Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

21-03-2010 om 09:29

Voor enzo

Lieve Geerke, een kaarsje voor Enzo*. Voor jou en je mannen. Hopelijk blijft het vandaag een beetje droog voor jullie. Ik zie hier al blauwe lucht, dus hopelijk piept er straks een zonnestraaltje naar binnen.

knuffel van knevel

Voor enzo*

Vijf mooie blauwe kaarsje voor een heel bijzonder mannetje! Maar ook voor je vader en moeder en broers!
Ik hoop dat het 'een goede' dag voor jullie wordt, misschien met een lach en een traan. (Ik heb geen idee; hoe vul je zo'n bijzondere maar moeilijke dag in...)

Veel liefs, heli

Voor kien

Ook voor jullie een kaars; ook voor jullie een bijzondere dag (maanden). Ik hoop dat het ondanks alles ook voor jullie een 'goede' dag gaat worden.

Liefs!

En toch ook

voor ons zelf weer een bescheiden kaarsje. Vandaag gaan wij voor het eerst weer naar een bepaalde plek (waar we ook een verjaardag gaan vieren) waar de herinneringen aan ons mannetje wel heel erg naar boven zullen komen en het gemis weer in elke vezel van ons lijf voelbaar zal zijn. Waar Jongste wel weer erg 'alleen' zal zijn...
Het zal (weer) moeilijk worden vanmiddag.

(overigens, Geerke en Kien; die 21e maart blijft voor ons ook om meerdere redenen speciaal; een van die redenen is dat het (een van de) de uitgerekende datum was van Jongste; het is toch wel een bijzondere gedachte dat ons mannetje, als hij a terme geboren zou zijn precies even oud als Enzo* zou zijn geweest.)

Tineke

Tineke

21-03-2010 om 10:09

Heli

Sterkte voor vandaag, je bent dapper! Ik denk aan jullie...

Tineke

Tineke

21-03-2010 om 10:12

Enzo

Het zonnetje doet z'n best voor een beetje warmte vandaag. Een kaarsje voor jou jongen, een blauwe met gouden sterretjes!

Tineke

Tineke

21-03-2010 om 10:13

Kien

Een mooie herinneringsdag gewenst!

soepstengel

soepstengel

21-03-2010 om 10:27

Geerke

een mooie kaars voor jullie ventje!
Een mooie blauwe.

Ik moest vanochtend toen ik om 6.30 wakker werd zo aan je denken!

soepstengel

soepstengel

21-03-2010 om 10:28

Kien

een mooie grote kaars die lang brandt voor jullie!

Tineke

Tineke

21-03-2010 om 11:15

Oh kien

Ik dacht dat de verjaardag was van jouw kindje, maar volgens mij zit ik ernaast en is het juist de sterfdag. dan is mijn vorige opmerking totaal ongepast. Excuses. Een grote kaars voor jullie!

Enzo*

5 stoere kaarsjes op rij, voor jouw verjaardag kleine man! Gefeliciteerd en sterkte Geerke, dat de warme zonnestralen mogen voelen of Enzo* dichtbij is!

Veel liefs, Beertje(s)

Heli

Een krachtige kaarsje voor jou en je gezin... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Kien

Voor jouw Jantje een mooie stoere kaars... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels, een grote kring

Zoveel berichtjes weer, zoveel kaarsjes en fakkels weer nodig... In een grote kring, voor ieder de ze zo goed gebruiken kan.

Veel kracht voor iedereen!

Liefs, Beertje(s)

Enzo*

Lieve kleine man, we misen je zo!! En wat straalt de zon prachtig vandaag!
Dank lieve mensen, we hebben zoals elk jaar een ballon-op-stokje bij het grafje van Enzo* gebracht. Vorig jaar was dat een Nijntje, nu een prachtig blauwe dolfijn. En de zon scheen zooo mooi. We hebben zoals elk jaar taart gehaald, Reimer helpt altijd met uitzoeken. Dus we gaan nu aan de appeltaart. Reimer vindt dat we de ballonnen vergeten zijn op te hangen dus misschien hangen we er nog wel een paar op, dat weet ik nog niet.
Zo maken we er altijd wel een bijzondere dag van, maar liever geen heel treurige. Het verdriet is niet minder of meer, welke dag het ook is. Het mooie is, dat het altijd LENTE is als Enzo* jarig is, en vandaag zie je daar ook echt iets van, dat vind ik mooi.

Kaatje en heli

Kaatje, Kien is zelf jarig vandaag. En Heli, mooi hoe we ook deze dag iets gemeen hebben!

Kien

Sorry meis... sterkte met het gemis vandaag, maar natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. Dat het toch een mooie dag mag zijn!

Liefs, Beertje(s)

Geerke

Heb eigenlijk geen woorden... jullie zijn bijzonder!

Een dikke virtuele knuffel en vlinderkusjes voor Enzo*

Liefs, Beertje(s)

Nathalievdp

Nathalievdp

21-03-2010 om 14:47

Voor enzo

Voor deze bijzondere jongen en zijn lieve broertjes en ouders. We denken vandaag aan jullie.

Nathalie

Lentekaarsje

voor Enzo*, op deze prachtige dag.

Petr@

Petr@

21-03-2010 om 16:25

Enzo*

Vijf stoere kaarsjes voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-03-2010 om 16:26

Kien

Een dikke kaars vol kracht voor jou omdat jij je mannetje zo mist...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

21-03-2010 om 18:34

Enzo*

5 jaar zou je alweer geworden zijn... Geerke, ik hoop dat jij en je mannen vandaag een waardevolle dag hebben gehad.

Bastet

Bastet

21-03-2010 om 18:47

Enzo*

De zon deed zijn best,ik hoop dat het wat warmte bracht voor jouw familie!
liefs,bastet

Rembrand

Rembrand

21-03-2010 om 18:49

Enzo*

Toen er afgelopen week een vlinder op de muur van onze schuur zat dacht ik aan mijn Oma, aan jou en aan de vele anderen waar er hier kaarsjes voor gebrand worden !
M.

Voor enzo*

Jij mooi lente kind
Als een vlinder fladerend in de voorjaars wind
Vreugde gebracht en liefde gegeven
Een van de drie zonnetjes in je moeders leven

voor jou een kaarsje en een mooie ballon
voor je moeder een dikke knuffel zo warm en stralend als de prille lentezon.

Voor enzo*

Ik heb vanmiddag aan jou gedacht, je moeder en je vader en je beide broers. Gelukkig maar, dat je niet vergeten wordt!

Asa Torell

Asa Torell

21-03-2010 om 21:01

Voor enzo

ik denk vaak aan hem - zoon heeft bijvoorbeeld sinds kort een vriendje dat zo heet, en een ander vriendje dat vandaag jarig is. Wat moeten jullie hem toch ontzettend missen!

Asa Torell

Asa Torell

21-03-2010 om 21:18

Kien

Ik hoop dat jullie een goede dag hebben vandaag.

merene

merene

22-03-2010 om 21:09

Voor s

Een grote fakkel voor jou en je gezin. Het lijkt erop dat de kanker terug is en hoe! Morgen heb je weer nieuwe onderzoeken.
Ik wens je ontzettend veel kracht toe. Ik denk aan je.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.