige aangestoken...

merene

merene

24-03-2010 om 17:14

Weer voor s.

Het is niet goed. Je 'mag' weer beginnen met de behandelingen. Bah, bah, bah (netjes gezegd).

Een nieuwe kaars voor jou en je gezin.

Victorie

Victorie

24-03-2010 om 18:48

Voor mijn zwager

Een mooie kaars voor mijn zwager die er nooit meer zal zijn......

knevel

knevel

24-03-2010 om 19:12

Voor kien

Kien een kaarsje voor je zoon. Als ik het goed onthouden heb is vandaag zijn verjaardag/geboortedag.

knuffel

knevel

Petr@

Petr@

24-03-2010 om 19:14

Kien

Een stoer blauw kaarsje voor jouw zoontje...

liefs,
Petr@

Kien

Zes stoere kaarsjes voor je mannetje en natuurlijk ook voor jullie. Wat zal het moeilijk zijn geweest...
liefs, heli

24 maart

Lieve Kien, je lieve kleine mannetje zou nu 6 geworden zijn. Tegelijk jarig met mijn broer. Die datum vergeet ik denk ik niet gauw meer.
Vorig jaar ging het hier mis, toch?
liefs Geerke xx

kien

kien

24-03-2010 om 22:06

Iedereen

Kaarsjes voor iedereen hier die zelf wel een kaarsje kan gebruiken, maar toch nooit nalaat om ook aan een ander te denken. Fijn dat we zo elkaar wat warmte kunnen geven.

Kien

Bastet

Bastet

25-03-2010 om 07:27

Kien

Voor jou!
liefs,Bastet

Mag ik heel ego een voor me zelf neer zetten

Gewoon omdat mijn lijf soms zoo vervelend doet en dat ademhalen dan zelfs zeer doet.
Ik zou zo graag gewoon een weekje alles willen kunnen en LEVEN!!
En nu weer zonder resultaat uren in het ziekehuis gezeten ik wordt er zo moedeloos van....

Petr@

Petr@

26-03-2010 om 13:04

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Weer eentje voor j

brandend houden. Dagen duren lang in het ziekenhuis...

Sancy

Sancy

27-03-2010 om 10:27

Heel mooi Pelle. Voor S en haar dochters, een krachtige kaars en een warme deken!

Annet

Annet

27-03-2010 om 10:43

Voor de familie van david

die donderdag onder een vrachtwagen kwam en overleed.
Hij is maar drie jaar geworden.

Voor mijn blogmaatje

42 zou je zijn geworden vandaag!

Ik wens S en de kinderen een waardevolle herdenkingsdag!

J...

die het leven niet meer zag zitten en al heel lang zijn afscheid aan het regelen was...

voor zijn ouders; de hartelijkste mensen die ooit ontmoet heb...

voor zijn broer, die hem gevonden heeft...

Gerdina

Gerdina

28-03-2010 om 22:39

Kaarsjes van dankbaarheid

Ons Haitiaanse adoptiekindje Venia leeft nog en is niet gewond geraakt. Al shet goed is gaat in april haar school weer open.
En voor M. waarbij deze zwangerschap blijvend (nou ja max. 9 maanden) lijkt te zijn.

Polly Shearman

Polly Shearman

29-03-2010 om 08:38

Voor mijn lieve vriendje

Er zat een engel op je schouder. Je hebt een laatste kans gekregen. Oh ik kan je niet missen!

Branca2

een kaars voor jou!

Voor i

na lange tijd kwamen we stomtoevallig weer op elkaars pad; ik zocht mooie foto-albums voor foto's van de begrafenis van ons mannetje en kwam op een site terecht waar ik albums vond. Tot mijn verbazing zag ik dat ik de maker van die albums 'van vroeger' kende; we hadden toen een speciaal en diep contact. Ik nam contact met haar op en hoorde dat we meer delen dan alleen de gesprekken van vroeger. Dat ze afscheid aan het nemen was van haar zoon. Al een poos ziek en stervende... Inmiddels is dit gebeurd, morgen de begrafenis...
Ik ben ervan overtuigd dat het geen toeval is dat ons pad weer kruist... Een grote kaars vol kracht en liefde voor haar en iedereen die om haar heen staat!

En egoistisch

toch ook weer voor onszelf... het gaat al een poos 'minder' hier. Het is net of het gemis van ons mannetje de laatste maanden intenser wordt en moeilijker te dragen...

Voor j

Ik houd een kaars voor je brandend. Hoewel je een operatie eigenlijk lichamelijk niet aankunt, zal het moeten. Het wordt spannend deze week.

Bastet

Bastet

29-03-2010 om 12:28

Heli

Dat is toch helemaal niet egoistisch,een kaarsje komt jou toch volledig toe.En het is allemaal nog zo kort geleden,natuurlijk ben je hier nog lang niet klaar mee....een knuffel voor jou!
liefs,Bastet

Bellefleur

Bellefleur

29-03-2010 om 13:13

Heli,

een kaarsje voor jou. Omdat het verlies je zo zwaar valt.

Heli

het is niet egoïstisch om een kaarsje voor jezelf op te steken, helemaal niet als je Heli heet en het verdriet nog zo vers is..

Je denkt, als alles net is gebeurd, dat het niet erger kan voelen, maar na een poosje merk je dat je toch uit een roes ontwaakt en dat de werkelijkheid nog zoveel verdrietiger is en voelt..

Sterkte een warme knuffel en een lichtpuntje voor jullie allevier!

kien

kien

29-03-2010 om 14:01

Och heli

Ik steek een hele warme kaars voor jullie op. Wat is het toch moeilijk , hè! Als of je steeds meer gaat voelen dat het zo definitief is. Hou je taai. Er komt vast een tijd dat het echt weer wat beter gaat (denk ik dan maar).

Veel liefs en sterkte,

kien

Heli dank je

Ik steek voor jou ook een hele mooie warme kaars op
al weetik wel dat het jou verdriet niet kan verzachten

Petr@

Petr@

29-03-2010 om 18:40

Polly

Ik zet er een beterschapskaars naast voor jouw vriend.

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

29-03-2010 om 18:41

Heli

Een dikke kaas voor jullie omdat jullie je mannetje zo missen...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.