Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kien

dank je, we kunnen het goed gebruiken... Voor jullie een stoere blauwe kaars omdat de komende maanden vast heel moeilijk zullen zijn. Heel, heel veel sterkte met alle flashbacks van een jaar terug! (en zo'n blog lezen lijkt me extra heftig voor jullie!)

Mari

een lichtje in donkere tijden. Veel sterkte met het gevecht dat je moet leveren!

Voor onszelf

maar weer... voor ons mannetje dat al tijden af en aan ziek is, waarbij er nu verder onderzoek gedaan gaat worden (darmbiopt) om te kijken waar de buikpijn en het vele ziek zijn vandaan komt. Dit vinden we heel moeilijk; hij heeft al zo veel voor zijn kiezen gehad.
Voor ons; omdat het de laatste weken weer zo zwaar is. Tranen prikken voortdurend achter onze ogen...
Voor ons mooie ventje; deze week was het weer zo stil... het was vakantie en hij had daarvan moeten genieten, lekker mee op pad... Pfff... we missen hem zo!

Voor mijn familie

een grote kaars en in het bijzonder mijn tante, oom en vader! Ik kreeg net een telefoontje...
Mijn lieve oom is vannacht overleden. Veel te jong en zo plotseling. Zo onwerkelijk... zo zwaar...

Aïda

Aïda

01-03-2010 om 12:45

Petr@ ot

dank je wel.

Ik zat ook met mijn oren te klapperen toen ik het hoorde.. Ik vond het als bekende al heftig, dus hoe moeilijk is deze beslissing haar zelf gevallen??

Bah!

Hoor ik net dat de crematie plaatsvindt vanuit het zelfde crematorium als bij mijn moeder destijds... pfff...

Jacoline29

Jacoline29

01-03-2010 om 13:27

Aida en kien

Voor jullie.
Aida,wat een beslissing heeft M gemaakt zeg.Ben er stil van.Begin zelf 9 maart aan de chemo's.
Kien:jij brand voor mij,ik brand voor jouw.Zie tegen de chemo's op,maar zie in dat het preventief is en betere het zekere voor het onzekere.Ik wil nog genieten verder en oud worden met mijn man en 3 kinderen van 7,6 en 3.kan ze niet missen,wil ze niet missen.

Heli

Even een hele dikke knuffel voor je.

Een kaars voor pilar

Omdat ik merk dat je er nu even niet bent, en ik denk dat dat betekent dat je even ergens tot rust moet komen. Ik bid voor je x

Voor kien

Lieve Kien een kaarsje voor de aankomende maanden, ik weet de data zelf eigenlijk niet, maar wil dat eigenlijk wel graag weten zodat ik toch ook rond die dagen speciaal aan jou denken kan.... vind je dat raar?
liefs

Voor heli

Voor jou Heli ook een kaars, en voor je gezin, wat een moeilijke tijd nu ook met je jongste ventje. Hoop dat ze eruit komen wat het is dat hem ziek maakt. Ik denk veel aan jullie liefs xx

Voor het gezin van j en het gezin van m

Voor beide gezinnen een mooie dikke kaars, twee gezinnen die zó te maken hebben met zware tijden.... het doet me pijn te lezen dat er zoveel verdriet is, zoveel om van te huilen, zoveel om kaarsjes voor aan te steken.... sterkte voor iedereen die betrokken is....

Voor mezelf

Soms kan je verdrietig zijn om anderen. lieve S, tot overmorgen!

kien

kien

02-03-2010 om 15:11

Nee hoor geerke, (ot)

De data zijn niet geheim. Ik ben zelf dus net als Enzo op 21 maart jarig. Mijn zoontje was de 24e jarig, en dat was ook de dag vorig jaar dat door een CT-scan duidelijk werd dat het einde voor hem in zicht kwam. Op 2 april werd besloten dat hij niet meer behandeld zou worden en uiteindelijk is hij op 23 april gestorven en op 28 april begraven. Fijn dat je meeleeft!

Kien

annie

annie

02-03-2010 om 18:39

Voor een gezin

Hun zorgenkinderenmoeder is overleden. Ze kan helemaal niet gemist worden. Het kaarsje hier heeft het hele gezin hard nodig.

Fransien

Fransien

02-03-2010 om 20:29

Mijn kindje

Het was een tweeling, eentje in de baarmoeder, eentje er buiten, degene er buiten is doodgegaan. Het is voor mijn gezondheid het beste, maar leuk is anders.

Christa.A

Christa.A

02-03-2010 om 20:51

Voor emilie

Kleine mooie Emilie.... die vandaag onverwachts een paar dagen naar huis mag :o) Waarover ik lees dat ze een heerlijk lachmoment hebben gehad met en om elkaar! Ik hoop dat er alleen maar meer van die mooie dagen mogen volgen.
Christa.

kien

kien

02-03-2010 om 21:18

Maryb

Een kaarsje voor haar neefje en de rest van de familie. Ik moet vaak aan hen denken, hoop dat het allemaal een beetje gaat.

Kien

Voor collega

Die vandaag ineens in elkaar zakte en gereanimeerd moest worden....heb niet meer gehoord hoe het nu is met haar. Ik hoop goed en dat ze zonder vervelende dingen de oude weer wordt.....

Pham

Nomaals voor collega

helaas is mijn collega afgelopen nacht overleden aan een herseninfarct....4 jaar!!
Ik ga haar missen, maar wil vooral haar man en 2 dochters sterkte wensen met dit verlies.

Pham

Petr@ ot

Ik lees hier vaak mee, reageer zelden, maar het draadje hieronder raakte me en dat dat dan door jou zo opgemerkt wordt dat je een kaarsje oa voor mij brandt... De tranen springen in mijn ogen... Ontzettend lief!

Voor iedereen,

te veel om de namen van te noemen, een vlam voor kracht!

Ik lees zoveel verdrietige berichtjes, maar ik "lees" ook heel veel sterke vrouwen!
't Is een bijzonder fenomeen, zo'n forum!

Asa Torell

Asa Torell

03-03-2010 om 21:16

Kaars voor mari

sterkte de komende tijd!

Voor mari

En voor allen die zo bij je betrokken zijn.

Kien

Dank je, vind het fijn om te weten. Liefs x

Voor fransien

Een mooie kaars voor jou, omdat je je kindje moest verliezen

Voor liesbeth

Een nieuwe dag, ik wens je veel zon, op alle fronten!

Voor mari

We laten je niet in de steek!

aaf

aaf

04-03-2010 om 13:41

Mijn lieve schoonmoeder en onszelf

voor mijn lieve,lieve schoonmoeder. We weten nog maar net dat je ernstig ziek bent. Vandaag voel je je ook zo ziek en naar. Ik ben zo bang dat je nog veel zieker bent dan wij denken. Ik hoop zo dat je nog een poos in ons midden bent. Maar niet zoals vandaag...

Mama

Iedere dag verdwijnt ze verder.. van binnen.. allemaal moeten we er nog aan wennen dat de binnenkant eerder vertrekt dan de buitenkant.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.