Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Guus!

een mooi kaarsje van een wit, wollig schaapje, speciaal voor jou, omdat je zeker meereist met jouw familie!

Altijd in hun harten en gedachten!
Liefs, Mien

Kaarsje voor mees

van Moon..zo gemist!

Guus

Een kaars voor Guus, zijn broertjes en zijn ouders.

Tess, ik hoop dat jullie een heerlijke tijd hebben in Disneyland!

Knuffel,

Piedjee.

Dropke

Dropke

10-03-2010 om 00:36

Jacoline

Een kaars voor jou !! De eerste zit erop. Laat je maar even lekker vertroetelen,

liefs Dropke

Dropke

Dropke

10-03-2010 om 00:39

Voor nikus

Een mooie kaars voor jou en je moeder !!

dikke knuffel van Dropke

Dropke

Dropke

10-03-2010 om 00:40

Voor geerke

Ook een mooie kaars voor jouw moeder, het gemis blijft.

liefs Dropke

Dropke

Dropke

10-03-2010 om 00:45

Voor heli

Gewoon een hele mooie kaars voor jou, je gezin en je mannetje dat zomaar niet meer was. Ik denk veel aan je,

liefs Dropke

Minerva

Minerva

10-03-2010 om 00:47

Een kaars voor alexander en familie

Lieve Alexander,

Hoe lang is het niet geleden dat wij elkaar gesproken hebben. Hoe lang is er wel niet geleden dat wij bij elkaar in de klas hebben gezeten. Hoe lang is het wel niet geleden dat ik zo vreselijk om je gelachen heb. Hoe lang is het geleden dat ik als Anti voetballer toch de bal van jou overnam,. Hoe lang is het wel niet geleden dat jij de fantastische zin maakte "Oma snijd voor ons een stuk taart (de opdracht was dat er in 1 zin 2 woorden opelkaar moesten slaan) Dat bleek dus oma en taart te zijn.

Ik kan wel doorgaan maar het heeft geen zin meer. Gisteren hoorde ik pas dat je overleden bent,.. vandaag ben ik naar je begrafenis geweest en heb ik de dienst bijgewoond.

Ik ben op het kerkhof gebleven totdat je graf echt dicht was. Zo ontzettend en weerzinwekkend dat jij door de meest gevreesde ziekte aan je eind bent gekomen. Je was zo'n heerlijk spontaan jochie vroeger. We hebben zo om je gelachen. Je was een en al guitigheid.

Maar nu lig je daar onder die hoop zand,.. je laat een vrouw achter een pasgeboren zoon en je familie,... vrienden. het is niet te bevatten. Maar het doet zeer. Het is zo vreemd om en klasgenoot te moeten verliezen. Zo jong of zijn wij al zo oud?

Zo oneerlijk,.. zo jammer,.. zo doeloos onnuttig,.. waarom altijd de mensen die zo'n groot hart hebben.

Maar toch is het gebeurd. Ik zal zeker je graf weer bezoeken en dan zeker een kaarsje of een wierookje voor je branden.

Je ligt nu in hetzelfde rijtje als waar Vivianne ligt,. de moeder van mijn beste vriendin die veel te jong gestorven is. Meer dan zeker 37 jaar geleden,.. maar toch,... waarom moeten goeie mensen zo snel bij ons vandaan gaan,..

Een dikke kaars voor jou,... en een zegening voor je zoon die je achterlaat. Niet te vergeten je vrouw en familie. Het doet zeer en dat zal nog wel even blijven hangen. Voor altijd zonde,.....

Dag lief apie,... ik denk aan je terug met een lach!

Minerva

Gerdina

Gerdina

10-03-2010 om 14:55

Voor mijn meisje

die toch een longontsteking heeft en het zo verschrikkelijk vindt om medicijnen in te nemen.

Mickey

Mickey

10-03-2010 om 15:56 Topicstarter

Guus*

Gisteren brandde hier een echt kaarsje, op jouw dag. Ik hoop dat je mama, papa en broers mooie dagen hebben en dat je met een glimlach mee geniet!

Liefs, Mick

mirreke

mirreke

10-03-2010 om 16:19

Ja, voor guus

Mijn ventje was onlangs weer jarig, negen jaar. En dan denk ik ook altijd weer aan jou!
Dag guus!

Ook voor guus

Ik weet de datum niet precies en ik zal wel laat zijn, maar het is nooit te laat voor een warm gebaar. Een mooie kaars voor Guus en zijn familie.

Voor pilar

Omdat ik je mis vandaag - meid waar ben je? Ging het niet goed en slaap je een nachtje ergens anders? Hoop zo dat het goed met je gaat! liefs van mij xx

En voor liesbeth weer natuurlijk

omdat je constant in mijn gedachten bent - geen dag gaat er voorbij zonder jou - sterkte met alles!

Petra-

Petra-

11-03-2010 om 21:24

Voor m

24 jaar, veel te vroeg weg van onze wereld...

Polly Shearman

Polly Shearman

11-03-2010 om 21:47

Voor pelle's papa

Ik duim voor jullie mee!!

Voor m

24 jaar is echt niet te bevatten..... een kaarsje, ook voor jou Petra-

Dropke

Dropke, dank voor je lieve kaarsje. Ik brand er ook eentje voor jou.
We zitten weer in de tijd voor Pasen.

Voor mijn lieve pilar....

Gewoon een kaarsje voor vandaag omdat het niet goed gaat met je. Knuffel xx

Pellevader

Ook hier wordt aan Pellevader gedacht.

Wilma

Wilma

12-03-2010 om 13:22

Verlaat kaarsje voor guus*

Omdat het zo fijn is om z'n naam te zien staan als je hier komt kijken na jullie trip naar Eurodisney.

Kusje-in-de-wind,

Wilma

Petra-

Petra-

12-03-2010 om 14:14

Met mijn lucifer

steek ik weer vele kaarsjes aan, voor iedereen met verdiet, wanhoop, angst en hoop.
Dat de kaarsjes ons mogen steunen!

Petr@

Petr@

12-03-2010 om 14:39

Pellevader

Een beterschapskaarsje voor Pelle's vader...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-03-2010 om 14:39

Guus*

Nog een verlaat kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-03-2010 om 14:40

Anna

Wéér vrijdag... wéér een kaarsje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-03-2010 om 14:41

Pilar

Een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Geerke en petra

Geerke en Petra: bedankt voor jullie kaarsjes. Ik kan ze goed gebruiken. Het gaat alweer iets beter.....

merene

merene

12-03-2010 om 20:44

Voor mezelf

Woensdag krijg ik een mammografie. De huisarts was niet echt bezorgd, maar toch. Er zit iets in mijn borst wat daar eerst niet zat.

Petr@

Petr@

12-03-2010 om 21:39

Merene

Kaars vol hoop dat het meevalt woensdag...

liefs,
Petr@

Pilar lieffie

Ik lees Geerke haar berichtje.

Je weet mijn mailadres he?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.