Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

06-03-2010 om 11:16

Tirza

kennelijk kun je nu een warme knuffel gebruiken!
liefs,Bastet

Heli

Ow meid.

Grootmoedig mens ben je! Een mens om trots op te zijn.

Lieve heli

Een grote kaars voor jou, speciaal voor vandaag.
En ook eentje voor de eigenaren van de boerderij.
liefs van mij

Voor mijn mamma

12 jaar geleden ben je gestorven, maar wie gelooft zal leven, ook al is hij gestorven.... ik weet dat je het goed hebt omdat ik weet dat je bij God bent. Ik mis je en pappa ook xx

Rafelkap

Rafelkap

06-03-2010 om 13:49

Wat

lief die kaarsjes voor mij en mij moeder. Er is nog geen diagnose dus ik steek nog even m'n kop in het zand.

Rafelkap

Rafelkap

06-03-2010 om 13:50

Voor heli

nog wat kaarsjes voor jou!

Puck

Puck

06-03-2010 om 13:53

Heli

Ook van mij een kaarsje voor licht en kracht

Voor heli

Ik zag het ergens op teletekst staan en moest ook meteen terugdenken aan dat vreselijke moment voor jullie. Kaarsje van ons erbij.

Voor liesbeth

Gewoon omdat ik aan je denk op dit moment. Een arm om je heen en een knuffel van mij xx

Puck

Puck

06-03-2010 om 17:40

Voor onze buren

Een hele grote kaars voor onze buren en lieve vrienden die na 25 jaar heel plotseling en onverwachts uit elkaar gaan. Ik hoop zo dat het de juiste beslissing is, kan het nog niet bevatten.

kien

kien

06-03-2010 om 21:30

Och heli,

waarschijnlijk wordt er niets opgerakeld dat niet toch al voortdurend in je gedachten is, maar toch...
Hoe is het trouwens met je andere mannetje? Zijn de onderzoeken al geweest? Veel sterkte!

Kien

Voor lynn*

Ik stond vanmiddag weer even aan je grafje, in de zon. Het was zo mooi en ook weer zoooo verdrietig. Zie me daar weer staan in een kleine groep, eind 2006, 4 maanden nadat mijn kleine ventje (50 meter verder) begraven was. En wetend dat ik weer zwanger was.
Weer even heel erg terug in de tijd.

Voor de familie van de brandweerman

Die vanochtend overleden is bij het bestrijden van de brand in de plaats waar ik werk. Heel veel sterkte.

Voor de brandweerman en zijn familie

Kippevel. Een brandweerman en tevens ambtenaar Veendam.

Ik vind het verschrikkelijk.

Ook brand in discotheek

in de zelfde stad. Een led lichtje voor iedereen die bij de branden is betrokken. (ik vind een kaars branden nu not done.)

Voor onszelf even

Vanwege de regenbui van op zijn plaats vallende puzzelstukjes van de laatste weken... Ook spontaan loskomende puzzelstukken die klem zaten op een verkeerde plaats en nu wel naar een juiste plek schuiven. Graag af en toe een parapluutje voor die hoosbui en een klein kaarsje om van al die zinloze boosheid af te komen - we kunnen er toch niets meer aan veranderen. We kunnen het verleden en de kennis van nu hooguit gebruiken.

Petr@

Petr@

08-03-2010 om 15:28

Genista

Een kaarsje voor jou (en een parapluutje) omdat je het blijkbaar nodig hebt...

lieffs,
Petr@

Merel78

Merel78

08-03-2010 om 16:30

Voor kleine j. en liesbeth

Kleine J. in het ziekenhuis. Blij met de opleving, maar ook nog de grote zorgen. Het drinken wil nog steeds niet. We denken aan jou en je familie, lieve schat.

Liesbeth, ook een kaarsje voor jou, we blijven aan je denken. Een kaars je voor hoop, moed en kracht, elke dag opnieuw.

Merel

Puck

Puck

08-03-2010 om 17:25

Genista

Joh, ik schrik van je berichtje. Van mij een megagrote stormbestendige paraplu waar je met het hele gezin onder kunt schuilen en een grote kaars om licht te geven en je aan te verwarmen

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

08-03-2010 om 18:44

Aaaaaaaaaaaaah lieffffffffff

zie nu pas al die kaarsjes voor onze kleine man.

meiden ik hou van jullie! echt jullie zijn schatten!

Genista

Ik geef je een zuidwester, een plu en een troostdoos vol chocola

Wat lief!

Nog meer parapluutjes en warme kaarsjes. Wat lief, dank jullie!

Genista

dat klinkt heftig (en confronterend) grote zuidwester voor jullie allemaal!

En een dikke zonnestraal om jullie, na die hoosbui, weer aan te warmen!

Voor merel

Dat de bv lukt vannacht!! Zonder pijn!! Liefs x

Mickey

Mickey

09-03-2010 om 00:34 Topicstarter

Genista

Ik bouw een windscherm om het parapluutje heen. Lekker beschut. En verder wens ik veel zonnestralen jullie kant op!

Knuf, Mick

Bastet

Bastet

09-03-2010 om 07:32

Genista

Ik doe er een stormplu bij,komt goed meis!
kus,Von

Rembrand

Rembrand

09-03-2010 om 10:21

Jacoline.

Dat de chemo zijn werk mag doen, en dat de bijwerkingen niet al te naar zijn.
M.

m@ss

m@ss

09-03-2010 om 11:00

Een kaars

voor oma die vorige week overleden is.

Oma ik hou van je en geef opa een dikke kus van ons.

Mijn moeder

Vandaag zou ze jarig zijn.

Hetty,*

Hetty,*

09-03-2010 om 21:23

Voor guus

Zo speciaal even ingelogd omdat het vandaag Guus zijn dag is en ik hier dus even een mooie Mickey-kaars wil aansteken.
Vent je zult vast meegenieten van alle capriolen van je broertjes en ouders in Disneyland. In hun harten ben je er zeker bij!
Dikke kus, Hetty, mama van Mika*, Kian, Diaz en Mischa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.