Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

17-03-2010 om 09:42

Ook

voor Milly* een kaars en voor haar ouders een dikke kaars vol kracht, wat een nachtmerrie...

Petr@

Voor de klasgenoot van mijn dochter

Bij wie een aandoening veel erger bleek dan ze in het begin dachten en die daarom vandaag geopereerd wordt en minimaal 6 weken thuis moet blijven om te herstellen. Een kaarsje voor jou, dat die operatie helemaal goed mag lukken en dat je later tóch nog profvoetballer wordt!

Tineke

Tineke

17-03-2010 om 11:12

Milly

Wat een afschuwelijk drama! Het leven verwoest...

Milly...

...wat vreselijk... tanen hier vanmorgen, en ik was ook zó boos! waarom bestaan zulke mensen, wie doet zoiets... Och, het zal je kind zijn... Je zult, wat ik een buurtbewoner hoorde zeggen, je kind wellicht eens hebben gezegd dat je naar die buurman kunt gaan als er iets is... want die werkt bij de politie, daar ben je dan wel veilig... Dus niet! Och, wat een verdriet... daar zijn geen woorden voor.

Een hele grote kaars voor Milly*, voor haar ouders, familie, vrienden, ieder die haar kende, ieder die betrokken is bij dit drama... Ik zet er nog wat grote fakkels bij... Heel veel sterkte voor hen!

Liefs, Beertje(s)

Geerke...

...ik denk aan je, we gaan richting 21 maart... Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Grote fakkels...

...voor iedereen die het zo hard nodig heeft. Ik merk dat ik weer te lang ben weg geweest hier. Zoveel berichtjes... zoveel emoties... Kan het haast niet bijlezen allemaal. Daarom, sorry... even zo...

Grote fakkels voor kracht, troost, geloof, hoop, wijsheid, warmte, licht en nog zo veel meer. Voor iedereen, sterkte!

Liefs, Beertje(s)

mirreke

mirreke

17-03-2010 om 12:11

Ja, voor milly

zo erg... arm meisje, en och haar ouders, broer en zus, vrienden en vriendinnen, gewoon iedereen...
Maar ook arme vriendin van de dader, hoe moet je dit nu toch verwerken. En de dader, hoe kan dat nou toch dat dit gebeurt? Ik begrijp het niet, een heel leven verwoest, iemand heeft haar en haar familie gewoon haar hele leven en toekomst afgepakt...

Voor de brandweerlieden in veendam

Weer brand. Weer aangestoken. Hoe moet het zijn, om weer op die zelfde plek te blussen. Amper een week na het verlies van een lid van hun corps.

Ik wens en hoop dat de idioot die dit doet snel opgepakt wordt!

Voor de brandweerlieden in veendam

Daar zet ik een kaarsje bij. Hoewel, misschien is een gloeilampje wat gepaster...

Milly

Wat afschuwelijk...

Minerva

Minerva

17-03-2010 om 20:15

Milly

Niet te bevatten,... Waarom moet er nou weer zoiets gebeuren,... Moeten onze kinderen straks in kooitjes gaan leven?

merene

merene

17-03-2010 om 20:19

Voor milly

Wat verschrikkelijk! Een kaars voor haar ouders en andere familieleden en vrienden.

merene

merene

17-03-2010 om 20:24

Vandaag

Zowel de mammografie als de echo waren goed. Wat een opluchting.

En Woem? Hoe is het met jou? Voor jou is het extra spannend na je ervaring van vorig jaar. Ik steek nog een kaarsje voor je aan.

woem

woem

17-03-2010 om 23:22

Merene

gelukkig waren jouw echo en mammo goed,Wat een opluchting.Ik weet helaas hoe je je gevoeld hebt maar ontzettend lief dat aan mij gedacht hebt.
Mijn echo en mammo waren ook goed,niks meer op te zien behalve een enorme hoeveelheid vocht waar ik therapie voor ga krijgen.Na een heel vervelend jaar eindelijk weer een beetje zonneschijn in ons leven.
Ik mis mijn moeder nu wel heel erg,had dit goede nieuws zo graag met haar willen delen.
Mam, ik steek een kaarsje voor je aan en hoop dat je mijn goede nieuws daarboven hebt gehoord en een beetje met ons mee feest.

En een kaarsje voor alle mensen die wat extra steun nodig hebben.

Voor j

Alweer eentje voor J, je ligt weer in het ziekenhuis. En hoe lang gaat het deze keer weer duren...

Voor millie en haar ouders

Zit al een poosje te broeden op wat woorden, zinnetjes, maar ik merk dat het me niet lukt. Er zijn geen woorden voor dit afschuwelijk drama.
Heel veel liefde toegewenst!

Kien

Kien, het is maart. De sneeuw is weg en het wordt lente. Ongetwijfeld moeilijke maanden voor jullie (net als voor Kaatje, zie draadje hieronder).
Wil gewoon even laten weten dat ik aan jullie denk!

Geerke

Een kaarsje voor jou en je mannen!

Voor iedereen

die altijd het nodig heeft een mooie kaars, een klein lichtpuntje.

Dropke

Het is alweer een tijdje terug, maar toch; dank voor je kaarsje! Het kwam op een goed moment!

Voor alle jongetjes

die in de periode 50/50 in klein Borculo woonden. Mijn hart huilt. Een speciaal kaarsje voor iemand die dicht bij me staat.

Rafelkap

Rafelkap

18-03-2010 om 17:10

Voor geerke

Bijna lente, bijna weer Enzo's geboortedag. Een kaarsje voor een jou en je gezin.

Petra-

Petra-

18-03-2010 om 20:05

Voor m

Vandaag moest iedereen definitief afscheid van je nemen....voor iedereen een warme vlam!

Voor kien

Omdat we 21 maart delen

krin

krin

19-03-2010 om 10:46

Fijn, pelle

Dat is een zorg minder.

kien

kien

19-03-2010 om 10:49

Voor geerke

Enzo's kaarsje staat klaar, ik zal hem zondag branden naast het kaarsje voor mijn Jantje! Ze zullen gemist worden.

Kien

kien

kien

19-03-2010 om 10:50

Heli

Lief van je. Moeilijke maanden, maar toch weer heerlijk dat de lente begint.
ik denk ook aan jullie.

Kien

Petr@

Petr@

19-03-2010 om 18:23

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-03-2010 om 22:45

Kaatje

Een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Voor mijn vriendin

Alweer 5 jaar geleden....... Het lijkt als de dag van gister.
I'm loving angels instead!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.