Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

04-03-2010 om 17:35

En mijn moeder

bij wie een plek op de longen is gezien en midden in de onderzoeken zit

Rafelkap

Rafelkap

04-03-2010 om 17:37

Voor rodebeuk

en voor jouw moeder een kaars die blijft branden.

Rembrand

Rembrand

04-03-2010 om 19:52

Voor ilona.

Mijn hulp die vanmorgen na het bezoek aan de oncoloog thuis gelijk aan de champagne is gegaan !
De snijranden waren helemaal schoon en ook de poortwachtersklier ! Ze gaat nu nog vijf weken elke dag bestalingen krijgen en ze moet hormonen slikken.
Ik ben zo blij voor haar !!
M.

Asa Torell

Asa Torell

04-03-2010 om 20:48

Voor rodebeuk

wat een verdriet spreekt er uit je berichtje, sterkte, het lijkt me heel erg om mee te maken.

Asa Torell

Asa Torell

04-03-2010 om 20:48

Ook een kaars

voor Tirzadochter, blijkbaar heeft ze hem hard nodig!

Asa Torell

Asa Torell

04-03-2010 om 20:49

En een kaars

voor de zoons van Lara10, ineens moest ik vandaag aan ze denken, hoe het moet zijn dat je vader vertrekt en vervolgens nauwelijks nog naar je omkijkt.

Jacoline29

Jacoline29

05-03-2010 om 09:39

ìlona

ik drink een borreltje mee,want ook ik mocht champagne drinken.
De kaarsjes hebben geholpen,nu nog voor mij 6x chemo en daarna hormonen.

Voor kleine j in het ziekenhuis

...met het RS-virus.... dikke knuffel van mij

Jacoline29

Jacoline29

05-03-2010 om 10:21

Oma ans

Die al een tijd terug is overleden,toch denk ik nog vaak aan haar,ze was niet mijn echte oma,maar de oma van mijn hartsvriendin,ze heeft mij ook altijd als kleindochter gezien.Vandaag gaan we kijken bij het huis van de ouders van mijn vriendin,daar staat nog een kast van oma Ans,die wij mogen hebben.

Ook een kaarsje voor oma G,ook een oma van mijn hartsvriendin

Merel78

Merel78

05-03-2010 om 11:11

Voor j.

kleine vent, het rsvirus is zo gemeen. We denken aan jou en aan het gezin dat de zorg voor jou draagt. Wordt gauw weer beter!! Knuffel voor M. en J en de kids, ook aan jullie denken we.

liefs, Merel

fryskdumke

fryskdumke

05-03-2010 om 18:37

Heli

Nav een bericht in de krant steek in een kaars aan voor Heli en familie.

Heli

Ik lag net in bad en hoorde een berichtje bij het nieuws....
Een mooie kaars voor jou omdat het denk ik nog steeds zo vreselijk veel pijn doet dat jullie mannetje er niet meer is..

Heli

Ik las ook iets in de krant en denk dat jij en je familie vandaag wel wat extra steun kunnen gebruiken.

Ik las niets in de krant

? Maar toch een kaars voor Heli en haar familie.

Rembrand

Rembrand

05-03-2010 om 19:59

Jacoline.

Ik heb het Ilona gisteren verteld dat er op Ouders Online met haar mee word geleefd en dat vond ze helemaal geweldig !
Nog een dikke knuf voor jou meis.
M.

Bastet

Bastet

05-03-2010 om 20:00

Heli

Ik was er best even stil van toen ik het las.....was even terug in de tijd.Het zal best weer veel oprakelen.
Sterkte lieverd.
Bastet

Nasha 1st

Nasha 1st

05-03-2010 om 20:05

Ook niks in de krant gezien

maar zet er eentje bij voor Heli....

Petr@

Petr@

05-03-2010 om 21:37

Rodebeuk

Een kaars vol kracht voor jou, het lijkt mij heel zwaar om dat te moeten zien bij je moeder...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-03-2010 om 21:37

Rafelkap

Een kaars vol hoop voor jouw moeder en een kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-03-2010 om 21:38

Tirza

Twee kaarsjes voor jou en Tirzadochter...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-03-2010 om 21:40

Fransien

Wat een verdrietig berichtje... Een dikke kaars vol kracht voor jou... Ik hoop dat het met de ene in de baarmoeder voorspoedig gaat!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-03-2010 om 21:41

Anna

Op deze kille en natte vrijdag een warm vrijdagkaarsje voor jou...
liefs,
Petr@

Lief! en meer...

Lief al die kaarsjes! Dank jullie; we kunnen het om meerdere redenen heel goed gebruiken. Morgen dienst en crematie van mijn lieve oom; dat is al zo zwaar en nu ook nog dit nieuws (dat wij ook via de media moeten vernemen!)... hoewel we elke minuut van de dag hard geconfronteerd worden met zijn gemis wordt op deze manier toch weer veel opgerakeld.

Toch wil ik ook kaarsjes branden voor de eigenaren van de boerderij. Verschrikkelijk dit! Er is al zoveel verdriet en ellende... moet dit er nou ook nog bij? Volgens mij is dit voor niemand goed... Kaarsjes ook voor hen!

Nasha 1st

Nasha 1st

05-03-2010 om 22:20

Ach....

wat triest....heb het net gevonden....een kaars voor jou Heli, maar inderdaad ook voor de eigenaren....

Voor rafelkap en haar moeder

Een kaars voor jullie beiden. Veel sterkte!

aaf

aaf

05-03-2010 om 22:54

Heli

Ik las het bericht en dacht aan jou maar ook aan de eigenaren om wie het nu gaat. Wat een hoop verdriet bij verschillende levens op verschillende manieren. Ik heb respect voor je dat je bespreekbaar maakt.Een kaars is een mooi gebaar maar betekent voor mij zoveel meer. Het gebed daarachter is voor mij van wezenlijk belang. Dat wil ik aan jullie gezin opdragen.

Rembrand

Rembrand

06-03-2010 om 00:17

Tirza.

Meis, ik weet niet wat er aan de hand is, maar je klinkt heel verdrietig.
Dikke knuffel van je rooie "boezem" vriendinnetje.
M.

lies

lies

06-03-2010 om 08:35

Veel kaarsjes

3 mooie kaarsjes...

voor mijn collega, haar vader heeft vorige week te horen gekregen dat hij een hersentumor heeft, nog max 1 maand te leven.

voor de man van de juf van mijn dochter, die te horen kreeg dat hij hersentumoren heeft

voor de vrouw van mijn manager, die een paar weken geleden te horen heeft gekregen dat ze niet te behandelen borstkanker heeft en hooguit nog een jaar te leven.

om me heen veel verdriet, veel angst en er is zo weinig aan te doen. wat een rotziekte!

Lies

Heli

Een grote kaars voor jullie en ook voor de eigenaren, alle gebeurtenissen weer aan je voorbij zien komen en ook het rare gevoel dat je niet ingelicht bent en in de krant moet lezen dat er een vervolging komt...

Sterkte en liefs en wat een groot hart heb je dat je meeleeft met de eigenaars van de boerderij...!

Bastet

Bastet

06-03-2010 om 11:15

Heli

Wat erg dat je dat moet vernemen uit de media.....en je hebt een groot hart inderdaad.
liefs,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.