Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

13-03-2010 om 20:10

Mezelf

Ik ben aan het opkrabbelen uit mijn 1e chemo dip,hopelijk binnenkort weer "de oude".Ben trots op mezelf

merene

merene

13-03-2010 om 20:23

Jacoline

Een mooie kaars voor jou. De 1e zit erop. Die kun je wegstrepen.

merene

merene

13-03-2010 om 20:23

Petr@

Dank je wel.

Anoniem

Anoniem

13-03-2010 om 20:57

Voor mari

Omdat alles niet zo gaat als jij en je kinderen zouden wllen.

mirreke

mirreke

13-03-2010 om 23:44

Ja, ook voor mari

Ik denk regelmatig aan je. Ik hoop toch zo dat je het redt allemaal....

anna van noniemen

anna van noniemen

13-03-2010 om 23:51

Ook een voor mari

ik denk bijna elke dag aan je en hoop dat het je goed gaat, en je kinderen ook....

Petr@

Petr@

15-03-2010 om 13:12

Kaarsjes

voor iedereen die het nodig heeft deze week...
Voor Merene nogmaals een kaarsje voor het onderzoek woensdag, voor Pellevader in de hoop dat hij niet nogmaals geopereerd moet worden, voor Pilar een kaarsje vol kracht en voor m'n loopmaatje Polly een kaarsje omdat ze in een dip zit...
Daarnaast zet ik een gelukskaarsje voor een lieve vriendin die na 6x IUI en 5x IVF dan nu éindelijk zwanger is. Een kaarsje vol hoop dat er in september een mooi mensje geboren wordt!

liefs,
Petr@

woem

woem

15-03-2010 om 19:58

Voor jullie allemaal

ik steek een kaarsje aan voor alle lieve mensen in dit draadje die ondanks hun eigen sores toch even de tijd nemen om aan iemand anders te denken en een kaarsje aan te steken.Ik vind troost in jullie lieve woorden,ook al zijn ze niet voor mij persoonlijk bestemd.

En Jacoline,ik ben ook trots op jou!!!Peggy.

woem

woem

15-03-2010 om 20:02

Mammografie

en ik steek een kaarsje voor Merene aan en ik hoop dat je een hoop ellende bespaard blijft en het iets onschuldigs is.
En een kaarsje voor een goede uitslag na mijn mammografie die ik woensdag krijg,het is de eerste controle na een vreselijke diagnose vorig jaar.

Voor de dochter van suzan

een mooie kaars voor de dappere dochter van suzan. Morgen ga je weer onder het mes. Ik wens je zo veel sterkte en kracht voor de toekomst, zoveel als je nodig hebt.

Liefs van Purk

Voor milly en haar ouders

Och ik hoop toch zo (misschien tegen beter weten in) dat deze nachtmerrie niet waar is..........

Pollewop

Pollewop

16-03-2010 om 22:33

Ook voor milly en haar ouders

Lees net op nu.nl dat de politie aan het graven is bij een verdachte.........ben er stil van........het zal toch niet zo zijn?

Volgens rtl-verslaggever op twitter

Bevestigd door politietop en justitie: Milly is dood.......
De verdachte is een agent.......

Milly

wat afschuwelijk en onvoorstelbaar....ik word hier bang van. Dat dit gewoon zo in een woonwijk kan gebeuren. Geen woorden voor.

Arme Milly, arme ouders.....hoe verwerk je dit, hoe geef je zoiets een plek?

Een prachtige kaars die nog lang brandt voor de Milly en haar ouders en familie.

Een geschokte Purk

Hetty,*

Hetty,*

16-03-2010 om 23:03

Voor milly

Speciaal voor Milly ingelogd omdat het er nu wel heel sterk op lijkt dat zij dood gevonden is... Wat ontzettend verschrikkelijk! Nog verschrikkelijker dat het de buurman blijkt te zijn, niet te geloven.
Ik steek een kaars aan voor Milly en wens alle familie en vrienden ontzettend veel moed, kracht en sterkte toe.
Hetty,*

Pollewop

Pollewop

16-03-2010 om 23:08

Sprakeloos

Als je een agent al niet meer kunt vertrouwen...........een mega kaars voor de ouders van Milly en iedereen die haar lief heeft...........een nachtmerrie waar ze doorheen moeten...........sprakeloos........

Ari69

Ari69

16-03-2010 om 23:30

Geen woorden

inderdaad... sprakeloos... Je eigen buurman! Wat een nachtmerrie... Een dikke kaars voor Milly's ouders en verdere familie...

ilsepilse

ilsepilse

16-03-2010 om 23:36

Voor milly

ik hoorde het net op't nieuws...zo erg
heel veel sterkte voor ouders familie klasgenootjes xxx

Issey

Issey

16-03-2010 om 23:45

In gedachten

bij de ouders, broer, zus, verdere naaste familie en vrienden van Milly. Wat een gruwelijk nieuws.
Het grijpt je aan. Vooral als je zelf kinderen hebt. Hebben jullie je kinderen ook maar weer eens de herhaling van de les "vreemde mannen" gegeven?
En nu is Milly dood. Allemaal hoopten we op een andere ontknoping. Maar ze is er niet meer.
En dat dilemma waar haar ouders doorheen moeten. Willen weten wat er is gebeurd. En tegelijk dat ook helemaal NIET willen weten. Omdat het je zo zal raken. Verschrikkelijk.
Ouders, broer, zus, familie, vrienden - jullie zijn in mijn gedachten. Heel veel sterkte.
Issey

Bibi72

Bibi72

17-03-2010 om 00:49

Voor milly maar ook...

Voor haar familie, vrienden....voor de poltieagenten die haar gevonden hebben, voor de politieagenten die het vreselijke nieuws aan Milly's ouders moesten brengen...

Ja milly

Issey als je je kinderen een les geeft over enge,slechte en gevaarlijke mensen dan bedoel je geen politieagenten...Als je die al niet meer kan vertrouwen.....zo erg!! een grote fakkel voor dit drama

Bibi72

Bibi72

17-03-2010 om 07:36

Zeker niet als....

die politieagent ook nog eens je buurman is...

Bastet

Bastet

17-03-2010 om 07:39

Milly

Kaarsje voor Milly en haar familie.....
Bastet

Susan

Susan

17-03-2010 om 07:49

Milly

Milly, wat erg...... Ik ben er stil van..

Heel veel sterkte voor je vader en moeder!
Ik brand een hart van kaarsen voor je.

Milly

Verschrikkelijk dit drama. Ik leef mee met haar ouders. Het zal je maar gebeuren!

Overigens wil ik wel opmerken dat politieagenten maar gewone mensen zijn. Het is een beroep. Het garandeert niet autommatisch betrouwbaarheid en integeriteit.

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

17-03-2010 om 08:28

Fakkel voor ouders en fam van milly

ooooh wat een vreselijk nieuws ,.................
heb geen woorden........................

Rembrand

Rembrand

17-03-2010 om 08:57

Milly.

Ik hoop voor haar dat ze niet heeft hoeven lijden......
Als ik de beelden van die wijk zie komt het op mij zo onwerkelijk over. Ik rij daar met grote regelmaat om cliënten te bezoeken.
M.

Bellefleur

Bellefleur

17-03-2010 om 09:03

O, wat erg.

Een kaars voor de nabestaanden van Milly.

Salie

Salie

17-03-2010 om 09:05

Milly

Een grote kaars voor Milly en haar ouders, broer en zus en vrienden en familie.
Wat vreselijk dit.

Voor iedereen die om milly heen staat

een grote kaars wat een verdriet........

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.